| Kierowca | Konstruktor | Bolid | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane w Walencji |
| Alex Wurz | McLaren Mercedes | MP4-17B | mic | 1:11.095 | 075 |
---|
1 | Michael Schumacher | Ferrari | F2002 | bri | 1:11.613 | 085 |
1 | David Coulthard | McLaren Mercedes | MP4-17B | mic | 1:11.635 | 052 |
1 | Rubens Barrichello | Ferrari | F2002 | bri | 1:11.741 | 109 |
1 | Giancarlo Fisichella | Jordan Ford | EJ13 | bri | 1:12.251 | 063 |
1 | Jacques Villeneuve | B.A.R Honda | 005 | bri | 1:12.260 | 058 |
1 | Olivier Panis | Toyota | TF103 | mic | 1:12.382 | 047 |
1 | Mark Webber | Jaguar Cosworth | R4 | mic | 1:12.556 | 044 |
1 | Heinz-Harald Frentzen | Sauber Petronas | C22 | bri | 1:12.855 | 081 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | 005 | bri | 1:12.932 | 025 |
1 | Cristiano da Matta | Toyota | TF103 | mic | 1:13.116 | 077 |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | C22 | bri | 1:13.134 | 059 |
1 | Justin Wilson | Minardi Cosworth | PS01 | A* | 1:17.192 | 049 |
|
Podczas drugiego dnia testów w Walencji na hiszpańskim torze obecne były prawie wszystkie zespoły Formuły Jeden - zabrakło jedynie stajni Renault i Williams. Na czołowych pozycjach znaleźli się kierowcy z zespołów
Ferrari i
McLaren - Alex Wurz, Michael Schumacher, David Coulthard i Rubens Barrichello. Jedyny reprezentant zespołu
Jordan - Giancarlo Fisichella ponownie uzyskał całkiem przyzwoity rezultat, plasując się tuż za ścisłą czołówką. Kierowcy z zespoły
B.A.R - Jacques Villeneuve i Jenson Button sklasyfikowani zostali na szóstej i dziesiątej pozycji, przy czym Brytyjczyk ukończył najmniej okrążeń ze wszystkich kierowców (25). Oprócz pozostałych zespołów, uczestniczących w testach od wtorku -
Toyoty (siódmy i jedenasty czas) oraz
Jaguara (ósmy czas) testy na torze w Walencji wczoraj rozpoczęły zespoły
Sauber i
Minardi. Reprezentujący szwajcarską stajnię kierowcy Heinz-Harald Frentzen i Nick Heidfeld uzyskali odpowiednio dziewiąty i dwunasty czas dnia. Tymczasem zespół Minardi pierwsze w tym roku testy musiał przeprowadzać na gładkich oponach Avon, przeznaczonych dla Formuły 3000. Do takiego kroku włoską stajnię zmusiły przeciągające się od października ubiegłego roku negocjacje z firmą Bridgestone, która przed dostarczeniem jakichkolwiek opon żąda depozytu w wysokości siedmiocyfrowej sumy. Jedyny reprezentant zespołu Minardi - Justin Wilson uplasował się na ostatniej pozycji, tracąc do Wurza ponad sześć sekund.