Peter Sauber uruchamia "Sauber Club One"

To ekskluzywny klub stworzony dla firm, które chcą wykorzystywać F1 jako platformę biznesową
12.06.1012:18
Marek Roczniak
1495wyświetlenia

W ten weekend podczas Grand Prix Kanady na bolidach zespołu Sauber pojawiło się po raz pierwszy logo „Sauber Club One”.

To ekskluzywny klub stworzony dla firm, które chcą wykorzystywać Formułę 1 jako platformę biznesową z wyścigami grand prix w tle, a także wysoko rozwinięte technicznie obiekty w Hinwil do organizowania imprez, bez publicznego zaznaczania swojej obecności.

Szef szwajcarskiego zespołu Peter Sauber powiedział: Formuła Jeden zmieniła się w ostatnich latach, jako platforma marketingowa. Wcześniej jej globalny zasięg był głównie używany do zwiększania świadomości o usługach lub towarach oferowanych przez różne firmy. Dzisiaj sport ten ułatwia także zawieranie umów biznesowych i tworzenie więzi.

Na początku tego roku zleciłem firmie Publicis - jednej z wiodących na świecie agencji reklamowych - opracowanie odpowiedniej koncepcji. To zostało już zrobione, a rozmowy, jakie przeprowadziliśmy dotychczas z biznesmenami były bardzo pozytywne. Nie mam wątpliwości, że poprzez ten klub będziemy ułatwiali spełnianie stale powiększających się potrzeb.

Źródło: Sauber-Motorsport.com