GP Węgier: Webber wygrywa chaotyczny wyścig

Rezultat końcowy wyścigu na torze Hungaroring

REZULTATY WYŚCIGU

1. Mark Webber 670 okr. 1h41m05,571
2. Fernando Alonso 870 okr. +0:17,821
3. Sebastian Vettel 570 okr. +0:19,252
P.Z.Kierowca (Nr)BolidOp.Ok.Czas/strata/powód nieukończ.B
1 +1Mark Webber 6Red Bull RB6701h41m05,5711
2 +1Fernando Alonso 8Ferrari F1070+0:17,8211
3 -2Sebastian Vettel 5Red Bull RB670+0:19,2522
4 =Felipe Massa 7Ferrari F1070+0:27,4741
5 +2Witalij Pietrow 12Renault R3070+1:13,1001
6 +4Nico Hulkenberg 10Williams FW3270+1:16,7001
7 +2Pedro de la Rosa 22BMW Sauber C2969+1 okr.1
8 +3Jenson Button 1McLaren MP4-2569+1 okr.1
9 +14Kamui Kobayashi 23BMW Sauber C2969+1 okr.1
10 +2Rubens Barrichello 9Williams FW3269+1 okr.1
11 +3Michael Schumacher 3Mercedes GP W0169+1 okr.1
12 +3Sebastien Buemi 16Toro Rosso STR569+1 okr.1
13 +3Vitantonio Liuzzi 15Force India VJM0369+1 okr.1
14 +5Heikki Kovalainen 19Lotus T12767+3 okr.1
15 +5Jarno Trulli 18Lotus T12767+3 okr.1
16 +2Timo Glock 24Virgin VR-0167+3 okr.1
17 +5Bruno Senna 21HRT F11067+3 okr.1
18 +3Lucas di Grassi 25Virgin VR-0166+4 okr.2
19 +5Sakon Yamamoto 20HRT F11066+4 okr.1
Niesklasyfikowani
Lewis Hamilton 2McLaren MP4-2524skrzynia biegów1
Robert Kubica 11Renault R3024wycofał się; S&G za spowodowanie kolizji z Adrianem Sutilem3
Nico Rosberg 4Mercedes GP W0116nieprzykręcone koło1
Adrian Sutil 14Force India VJM0316kolizja z Kubicą1
Jaime Alguersuari 17Toro Rosso STR51silnik0
Najszybsze okrażenie: Sebastian Vettel (Red Bull RB6) - 1:22,362 na 70 okr.

KOMENTARZE

89
htreh
05.08.2010 11:59
Zespół Williams Brawo ! oba bolidy dojechały do mety na punktowanych pozycjach BMW Sauber też. A Lotus chociaż nie zdobył punktów też nieźle według mnie. A Kobayashi niesamowicie sie przebił. No i gratulacje dla Pietrowa.
K
03.08.2010 10:33
Ja oglądałem wyścig z brązowego sektora. Upał jak nie wiem co, byle nestea za 2.40EUR, no ale miało być o wyścigu - siedziałem między zakrętami 10 i 11 i w sumie tam nic specjalnego się nie działo. Cała akcja na ekranie. Ten element, który spowodował wyjazd SC był w zasięgu mojego wzroku i w sumie nie dziwię się, że puścili SC, bo po kilku okrążeniach stawka rozłazi się po całym torze i nie ma tych 15 - 20 sekund, w ciągu których gość z obsługi toru mógłby przebiec przez pobocze, dotrzeć na środek toru, zabrać element i zmyć się za barierkę, żeby nie zostać zmasakrowanym, jak to już bywało za dawnych czasów. Do zapamiętania na pewno niezapomniany dźwięk silników F1, upał oraz piosenka polskich kibiców (obecnych we wszystkich miejscach toru): "Robert Kubica bogiem seksu jest" - myślałem że padnę ze śmiechu... :P
testauto
01.08.2010 05:06
ht-hubcio,@ jakoś nie zauważyłem nic ironicznego w komentarzu Borowczyka a wręcz odebrałem to jako bardzo poważny komentarz, którego nie dokończył bo jakby ugryzł się w język i zapanowała chwilowa cisza. No ale skoro Ty twierdzisz, że jest inaczej to szacun chłopie.
