Dell także zrezygnował z dalszej współpracy z BMW?
Tymczasem na nowym McLarenie nie pojawiło się logo ich wieloletniego sponsora Schüco
23.01.0915:39
4181wyświetlenia
Wygląda na to, że nie tylko szwajcarski bank Credit Suisse zrezygnował z dalszego sponsorowania zespołu BMW Sauber, bowiem na nowym bolidzie F1.09, który został zaprezentowany w tym tygodniu w Walencji nie pojawiły się także reklamy amerykańskiej firmy komputerowej Dell.
Dell był sponsorem stajni z Hinwil od 2006 roku, kiedy to podpisał trzyletnią umowę. Najwyraźniej nie została ona jednak przedłużona, bowiem logo firmy zniknęło nie tylko z bolidu (w ubiegłym roku było umieszczone nad bocznymi wlotami powietrza F1.08), ale także z wystroju garażu zespołu i listy sponsorów w press-kicie na rok 2009. Zakończenie współpracy pomiędzy Dellem i BMW nie zostało jeszcze oficjalnie potwierdzone.
Jednego z dotychczasowych sponsorów stracił także zespół McLaren, a był nim producent okien i systemów solarnych Schüco International KG. Logo mającej swoje przedstawicielstwo także w Polsce firmy z Bielefeld było umieszczone na bocznych zakończeniach tylnego skrzydła bolidów McLaren do końca ubiegłego sezonu, jednak na MP4-24 już go nie ma.
Przedstawiciel Schüco - Thomas Lauritzen zaprzeczył, jakoby rezygnacja z dalszej współpracy była spowodowana aktualnym kryzysem finansowym na świecie. Stwierdził tylko w wywiadzie dla gazety Neue Westfalische, że zaangażowanie się w Formułę Jeden było dla nich bardzo dobre. Niemiecka firma była sponsorem stajni z Woking od 1999 roku.
Źródło: F1Network.net, F1-Live.com
KOMENTARZE