Nowi sponsorzy w nowym sezonie
Trzech ważnych sponsorów pojawi się docelowo na padoku Formuły 1 w przyszłym sezonie
12.10.0609:36
1254wyświetlenia
Trzech ważnych sponsorów pojawi się docelowo na padoku Formuły 1 w przyszłym sezonie. Jest już niemal pewne, że w nadchodzących tygodniach Renault ujawni podpisanie umowy sponsorskiej z bankiem ING, która według niektórych źródeł ma być warta aż 60 milionów dolarów rocznie. McLaren i Honda nie zamierzają jednak pozostać w tyle i zapewne również pozyskają nowych sponsorów.
Stajnia z Woking, której barwy w 2007 roku będzie już reprezentował aktualny mistrza świata Fernando Alonso, jest podobno bliska zawarcia kontraktu wartego 18 milionów dolarów rocznie z hiszpańskim bankiem Banco Santander Central Hispano.
Tymczasem Honda, która podobnie jak Renault utraci pod koniec bieżącego roku swojego dotychczasowego tytoniowego sponsora tytularnego (koncern tytoniowy BAT - właściciel marek papierosów Lucky Strike i 555), być może przechwyci sponsora od McLarena, aby zapełnić powstałą pustkę.
Spekulacje łączą japońską stajnię z międzynarodowymi liniami lotniczymi Emirates, które podobno nie są zadowolone z minimalnej powierzchni reklamowej oferowanej im na nowym McLarenie w "szatach" nowego tytularnego sponsora - firmy Vodafone, dlatego poszukują innego zespołu F1 do nawiązania z nim współpracy.
Źródło: Motorsport-Network.com, F1-Live.com
Stajnia z Woking, której barwy w 2007 roku będzie już reprezentował aktualny mistrza świata Fernando Alonso, jest podobno bliska zawarcia kontraktu wartego 18 milionów dolarów rocznie z hiszpańskim bankiem Banco Santander Central Hispano.
Tymczasem Honda, która podobnie jak Renault utraci pod koniec bieżącego roku swojego dotychczasowego tytoniowego sponsora tytularnego (koncern tytoniowy BAT - właściciel marek papierosów Lucky Strike i 555), być może przechwyci sponsora od McLarena, aby zapełnić powstałą pustkę.
Spekulacje łączą japońską stajnię z międzynarodowymi liniami lotniczymi Emirates, które podobno nie są zadowolone z minimalnej powierzchni reklamowej oferowanej im na nowym McLarenie w "szatach" nowego tytularnego sponsora - firmy Vodafone, dlatego poszukują innego zespołu F1 do nawiązania z nim współpracy.
Źródło: Motorsport-Network.com, F1-Live.com
KOMENTARZE