vommbath
01.08.2010 04:10
msc dostał +10 miejsc na starcie w spa - bardziej by mnie ucieszylo dns na jeden wyscig, ale i tak dobrze mialem dsq na mysli oczywiscie ; )
MairJ23
01.08.2010 03:57
@krisow - dodalbym jeszcze - co wynika z telemetrii i dodatkowo z czasow sektorow - zapraszam do spogladania na Live Timing na F1.com - wiec dodalbym jeszcze ze RBR jest wolniejszy od Ferrari na prostej - Webber wczoraj na kwalifikacjach ze znakomitym czasem mial 11 km/h wolniejszy speedtrap od najszybszego samochodu ktory mnotabene chyba bylo Force India. Wiec taki RBR mogl miec problem z dogonieniem Ferrari na prostej.
oklasky
01.08.2010 03:40
@flow jako ciekawostka PUNKTACJA WG STAREGO SYSTEMU po GP Węgier (zmiana pozycji w stosunku do nowego systemu punktacji) 1 HAM (65) +1 2 WEB (63) -1 3 VET (61) 4 BUT (59) 5 ALO (57) 6 MAS (39) 7 ROS (36) 8 KUB (35) 9 MSC (13) 10 SUT (11) 11 BAR (10) 12 PET (6) 13 KOB (5) 14 HUL (3) +1 15 LIU (2) -1 16 DLR (2) +1 17 BUE (1) -1
MairJ23
01.08.2010 03:35
@marrcus marrcus nie wiem czy ktos jzu ci napisal tutaj... ale mysle ze zaczalbym od sprawdzenia za co tak na serio Seb dostal kare... a nie pisanei tu ze wyniki sa gdzies tam ustalane ..... Vettel dostal kare za restart przy zjezdzie samochodu bezpieczesntwa - odleglosc miedzy nim a samochodem z przodu nei moze byc wieksza niz 10 dlugosci bolidu !!!! i tyle w tym temacie - kara jak najbardziej sluszna a ty z twoimi stolikowymi zagraniami prosze si enastepnym razem poduczyc i nei sluchac debili na polsacie czy innych stacjach TVP
NEO86
01.08.2010 03:20
Już po raz kolejny wyścig na tym torze był nudny jak flaki z olejem. To najgorszy tor w kalendarzu i czekam kiedy z niego wypadnie i zrobi miejsce jakiemuś interesującemu obiektowi, bo tutaj to jest rok w rok procesja. Schumacher kiedy wyprzedzał go Barrichello zachował się jak skończony idiota powinien dostać za to karę. Mark miał świetny przejazd po zjeździe SC. Szkoda Vettela bo gdyby nie SC to Vettel by wygrał ten wyścig. Bardzo rzadko zdarza się to co się działo dzisiaj w boksach. Kolizja 2 samochodów w alei serwisowej i odpadnięte, niedokręcone koło- naprawdę było na co popatrzeć:)))) Oczywiście kolizja Kubicy z Sutilem to nie była wina Roberta tylko "pana lizakowego". Brawa dla Witalija za udany start i świetną jazdę.
mateusus
01.08.2010 03:13
@ergie: Kuriozalna kara? Przepisy jasno określają tą kwestię
ergie
01.08.2010 03:10
Kara dla VET była kuriozalna. Gdyby dostał ją za wjazd do boksów to może by się jakoś tłumaczyła, ale za odległość za SC? MSC pokazał, że wie na czym polega walka na torze. BAR chciał si odkuć za lata upokorzeń. (ale kasę wtedy brał więc nie robi z siebie męczennika) KUB zrobi błąd tak wcześnie przedłużając umowę z Renault. A poza tym to faktycznie wyścig faktycznie nudny;)
YAHoO
01.08.2010 03:07
Brawo dla Red Bulla i dla Alonso, Massa solidnie, bez fajerwerków. McLaren zrzucony z tronu, zobaczymy jak to się dalej potoczy :) I to WIELKIE oburzenie co do sytuacji z Schumacherem, oj chyba mało kto tutaj widział jego wyścigi "przed Kubicą". To jest właśnie nasz "stary Schumi" ;) I znowu zaczynają się gadki o tym, że Webber jest najbardziej opanowany (co jest wręcz śmieszne), najmądrzej jeździ itp.... :(
flow
01.08.2010 03:06
Pozdrawiam tych ktorzy 2tyg temu smieli sie z Alonso jak mowil, ze wygra mistrzostwa :))
tommyline
01.08.2010 03:05
Red Bull miał sekundę przewagi nad resztą, ale w zakrętach, a tam nie da się wyprzedzić, dlatego Byłem spokojny o Alonso. Lizakowy widział Sutila, ale nie skojarzył, że ten samochód ma garaż tuż przed Renówką, gdy podnposił lizak, Sutil był prawie równo z Kubicą, ale zwolnił żeby skręcić. Jakby to był inny samochód, to Robert wyjechałby za nim.
