CNN debiutuje w Formule 1 z zespołem Lotusa
Tony Fernandes: "Z dumą witamy CNN w rodzinie Lotus Racing"
02.03.1011:38
2811wyświetlenia
Lotus Racing i CNN International ogłosiły dzisiaj nawiązanie współpracy, w ramach której rozpoznawalne na całym świecie logo CNN pojawi się na bolidach T127, kombinezonach i ubraniach kierowców najnowszego zespołu Formuły 1.
Za umowę odpowiedzialne jest dział CNN o nazwie „Partner Solutions Group”, którym kieruje Rani R. Raad, wiceprezes CNN International ds. sprzedaży reklam.
Połączenie dwóch tak ikonicznych i prestiżowych marek, doskonale pasuje do globalnego zasięgu CNN i tego, jak chcemy pozycjonować nasz brand- powiedział Raad.
Współpraca z Lotus Racing wprowadza CNN w nową erę marketingu i promocji, która pozwoli nam dotrzeć do milionów odbiorców na całym świecie.
Tony Fernandes, szef zespołu Lotus Racing Team skomentował
Z dumą witamy CNN w rodzinie Lotus Racing. Współpraca z tak prestiżową marką, którą znają miliony ludzi na całym świecie i która stanowi jedno z głównych źródeł informacji o bieżących wydarzeniach, świadczy o tym, że mamy pozytywny wpływ na globalny biznes. Zespół i ja cieszymy się ze przyszłej współpracy z CNN nad ekscytującymi kampaniami.
CNN Worldwide jest częścią Turner Broadcasting System, Inc., należącego do Time Warner Company. To rzetelne źródło wiadomości i informacji, cieszące się zaufaniem na całym świecie. CNN Worldwide dostępne jest przez dziewięć sieci kablowych i satelitarnych; jedną prywatą sieć wewnętrzną; dwie sieci radiowe; urządzenia bezprzewodowe na całym świecie; CNN Digital Network - najczęściej odwiedzany portal informacyjny w Stanach Zjednoczonych; CNN Newsource - zintegrowaną platformę dystrybucji informacji, oraz poprzez strategiczne partnerstwa z innymi mediami zarówno telewizjami jaki i mediami cyfrowymi.
Źródło: Informacja prasowa CNN International
KOMENTARZE