Grand Prix Niemiec - wyścig - najszybsze okrążenia

Renault wolniejsze na torze Hockenheim od Ferrari, McLarena, Toyoty, Hondy i Williamsa
30.07.0617:29
Marek Roczniak
5170wyświetlenia
$#762$$OKR$
msc,76.357,17,
mas,76.392,18,
rai,76.475,4,
rsc,76.763,64,
tru,76.807,48,
web,76.812,43,
but,76.818,14,
fis,76.981,18,
alo,77.256,66,
liu,77.407,51,
spe,77.450,50,
kli,77.719,49,
cou,77.811,24,
bar,78.029,16,
alb,78.247,35,
mot,78.718,46,
vil,78.904,29,
hei,79.264,3,
sat,79.413,26,
dlr,79.649,2,
$
,
Źródło: Formula1.com

KOMENTARZE

7
Leon
31.07.2006 06:41
Nie powinni zabraniać takich super nowoczsesnych ,innowacyjnych rozwiązan , taka ma być własnie F1 .
oligator
31.07.2006 11:59
No, ciekawe co bedzie z tymi amortyzatorami wstrzasow...
Leon
30.07.2006 06:51
Patrząc na czasy Toyek , to gdyby nie kara dla Trullego i " rozrabianie" Ralfa obaj kierowcy byliby bardzo blisko podium .
Metalpablo
30.07.2006 06:40
Wynika z tego,że bolid McLarena jest bardzo dobry,tylko opony troche odstają od reszty.Generalnie pomieszane te okrązenia bo STR w samym srodku,BMW na koncu Toyota wysoko:D(bardzo sie ciesze:D) i takie pary sa.
MadKaras...psycho fan MS
30.07.2006 04:54
Bravo Michael, faaaaaaaaaantastic drive!!!!!!
rafaello85
30.07.2006 04:49
No właśnie - Bridgestone jest bardzo wysoko, co oznacza, że znowu mają najlepsze opony:D
Falarek
30.07.2006 03:32
W pierwszej szóstce piątka na gumach Bridgestone. Toyoty szybsze od Renault, Hondy i Williamsa. Nice:)