fernandof1
01.08.2010 03:04
ja sie nie mogę doczekać SPA super toru i zawsze jest szansa na deszcz a wiecie kto zawinił w pitstopie mechanik prawego tylniego koła i tyle a lizakowy RBR na spa będzie dobry tylko w drugim sektorze ale i tak bedzie pp albo p2 bo pp może dostać FI
paolo
01.08.2010 03:04
czarny331: Odpuść chłopie bo tego typu wypowiedzi tylko szkodzą Twojemu Idolowi. Będzie lepiej jak się nie będziesz wypowiadał. Szczerze.
marrcus
01.08.2010 03:03
myślałem że Rosberg chciał zagrać w kręgle ;p, ale coś mu nie poszło, mało pionków zbił :/
SvedruS
01.08.2010 03:01
egzorcyste :P
Xerkses
01.08.2010 02:56
Zientarski powiedział w studiu że w Redbullu "powinni zatrudnić księdza albo terapeutę" ^^
paolo
01.08.2010 02:56
I tu się zgadzam w 100%. Mogło być niebezpiecznie. Ogólnie to chyba chłopaki na jakiejś imprezie byli dzień wcześniej bo bałagan zrobili straszny. Takie rzeczy nie powinny mieć miejsca.
flow
01.08.2010 02:53
MA KTOS TABELE MS NA STARE PKT?
czarny331
01.08.2010 02:51
Nie zgodzę sie z Toba paolo nasz jak to określiłeś nie dal dupy bo przecież ta sytuacja w alei serwisowej nie byla w żadnym razie jego wina, a ten drogi raz to ja nie wiem gdzie ty widzisz w kwalifikacjach pewnie , no i tu jesteś bliżej prawdy ale za "siedmioma gorami" wciąż daleko... My zwykli smiertelnicy byc moze nigdy nie poznamy calej prawdy( dlaczego min. Robertowi poszlo troszke slabiej) a ja przynajmniej dalej trzymam kciuki za Roberta i uwazam ze to swietny kierowca , a takie okreslenia ze dal dupy to czysty debilizm . Nie mozna kogos tak krytykowac tylko dlatego ze raz spośród wszystkich dotychczasowych wyścigów cos mu poszlo minimalnie gorzej niz zwykle z reszta jego sukcesy sa wypracowane tylko i wylacznie dzieki jego talentowi i pracy a nie układom i pieniądzom jak to czasem bywa.
FelipeF1.
01.08.2010 02:49
Brawo Vitek świetny start i świetny wyścig Webber dobra jazda I dobry refleks mechanika Saubera
Banditto
01.08.2010 02:48
Dobrze, że Kubica nie dostał tym kołem w głowę albo ktoś inny w pit lane...
ht-hubcio
01.08.2010 02:48
testauto - umiejętność wyczucia ironii to chyba nie jest Twoja mocna strona ;))
krisow
01.08.2010 02:48
tomaj27, nic nie kumasz F1. Po pierwsze Ferrari to szybszy bolid niż Mercedes; po drugie Barichello jechał na nowych miękkich, a Schumnacher na twardych i do tego już po dystansie wyścigu. Alonso i Vettel mieli identyczne opony. Na Hungaroringu nie da się wyprzedzić samochodu o podobnej szybkości.
fernandof1
01.08.2010 02:45
KARA dla SZU i VET to co zrobił szu było poprostu głupie brawa dla baricza ze wymierzył na milimetry i nie walną w sciane Vet jeszcze jedna kara dla niego za tę linie ale było widać jak robi pod webbera i zostawia mu miejsce Brawo dla Webbera za dobra jazde i nie potrzebnych nerwów Alonso dobry start został a wiścig nic ciekawego Brawo witek swietny start i wyścig dobre tempo
testauto
01.08.2010 02:44
Panowie wszystko wszystkim ale najlepszy był comment Borowczyka jak pokazali garaż Ferrari - ujęcie - 4-ch mechaników, jeden patrzy rozwalony na krzesełku w tv, drugi śpi (ma wyraźnie zamknięte oczy i opuszczoną głowę), trzeci leniwie spogląda w tv a czwarty ziewa bardzo ostentacyjnie - na co Borowczyk mówi " nerwowa atmosfera w Ferrari!!" - myślałem, że pęknę ze śmiechu. Sam wyścig jakiś taki mało ciekawy, pomijając wydarzenia w pit-lane niewiele się działo a tak prawdę mówiąc nadal nie wiem z jakiego powodu wyjechał SC na tor - może coś przespałem??
