Ferrari potwierdziło harmonogram jazd na pierwszą sesję

Zimowe przygotowania rozpocznie Sebastian Vettel
24.02.1719:34
Mateusz Szymkiewicz
1607wyświetlenia


Ekipa Ferrari podała swój rozkład jazd kierowców na pierwsze testy w Barcelonie.

Stajnia z Maranello będzie korzystała na Circuit de Catalunya z usług swoich etatowych zawodników. Jak potwierdziła, w poniedziałek oraz środę za kierownicą SF70H ujrzymy Sebastiana Vettela, natomiast w pozostałe dni nad rozwojem konstrukcji będzie pracował Kimi Raikkonen.

Na podobny układ zdecydował się Red Bull, dla którego w poniedziałek i środę będzie pracował Daniel Ricciardo, natomiast we wtorek oraz czwartek Max Verstappen. Nietypowy harmonogram opracował z kolei Mercedes, którego inżynierowie będą współpracowali z Hamiltonem i Bottasem każdego dnia.

Rozkład dzienny testów w Barcelonie (27 lutego-2 marca)
ZespółBolidPoniedziałek 27 IIWtorek 28 IIŚroda 1 IIICzwartek 2 III
W08 EQ Power+Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton
Valtteri Bottas
Valtteri Bottas
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton
Valtteri Bottas
RB13Daniel RicciardoMax VerstappenDaniel RicciardoMax Verstappen
SF70HSebastian VettelKimi RaikkonenSebastian VettelKimi Raikkonen
VJM10Sergio PerezEsteban OconAlfonso CelisSergio Perez
Esteban Ocon
FW40Felipe MassaLance StrollFelipe MassaLance Stroll
MCL32
STR12
VF-17Kevin MagnussenKevin MagnussenRomain GrosjeanRomain Grosjean
R.S.17
C36
Rozkład dzienny testów w Barcelonie (7-10 marca)
ZespółBolidWtorek 7 IIIŚroda 8 IIICzwartek 9 IIIPiątek 10 III
W08 EQ Power+
RB13
SF70H
VJM10Esteban OconSergio PerezEsteban OconSergio Perez
FW40Lance StrollLance StrollFelipe MassaFelipe Massa
MCL32
STR12
VF-17Kevin MagnussenRomain GrosjeanKevin MagnussenRomain Grosjean
R.S.17
C36

KOMENTARZE

3
enstone
24.02.2017 08:35
Ile ten Celis smaruje meksykańskich peso do FI za jazdę podczas testów .....
michal132
24.02.2017 07:40
czyli Merc znowu jak nie będzie awarii będzie bił po 130-150 okr dziennie
piwo
24.02.2017 07:36
O Mercedes znów będzie bił rekordy przejechanych kółek. Przynajmniej oni rozumieją że testy są do testowania na torze a nie stania w garazu