LG Electronics globalnym partnerem Formuły 1

Kilkuletnia umowa zacznie obowiązywać od stycznia 2009 roku
26.11.0813:07
Marek Roczniak
3955wyświetlenia

Firma LG Electronics - wiodący producent sprzętu elektronicznego na świecie - ogłosiła dzisiaj podpisanie umowy, na mocy której stała się globalnym partnerem Formuły 1 i jednocześnie partnerem technologicznym tego sportu. Kilkuletnia umowa zacznie obowiązywać od stycznia 2009 roku.

Formuła Jeden reprezentuje absolutny szczyt technologicznej innowacji i stylu, co jest także wizją naszej marki LG Electronics. - powiedział szef marketingowy koreańskiej firmy Dermot Boden. Czujemy, że żaden inny sport nie dorównuje F1 pod względem ekscytacji i elektryzującego wizerunku, a tę samą pasję i energię wyczuwamy także tutaj w LG.

Dyrektor generalny Formula One Group - Bernie Ecclestone dodał: LG jest liderem w swojej branży, przewodząc we wprowadzaniu najnowocześniejszych technologii i innowacyjnych rozwiązań w stylowym opakowaniu, a o to samo chodzi także w Formule 1. Mamy tak wiele wspólnego, jestem bardzo podekscytowany z rozpoczęcia naszej współpracy i z niecierpliwością czekam na rozwiązania technologiczne, jakie mogą nam także dostarczyć.

Jako "Oficjalny Przetwarzacz Danych" w F1, założona w 1958 roku koreańska firma będzie identyfikowalna przy okazji podawania wyników i innych danych na ekranach telewizorów podczas transmisji F1 w weekendy grand prix, a także będzie mogła korzystać na całym świecie z praw marketingowych w powiązaniu z Formułą 1. LG zatrudnia ponad 82.000 ludzi w ponad 110 oddziałach, wliczając w to 81 filii na całym świecie.

Źródło: Formula1.com

KOMENTARZE

13
paolo
27.11.2008 02:58
Kubuś -> Tego typu reklama jest nieszkodliwa dla widza w przeciwieństwie do Borowczyka powtarzającego ING ING ING ING i dz.wki Kondratowej w studio. Co on wie o F1? "Drodzy rodacy będzie cacy". Żenada.
bass001
27.11.2008 02:23
Ja tam nic nie mam do LG. SONY było by lepsze? Jedyna różnica jest taka, że SONY już markę sobie wyrobiło, a LG dopiero to robi. Na moje oko idzie im nieźle. Kto wie może kiedyś do F1 wkroczy DAEWOO, albo KIA, a może SSANG YONG:))
Kubuś Fatalista
27.11.2008 12:54
paolo -> ale nadal komentatorzy będą mównic ING Renault ! ING to sponsor studia !
paolo
27.11.2008 08:19
Dają kasę jest ok. Lepsze logo LG w wynikach niż powtarzane do znudzenia i znienawidzenia ING reno. Tak jakby inne zespoły nie miały sponsorów. To jest żenada.
Aquos
27.11.2008 07:49
"najnowocześniejszych technologii i innowacyjnych rozwiązań w stylowym opakowaniu, a o to samo chodzi także w Formule 1" - aaa, to nowe nadwozia bolidów są stylowe. Ciekawe ilu designerów na świecie zgodziłoby się z tym :)
SzczepanPL
26.11.2008 06:14
fakirr tak samo jakbym napisal ze mi sie fiat zepsol ale nie napisal czy stary 126p czy nowe punto zeby nie bylo ot to z tymi prawami marketingowymi bedzie tak ze mozna sie spodziewac f1 na wiekszej ilosci kanalow?
fakirr
26.11.2008 05:42
Sorry za OT ale nie mogłem się powstrzymać. Nawet za darmo nie chcę tego badziewia. Po niespełna 2 latach użytkowania podła matryca w TV LCD. W wolnym tłumaczeniu "Lichie G....". OVER
rannt
26.11.2008 02:44
wiedzie branżę w kierunku średniej :)
Huckleberry
26.11.2008 01:41
Od kiedy LG jest "wiodącym producentem sprzętu elektronicznego"? ;)
barteks2
26.11.2008 01:26
To teraz będzie "LG Formula 1" czy Formula 1 LG"? ;-)
Pieczar
26.11.2008 01:24
Hmm, ciekawe czy wpłynie to na zmianę infografiki podczas relacji :>
haha_xd
26.11.2008 01:14
To teraz każdy fan F1 dostaje od LG telewizor? :D
DarkArt
26.11.2008 12:24
Koniec swiata... Gold Star w F1...