tomaj27
01.08.2010 02:42
Vettel nic nie pokazał dzieciak i tyle,skoro Rubens mógł zaatakowac Shumachera to Vettel tym bardziej Alonso.Szkoda że tak sie skończył wyścig dla Kubicy,jeszcze raz brawo Pietrov
paolo
01.08.2010 02:35
Nasz [ciach] dwa razy. W tym raz zespół. Po dwa jest jak miało być mimo cudów i SC. 2xRBR i Alonso. To nie przypadek. Jeśli ktoś nie kuma to szachy. Zacytuję brzydko sam siebie. "2xbyki i Alonso na miejscach 1-3 kolejność bym olał bo Ferdynando może coś zmajstrować na starcie." Tak napisałem daleko, za siedmioma górami i długo przed wyścigiem. No i było ciekawie ale nie zmieniło to kolejności. Jest jak miało być, a nasz to już mógł ryzykować bo co miał do stracenia? A jak już obciachu chciał uniknąć to odpuścił. I tyle w wielkich teoriach spiskowych.
Szkot
01.08.2010 02:33
Prosiłem o jeszcze kilka lekcji pokory dla moskala, a tymczasem TERAZ to on dopiero obrośnie w piórka... Biednemu zawsze dym w oczy, zupełnie jak podczas GP BAH na starcie.
Xerkses
01.08.2010 02:32
Powinni pojechać lizakowemu po pensji za to co zrobił, co to za trudność zobaczyć czy jest droga wolna a nie gapić się na latające koło, baricz pokazał że jest że ma jaja ze stali, to co zrobił Schumacher nadaje się w 100% na karę, brawo Webber świetne tempo, zasłużona wygrana
Sar trek
01.08.2010 02:32
Kierowca jest częścią zespołu, ale walczy także w klasyfikacji indywidualnej. Walczący w klasyfikacji kierowców Kubica nie popełnił błędu, walczące w klasyfikacji konstruktorów Renault tak. Więc moim zdaniem słuszna by była kara dla całego zespołu (którego częścią jest Kubica), niż dla Kubicy. Takie jest moje zdanie i opinia. PS: Button coś nie najlepiej w tym wyścigu.
marrcus
01.08.2010 02:31
nie wiem za bardzo zaco ta kara dla Vettela, ale widać spokojnie to przyjął, ja bym na pewno roz...ł butelkę po szampanie. Zdawało mi się ze zrobił przerwę specjalnie żeby Webber mógł trochę zyskać przewagi nad Alonso by mógł se wyrobić czas na pit-stop. Żałosne sie robi że wyniki są wypaczone przez sędziów, a Warwick to taki burek jakim był kierowca takim i sędzią. Co do Borowczyka i Kohanskiego to żenada, dziś to i ja iich słuchać nie mogłem. Tylko te gadki co zadecydują sędziowie, tak jakby własnego zdania nie miał.
AleQ
01.08.2010 02:30
Szkoda Roberta ,ale to nie jego wina. Graty dla Aussiego , Nando oraz Pietrowa :P
czarny331
01.08.2010 02:29
Ja mysle ze nie ma co juz do tego wracac , Robert i tak byl juz na straconej pozycji, moze nawet lepiej ze taka otrzymali kare. Z dwojga zlego lepiej w te strone:)
flow
01.08.2010 02:28
Moze ktos dac linka do tabeli przeliczona na stare punkty?
MairJ23
01.08.2010 02:26
Sar trek !!! kierwowca jest czescia zespolu czyz nie ?
Sar trek
01.08.2010 02:25
Rzeczywiście kibucuję Kubicy, ale nie tylko niemu, i interesuje mnie wszystko co dzieje się na torze, a nie tylko jeden z 24 kierowców. Natomiast uważam, że kara powinna być dla zespołu, a nie dla kierowcy. Jaka ? Pewnie finansowa, ale może i taka, jaką dostał McLaren na Gp Węgier 2007. Pamiętam także, że RED BULL dostał kiedyś karę za wypuszczenie Vettela przed Nakajimę, a więc ZESPÓŁ, A NIE KIEROWCA.
