Rosberg: Vettel znów może stać się bohaterem Formuły 1
Niemiec uważa, że czterokrotny mistrz świata będzie w centrum uwagi Astona Martina.
17.02.2110:25
937wyświetlenia
Embed from Getty Images
Nico Rosberg uważa, że Sebastian Vettel jako kierowca Astona Martina może
Niemiec po sześciu latach startów dla Ferrari zmienił barwy, podpisując kontrakt z zespołem dotychczas występującym pod identyfikacją Racing Point. Brytyjska stajnia zwyciężyła w ubiegłym roku w Grand Prix Sakhiru, sięgnęła po jedno pole position, a w ogólnym rozrachunku jej kierowcy czterokrotnie stawali na podium.
Zdaniem Nico Rosberga, Vettel będąc w nowym i konkurencyjnym środowisku, może nawiązać do czasów swojej topowej formy.
Podobnego zdania jest inny były niemiecki kierowca Formuły 1 - Ralf Schumacher, który uważa, że Vettel może skorzystać na przejściu na jednostkę Mercedesa.
Nico Rosberg uważa, że Sebastian Vettel jako kierowca Astona Martina może
znów stać się bohaterem Formuły 1.
Niemiec po sześciu latach startów dla Ferrari zmienił barwy, podpisując kontrakt z zespołem dotychczas występującym pod identyfikacją Racing Point. Brytyjska stajnia zwyciężyła w ubiegłym roku w Grand Prix Sakhiru, sięgnęła po jedno pole position, a w ogólnym rozrachunku jej kierowcy czterokrotnie stawali na podium.
Zdaniem Nico Rosberga, Vettel będąc w nowym i konkurencyjnym środowisku, może nawiązać do czasów swojej topowej formy.
Potrzebował zmiany. W Ferrari znalazł się w bardzo negatywnej spirali. W Astonie Martinie znów stanie się bohaterem i będzie ubóstwiany. Wciąż jest jednym z najlepszych w całej historii- powiedział mistrz świata z sezonu 2016 dla Augsburger Allgemeine.
Podobnego zdania jest inny były niemiecki kierowca Formuły 1 - Ralf Schumacher, który uważa, że Vettel może skorzystać na przejściu na jednostkę Mercedesa.
To nie tylko najmocniejszy silnik w całej stawce, ale ma również najlepsze właściwości jezdne. Jeżeli Sebastian będzie miał samochód, z którym znów będzie w stanie się dogadać, wówczas będziemy mogli wiele od niego oczekiwać. W Formule 1 wszystko rozbija się o detale. W jednym zakręcie musisz hamować nieco wcześniej, na wyjściu przyspieszać nieco później, a w ogólnym rozrachunku i tak tracisz do partnera 0,3 sekundy, ponieważ on lepiej rozumie się z bolidem. W wyścigach to ma jeszcze większe znaczenie.