Brawn GP z kolejną umową sponsorską na jeden wyścig

"Jesteśmy zachwyceni faktem poszerzenia naszego partnerstwa z Cervejaria Petrópolis"
08.10.0915:54
Michał Roszczyn
2689wyświetlenia

Na samochodach zespołu Brawn GP podczas najbliższego wyścigu na torze Interlagos będziemy mogli zobaczyć logo napoju energetyzującego TNT, produkowanego przez browar Cervejaria Petrópolis.

Brazylijska firma poszerzyła tym samym współpracę z angielską ekipą, gdyż już wcześniej potwierdziła zawarcie umowy z Brawnem i pojawienie się marki lokalnego piwa Itaipava na bolidach liderów mistrzostw w trakcie Grand Prix Brazylii. W Singapurze z kolei można było zobaczyć logo marki Canon na białym poszyciu obu BGP001.

Logo TNT będzie widoczne na wlotach powietrza samochodów Jensona Buttona i Rubensa Barrichello, jak również na tylnych skrzydłach i ich bocznych sekcjach. Jesteśmy zachwyceni faktem poszerzenia naszego partnerstwa z Cervejaria Petrópolis, które obejmuje teraz także ich nową ekscytującą markę TNT Energy Drink - powiedział Ross Brawn. Grand Prix Brazylii jest zawsze fantastyczną okazją, a dzięki rozstrzygnięciu mistrzostw w dwóch ostatnich wyścigach, Interlagos będzie gospodarzem bardzo fascynującego weekendu.

Źródło: GPUpdate.net

KOMENTARZE

7
Witek
08.10.2009 06:52
@Nirnroot: Deutsche Vermögensberatung ;) To byla pierwsza rzecz, o jaka spytalem sie mojej germanistki w podstawowce! ;)
Nirnroot
08.10.2009 04:47
imho umowa Jensa jest osobista, coś jak umowy MSC z tymi doradcami finansowymi, których nazwy nie powtórzę, logo Monster pojawia się zresztą wyłącznie na kasku... : )
im9ulse
08.10.2009 02:49
hehehe to się będzie trochę gryzło z Monster Energy na kasku Buttona
Speedster
08.10.2009 02:25
...chcielibyśmy również dodać, iż logo naszego nowego sponsora będzie widniało również wewnątrz rur wydechowych, klockach hamulcowych na tylnej osi oraz na przycisku ON maszyny tankującej...
fernandof1
08.10.2009 02:08
w miejscowości takie cos sprzedawają to jest lepsze niż Tiger
Volk
08.10.2009 02:07
Ciekawe jak wychodzą na tym finansowo. Być może taka taktyka jednego sponsora na jeden wyścig jest całkiem opłacalna. (Literówka w tytule).
Huckleberry
08.10.2009 02:02
„Jesteśmy zachwyceni faktem poszerzenia naszego partnerstwa z Cervejaria Petrópolis w celu włączenia ich nowej ekscytującej marki TNT Energy Drink” - hehehehe :D