MairJ23
01.08.2010 02:24
juz wszyscy tak wychwalaja Webbera... a czy ktos pamieta jak sie Mark zachowuje na swoim domowym torze ? zawsze mu szajba tam odbija i robi glupie bledy - wiec z tym stoickim spokojem i wyrachowaneim to lekka przesada. Zgadzam sie jednak z zalozeniem ze Vettel musi wiecej pracowac nad swoja psycha niz Webber ale to chyba z wiekiem przychodzi :) Chcialem tylko nadmienic ze Mark jest moim faworytem ale boje si eze tez mu cos strzeli do lba jak bedzie prowadzil w generalce !
IceMan11
01.08.2010 02:24
SPA to najlepszy tor w kalendarzu więc dobrze Semai zrobiłeś. Poza tym skończcie już z tym lizakowym. Przecież każdemu się zdarza :)
mateusus
01.08.2010 02:23
Ciekawe ile sobie zażyczą od Mercedesa za koło. W zeszłym roku Renault za podobną sytuację chyba początkowo dostało wykluczenie z jednego wyścigu.
Semai
01.08.2010 02:22
@benethor - ja polecam SPA. Relatywnie niewiele drożej, tor ciekawszy, z długa i piękną historią. Sam w tym roku się tam wybieram - a mogłem właśnie jechać na Hungaro. Odpowiedź czemu nie pojechałem jest dość oczywista ;]
MairJ23
01.08.2010 02:21
Sar trek ty jestes jak widze fanem Roberta i nie pojmujesz ze Robert jezdzi dla zespolu - zespol w tym przypadku nazywa sie Renault i to mechanik tegoz zespolu popelnil blad. I jakbys choc czasami ogladal wyscig pod innym katem niz Kubica to bys juz wiedzial ze kare dostaje zawodnik za blad zespolu. Coz - czlowiek sie uczy cale zycie.... moze ty bys tym razem nauczyl sie angielskiego i zaczal ogladac wyscigi gdzie indziej niz Polsat/TVN/TVP ??? ale to tylko sugestia.
barell123
01.08.2010 02:20
Sar trek - podobno Renault ma małe problemy finansowe więc sędziowie nie chcieli ich karać finansowo :D Ja również chciałbym aby Mark Webber zdobył w tym sezonie mistrzostwo. Jeździ szybko i mądrze, w przeciwieństwie do Vettela który ma problemy z psychiką ( podobnie jak Gołota wielki talent a w najważniejszych walkach dawał d... )
czarny331
01.08.2010 02:20
Vettel znów pokazał ze brakuje mu klasy ( bo przegrywać tez trzeba umieć), I W DODATKU ZACHOWUJE SIE JAK rozpieszczony, rozwydrzony bachor (to machanie rękoma do wszystkich kiedy przejeżdżał przez aleje serwisowa), żenada. A co do Roberta to mysle ze ten wyscig dal mu nauczke , ze jadac jako 2 kierowca w zespole traci sie podwojnie. Mam nadzieje ze sukces Witalija zmobilizuje go do ... chociaż nie zmobilizuje to zle słowo , podrażni trochę ambicje naszego rodaka. Wiemy ze kubica jest 100% profesjonalista ( czego nie można powiedzieć o wszystkich w Reno:P)i pewnie podejdzie na chłodno do tego wyścigu, w każdym bądź razie życzę mu więcej szczęścia, lub może lepiej mniej pecha w kolejnych wyścigach.
Fan1
01.08.2010 02:19
W sumie w powtórkach widać, że caly zespoł zawinił, szczególnie ludzie od prawej strony lizakowego, którzy skutecznie zasłaniali lizakowemu widoczność co się dzieje za nim, po prostu amatorka, kolesi za bardzo obrośli w tłuszcz
sebasKERS
01.08.2010 02:19
http://www.youtube.com/watch?v=nlbvQvTCMn0 - zobacz o 1:05 - opona wystrzelila w gore w monencie kiedy mechanicy reanult skonczyli zmieniac opony
eTekamote
01.08.2010 02:15
A więc i tak wina lizakowego. On ma patrzeć na to co robią mechanicy, a nie, że coś leci. Chyba, że to by i zagrażało, ale mechanicy Saubera złapali tą opone jak już była na ziemi.
bass001
01.08.2010 02:14
Sar trek - kto miał dostać karę? Mechanik?
sebasKERS
01.08.2010 02:14
eTekamote - no nie jestem pewien na 100% procent ale napewno lizakowy renault widzial co sie dzieje i w tym samym momencie mechanicy renault skonczyli operacje wymiany opon - wiec zakladam ze lizakowy widzi lecaca opone i widzi ze mechanicy skonczyli zmieniac opony.
