Bottas na czele tabeli drugiego dnia drugiej tury testów

Kolejne poważne problemy techniczne dotknęły ekipę Gene Haasa.
02.03.1618:05
Nataniel Piórkowski
3796wyświetlenia


Valtteri Bottas zakończył z najlepszym rezultatem drugi dzień drugiej tury przedsezonowych testów testów, jakie odbywają się na Circuit de Catalunya w Montmelo.

Kierowca Williamsa uzyskał rekordowy rezultat (1:23,261s) podczas przedostatniej godziny popołudniowej części zajęć, korzystając z supermiękkiej mieszanki ogumienia.

Wcześniej najlepszym wynikiem mógł pochwalić się Lewis Hamilon, który przed przerwą na lunch osiągnął czas 1:23,622, mając w swoim bolidzie miękkie opony PZero.

W czołowej trójce znalazło się także miejsce dla Kevina Magnussena. Po kilku dniach prac nad niezawodnością bolidu RS16, Renault zaczęło koncentrować się na tempie kwalifikacyjnym i krótszych przejazdach. Duńczyk osiągnął swój wynik na supermiękkich oponach, przejeżdżając w sumie pokaźną liczbę 126 okrążeń. Po wtorkowych problemach ze skrzynią biegów, sporo kilometrów udało się także pokonać Ferrari i Sebastianowi Vettelowi. Czołową piątkę klasyfikacji sesji uzupełnił Jenson Button (1:25,183s), testujący wraz z McLarenem nowy pakiet aerodynamiczny bolidu MP4-31.

Do wysokiej aktywności na torze powrócił także Red Bull - Daniel Ricciardo, za którym uplasował się najbardziej pracowity dziś na torze Carlos Sainz. Hiszpan pokonał aż 166 okrążeń, a w tabeli rezultatów znalazł się przed Sergio Perezem oraz Nico Rosbergiem, którzy popołudnie wykorzystali na przeprowadzenie symulacji wyścigu. Dalej w tabeli znaleźli się Pascal Wehrlein z Manora oraz Marcus Ericsson w Sauberze. Szwed stracił niemal całą przedpołudniową część zajęć ze względu na usterkę techniczną, a po południu doprowadził do przerwania sesji, zatrzymując bolid w czwartym zakręcie.

Środa była kolejnym fatalnym dniem dla teamu Gene Haasa - Esteban Gutrierrez pojwił się na torze tylko raz, wykonując jedno okrążenie instalacyjne. Mechanicy amerykańskiego zespołu starali się wyeliminować skomplikowaną usterkę turbosprężarki w silniku Ferrari, ale ostatecznie około 16:40 dziennikarzom przekazano informację o tym, iż Meksykanin nie pojawi się już na torze.

P.Kierowca (Nr)Nar.SamochódOkr.CzasStrataOdstęp
1Valtteri Bottas (77)Williams Mercedes FW381081:23,261
2Lewis Hamilton (44)Mercedes W07731:23,6220,361 0,361
3Kevin Magnussen (20)Renault RS161261:23,9330,672 0,311
4Sebastian Vettel (5)Ferrari SF16-H1511:24,6111,350 0,678
5Jenson Button (22)McLaren Honda MP4-311211:25,1831,922 0,572
6Daniel Ricciardo (3)Red Bull TAG-Heuer RB121351:25,2351,974 0,052
7Carlos Sainz (55)Toro Rosso Ferrari STR111661:25,3002,039 0,065
8Sergio Perez (11)Force India Mercedes VJM091281:25,5932,332 0,293
9Nico Rosberg (6)Mercedes W07911:26,2983,037 0,705
10Pascal Wehrlein (94)Manor Mercedes MRT05791:27,0643,803 0,766
11Marcus Ericsson (9)Sauber Ferrari C35551:27,4874,226 0,423
12Esteban Gutierrez (21)Haas Ferrari VF-161-

KOMENTARZE

5
stasek44
02.03.2016 11:07
[quote="iceneon"]Wystarczy dodatkowa kolumna z kropkami w odpowiednim kolorze, lub tło w odpowiednim kolorze przy czasie okrążenia, ale komu by się chciało. Jakoś na v10.pl nie mają z tym problemu.[/quote] Nie nie wystarczy. Nie wiesz co to baza danych? Nikt Ci nie każe wiedzieć, ale nie wymądrzaj się kiedy nie masz pojęcia o tym jak funkcjonuje. Przedstawiona powyżej tabela to zapytanie do bazy danych, a nie wypisane kolumny w html. Także tak - nikomu by się nie chciało zmieniać całej bazy danych, dla nic nie wartych testów przed rozpoczęciem sezonu.
iceneon
02.03.2016 09:07
@dxx91 Wystarczy dodatkowa kolumna z kropkami w odpowiednim kolorze, lub tło w odpowiednim kolorze przy czasie okrążenia, ale komu by się chciało. Jakoś na v10.pl nie mają z tym problemu.
michu94
02.03.2016 06:15
Wstawić nawet jakiegoś oddzielnego screena?
dxx91
02.03.2016 05:38
@mariuszwk Ile jeszcze razy redakcja musi odpisać, że nie ma takiej możliwości, bo całą bazę trzeba by zmieniać?
mariuszwk
02.03.2016 05:22
Przydałoby się w tabeli umieścić na jakiej mieszance zostało wykonane najszybsze okrążenie, bo to że są to opony Pirelli to wszyscy wiedzą.