Red Bull nie przemianuje jednostek Hondy w sezonie 2019

Ponadto japoński producent ujawnił, że również nie ma problemu z obecnością Aston Martina
26.06.1809:46
Mateusz Szymkiewicz
1733wyświetlenia
Embed from Getty Images

Red Bull Racing nie przemianuje jednostek Hondy na nazwę innego producenta.

Stajnia z Milton Keynes od trzech lat korzysta z układów napędowych Renault pod nazwą sponsora - TAG Heuer. Zabieg ten ma na celu zerwanie wszelkich marketingowych koneksji między zespołem a francuskim producentem, co jest pokłosiem otwartego konfliktu w sezonie 2015.

Mimo to od 2019 roku Red Bull przejdzie na silniki Hondy i jak potwierdził koncern z Tokio, ich pakiety będą występowały w bolidach RB pod oficjalną nazwą, mimo obecności Aston Martina w roli tytularnego sponsora. Aston Martin stawia na sportowe samochody, które konkurują tylko z modelem NSX. Dyskutowaliśmy o tym na poziomie zarządu i uważamy, że to nie jest problem. W rzeczywistości to dosyć zabawne. W Tokio naprzeciwko naszej siedziby pojawił się nowy dealer samochodowy. Jakiej marki? Aston Martin! - powiedział Masashi Yamamoto, szef Honda Motorsport.

Japończyk zapytany na koniec, czy duet Red Bull-Honda będzie w stanie walczyć o tytuły już od sezonu 2019, odpowiedział: To trudne pytanie. Oczywiście to musi być nasz cel. Mercedes oraz Ferrari wciąż są przed nami, więc musimy podnieść poziom naszych osiągów. Każdy wie, że Red Bull ma jedne z najlepszych bolidów w stawce, więc musimy wyposażyć je najlepszym możliwym silnikiem. Powiedziałem do zarządu: Red Bull Racing jest naszą szansą, by pokazać światu, że naprawdę potrafimy. Mimo to musimy kontynuować rozwój.

KOMENTARZE

4
dulk
26.06.2018 12:04
no fakt - mają co robić by wstydu w przyszłym roku nie było w tym roku powinni na maxa testowac póki tylko TR na tym cierpi
Foryster
26.06.2018 08:38
[quote="Mahilda111"] Najpierw niech skupią się na niezawodności [/quote] Na razie z niezawodnością słabo. Obydwaj z TR są już na 4tym silniku. Dwa nowe silniku już padły, a przejechały dopiero drugie GP.
Mahilda111
26.06.2018 08:28
@dulk Najpierw niech skupią się na niezawodności, bo dodatkowych koni mechanicznych w Q3 mógłby ten silnik nie wytrzymać :P
dulk
26.06.2018 08:13
niech dorzucą extra 200baniek do budżetu silnika na najbliższy rok to i w przyszłym będzie może "wejście smoka" oby sie udało zrobic chociaż jakąś namiastkę (na 50%) trybu kwalifikacyjnego - trzy teamy walczące o majstra to by była super sprawa