Falarek
01.08.2010 02:12
Red Bull duża przewaga ale na pocieszenie następne dwa wyścigi to typowe "silnikowe" tory gdzie RB już nie będzie tak łatwo.
eTekamote
01.08.2010 02:12
@sebasKERS Chyba coś źle widziałeś. Koło Rosberga leciało nas Sauberem ;].
Sar trek
01.08.2010 02:11
Wielkie brawa dla mojego faworyta, Marka Webbera. Może brakuje mu tempa Vettela, ale w wyścigu potrafi pojechać dużo mądrzej. Kolejnych zwycięstw i tytułu! A dlaczego Kubica dostał taką karę, za kolizję, której nie spowodował? To pokazuje, że poziom sędziowania w F1 jest poniżej tego, co było na MŚ w RPA, poniżej wszystkiego. Dno i wodorosty. Szkoda Kubicy, brawa także dla Barichello. Ale to co zrobił Schumacher, zasługuje na porządną karę. Niewiele brakowało do bardzo poważnego wypadku na Hungaroringu. Nieżle także Pietrow i Sauber, Brawa dla Saubera i jego kierowców.
IceMan11
01.08.2010 02:11
Ja sam uwielbiam Węgry, ale tor jest dobry tylko do kwalifikacji, nie do wyścigu. Najlepsi byli komentatorzy. Niech najpierw przestudiują regulamin. Jacy byli oburzeni wjazdem Vettela do alei. Przecież każdy tak robił gdy była taka potrzeba i nic za to nie było. Głupi błąd Vettela, ale facet chyba do samej mety nie wiedział, w którym momencie to się stało haha jak jechał przez tą aleję i te ręce haha. Webber no cóż fantastyczne tempo, ale nie byłem zdziwiony. Cały czas Vettel był szybszy od niego, a kwalifikacje to pokazały w 100%. Witalij nareszcie chłopie. Od Malezji jestem za tym aby ten facet został w Renault i tego się będę trzymał. Rubens fantastycznie, ale miał świeże gumy przez co mógł zaatakować choć sam atak był WOW, a Michaelowi naprawdę odwala!!! Choć lubię takie coś wiadomym jest, że przesadził i to nie 1-szy raz w tym sezonie. Po zdeżeniu tylko czekałem aż usłyszę od komentatorów, że to Sutil zawinił, ale się nie doczekałem ;P Wyścig nudny, ale tyle sezonów się widziało, że człwoeim się przyzywczaja do tego miejsca :)
bass001
01.08.2010 02:11
Nie narzekajcie tak na Vettela. Chciał pewnie aby Mark trochę zyskał, tyle że przegiął.
Arnoldzik
01.08.2010 02:11
Banditto masz racje-Westchnienie Webbera przed wejściem na pudło - bezcenne:)) Lizakowy Renault Feeeeeee!
modlicha
01.08.2010 02:10
No to Vettel dolaczyl do kierowcow ktorzy nie potrafia wyprzedzac majac bolid szybszy o 1,2 sek... Tuz obok Kubicy ;-) Powinni sie uczyc od Baricza. To bylo chyba jedyne wyprzedzanie dzis. Schumacher - brak slow... Odbiera mu rozum na stare lata. Cos czuje ze Merc oba bolidy -10 miejsc w Spa. @up racja jak wypuszcza Kubice kolo skakalo im po boksie
sebasKERS
01.08.2010 02:10
Panowie nikt nie pisze o tym ze w momencie kiedy lizakowy renault wypuszczal kubice kolo rosberga lecialo nad glowami mechanikow renault wiec moim zdaniem blad lizakowego jest usprawiedliwiony :(
eTekamote
01.08.2010 02:10
Brawo Petrov, brawo Webber, brawo Alonso, brawo Rubinho. Może złożymy się na okulary dla pana, który puścił Kubice? Mam nadzieję, że dostaną jeszcze jakąś kare. Schumacher no comment. Mina Vettela na podium bezcenna. Swoim zachowaniem na torze pokazał się "ze swojej najlepszej strony". Piękna walka MSC z BAR, ale "Miszczu" na koniec nie wytrzymał. Proszę o kare dla Merca, za Nico i dla "Miszcza". Ładnie Kobayashi, DLR słabo na starcie.
