| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane w Barcelonie |
| Rubens Barrichello | Ferrari | bri | 1:16.900 | 64 |
---|
1 | Michael Schumacher | Ferrari | bri | 1:17.282 | 88 |
1 | Cristiano Da Matta | Toyota | mic | 1:17.563 | 77 |
1 | Jarno Trulli | Renault | mic | 1:17.778 | 54 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | bri | 1:17.826 | 66 |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | bri | 1:17.907 | 94 |
1 | Antonio Pizzonia | Jaguar Cosworth | mic | 1:18.079 | 41 |
1 | Jacques Villeneuve | B.A.R Honda | bri | 1:18.342 | 68 |
1 | Juan Pablo Montoya | Williams BMW | mic | 1:18.511 | 41 |
1 | Ralf Schumacher | Williams BMW | mic | 1:18.725 | 62 |
1 | Allan McNish | Renault | mic | 1:19.203 | 64 |
|
Drugi dzień testów na torze Catalunya został zdominowany przez kierowców
Ferrari - Rubensa Barrichello i Michaela Schumachera. Tuż za kierowcami z włoskiej stajni uplasował się jedyny reprezentant
Toyoty - Cristiano da Matta, przy czym Brazylijczyk był tylko nieznacznie wolniejszy od pięciokrotnego mistrza świata. Czwarty czas dnia uzyskał Jarno Trulli, a oprócz Włocha we wtorkowych testach uczestniczył również kierowca testowy
Renault - Allan McNish, który został sklasyfikowany na ostatniej pozycji. Kierowcy z zespołu
B.A.R - Jenson Button i Jacques Villeneuve uplasowali się na piątej i ósmej pozycji, jednak przebieg wczorajszych testów w przypadku obydwu z nich zakłóciły niespodziewane kłopoty z nowymi silnikami Hondy. Mimo to kierowcy ci łącznie przejechali 134 okrążenia, tak więc udało im się wykonać większość zaplanowanych zadań. Na szóstej i siódmej pozycji znaleźli się jedyni reprezentanci zespołów
Sauber i
Jaguar - Nick Heidfeld oraz Antonio Pizzonia. Heidfeld zaliczył największą liczbę okrążeń ze wszystkich kierowców, bo aż 94. Tymczasem kierowcy z zespołu
Williams - Juan Pablo Montoya, który zastąpił Marca Gene oraz Ralf Schumacher, uplasowali się ponownie w dolnych rejonach tabeli klasyfikacyjnej, jednak w obecnej fazie testów nowego bolidu FW25 głównym priorytetem jest osiągnięcie maksymalnej niezawodności, a nie uzyskiwanie najlepszych czasów. Zresztą bolid ten nie jest jeszcze wyposażony w nowe elementy aerodynamiczne, które będą miały kluczowy wpływ na osiągi.