MairJ23
01.08.2010 02:09
@krisow - to jego zasrana praca wiedziec co sie dzieje na pitlane !!! i wiedziec kto gdzi ezjezdza !!! to go ni eusprawiedliwia... on trzyma ten smieszny lizak i wypuszcza kierowce... on w tym krotkim momencie jest najwazniejszym czlowiekeim w Ranault !
dmaot malach
01.08.2010 02:08
Znowu latające koła na Hungaroringu. Na BBC podawali, iż kołem dostał jeden z mechaników Williamsa, który mimo to brał później udział w pitstopie Barrichello. Tylko dlatego, że Hungaroring jest tak blisko naszego kraju i jeździ na niego wielu Polaków nie powiem, iż nie pogniewałbym się, gdyby ten tor wypadł z kalendarza :)
Banditto
01.08.2010 02:08
Popieram Paola, tego Janeczka już dawno trzeba było stąd wykopać lub przynajmniej kasować szybko jego prowokacyjne komentarze! Westchnienie Webbera przed wejściem na pudło - bezcenne... ;)
jan5
01.08.2010 02:08
Corte widać ze jesteś bardzo spotrzegwaczy i bardzo znasz się na f1, vetel jechał chyba ze 300m za weberem przez pół okrązenia przedostatniego przed zjazdem sc
CamilloS
01.08.2010 02:06
No i Rubens pokazał Schumacherowi :) Brawo Pietrow, brawo Webber, wielkie buuuu dla pana z lizakiem i to tyle...
jan5
01.08.2010 02:06
cgn jak branaicu coś wysadzają to mówią "zrobiliśmy to za was żebyście wy nie musieli tego robić" wiec ja zrobiłem to samo
Corte
01.08.2010 02:06
Ja się zastanawiam czemu Vettel nie dostał kary za oderwanie dwóch rąk od kierownicy podczas odbywania kary przejazdu przez boksy...
MairJ23
01.08.2010 02:05
@jan5 wydawalo mi sie ze Petrov byl za nim i musial go wyprzedzic - cos mi sie musialo pomylic - spieszylem si edo pracy :( Niemniej Pieknie zastapil dziisaj roberta i pokazal ze jednak cos tam potrafi - ale ... tak jak wszyscy tu pisza tor sredni co do wyprzedzania :) wiec moze tor mu troche pomogl
bass001
01.08.2010 02:05
Jan 5 w końcu się doczekasz, że nikt nie będzie widział twoich komentarzy. Niby coś tam wiesz o F1, a zachowujesz się jak debil. Sorry za określenie, ale inne po prostu nie odda twej głupoty.
mat_eyo
01.08.2010 02:05
@latak motyw z benny hill'a zarezerwowałem dla mechaników ***jących w podskokach przed "kołem zagłady" Rosberga :D geez dawno się tak nie uśmiałem przed TV :]
golakr
01.08.2010 02:05
Vettel żenujący występ, Schumacher zgroza w ogóle Mercedes dzisiaj miał mordercze zapędy. Jak się nie da zabić kołem to może rozmazać przeciwników na murku. Wyścig tylko po to aby zobaczyć jak dzieciaczek udowadnia, że jest 3 ligowym nadętym szoferem bez mózgu.
jan5
01.08.2010 02:05
po co wam jakieś wyprzedzanie?
bam
01.08.2010 02:05
Gratulacje dla Webbera. Bardzo bym chcał żeby to on został mistrzem. Vettel ... no cóż peszek. Lollipopmen w Renault zawalił na całej lini gdyby nie on to Renault mogłoby zdobyć sporo punktów no ale takie sa wyścigi. A co do Pietrowa to szacunek bardzo równa jazda no i jest wynik.
krisow
01.08.2010 02:05
jan5 - hehe, dobre ;) Wyścig naprawdę chaotyczny. Vettel cudem zdążył do boksów przed SC, więc mimo kary (chyba zasłużonej) powinien mimo wszystko być zadowolony. Webber po prostu mistrzostwo, miał przejechać 20 kółek non-stop tempem kwalifikacyjnym i dał radę. Hungaroring potwierdził niestety swoją sławę toru, na którym wyprzedzać się nie da. Barrichello - naprawdę oklaski, troszkę sobie odbił moralnie te lata pomagania wielkiemu Schumiemu. Schumacher wg mnie kara odsunięcia od następnego wyścigu byłaby adekwatna... Może dadzą mu chociaż 10 miejsc w tył. W tym wyścigu czarna flaga nic nie znaczyła, ale powinna być pokazana za takie coś. Lizakowy Renault się nie popisał, ale do końca bym aż tak go nie winił. Zamieszanie było ogromne. Gdyby Sutil miał boks o stanowisko lub dwa dalej nie byłoby kolizji. Może nie skojarzył, że Force India zaraz za nimi ma boks?
cgn
01.08.2010 02:04
@jan5 Ty to powiedziałeś... Czekam na wysoką karę dla Schumachera (może wykluczenie z następnego wyścigu i debiut QN w Mercedesie :P).
latak
01.08.2010 02:03
@mat_eyo muzyka z benny hilla bylaby idealna XD!
benethor
01.08.2010 02:03
@Semai: może i do wykopania, ale gdzie by wtedy jeździły te rzesze kibiców z Europy wschodniej?:) Zasłużone zwycięstwo Webbera, Vettel wkurzony przez własną głupotę. Brawa dla Pietrowa, jak dotąd najlepszy występ. Lizakowy Kubicy = EPIC FAIL, a Miszczuniowi powinni licencję zabrać i wysłać go na stała emeryturę razem z czerwonymi...
michal5
01.08.2010 02:03
Semai, > to polowe torów by trzeba usunąć z kalendarza to winna konstrukcji bolidów ze trudno jest wyprzedzać
rakman
01.08.2010 02:03
Po raz n-ty błąd Vettela, ciekawe kiedy w końcu Red Bull doceni Webbera, brawo Alonso!!!
Vinc
01.08.2010 02:02
jan5, nie przesadzajmy ;) chaos był ogromny przez co wyścig zyskał na atrakcyjności. Webber fantastycznie pojechał. Ciekawe czy RBR nadal będzie stawiał na Vettela
jan5
01.08.2010 02:02
MairJ23 pietrov cały czas był przed hulkenbergiem, bardzo dobre gp jak to zawsze na hungaroringu bywa, mam nadzieje ze tor zostanie w kalendarzu bo chyba nidługo koncy sie umowa na gp
BoloMaster
01.08.2010 02:02
bardzo dobrze, że Vettel nie wygrał- to rozkapryszona gwiazdka która musi się jeszcze wiele nauczyć... Tor na Węgrzech jest chyba najnudniejszy w całym kalendarzu, nawet w krytykowanej Walencji działo się więcej
bass001
01.08.2010 02:01
Brawo Vitek. Szkoda Vettela, może chciał dać trochę czasu Weberowi? Głupia kara, ale zasłużona. Schumaher to wariat, jego blokowania są chamskie jak za dawnych lat. Webber klasa. Kubica-przegrał już w kwalach, szkoda osiągi reni nie były złe, ale nikt nie jest doskonały. Pan lizakowy pewnie oberwie.
mat_eyo
01.08.2010 02:01
Przepraszam za kolokwializmy ale Vettel zachowuje się jak rozwydrzony bachor :/ za to Rubinho przy wyprzedzaniu MSC pokazał, że ma jaja wielkie jak kokosy :D a do całej tej sytuacji w pit lane, w której role główne grali Kubica, Sutil i Rosberg powinno się puścić podkład z taką cyrkową muzyczką :D
Iwan
01.08.2010 02:01
Vettel pokazał że jest wielkim dzieciakiem, takim jak kiedyś Hamilton. Sędziowie znowu pokazali że w F1 są równi i równiejsi.....
Fan1
01.08.2010 02:01
cyrk, no ale z drugiej strony kiedy w końcu GP Węgier wypadnie z kalendarza, ten tor jest żałosny, bolid o sekundę szybszy od poprzedzającego nie jest w stanie nic tam zdziałać, żałosne
MairJ23
01.08.2010 02:00
Schumacher - co ten koles wyprawia ? o 10 miejsce ???? i nei widzialem (bo chyba nie pokazywali na SPEED jak Petrov sie uporal w koncu z Hulkiem :( Wyscig w sumei calkiem ok.... spodziewalem sie procesji - ale SC namieszal :) Pozdro
Semai
01.08.2010 01:59
Brawo Webber! Oby nie oddał prowadzenia do końca sezonu. Tym niemniej wyścig tragedia. Jakby nie SC nie działoby się nic. W dodatku jeszcze ten super popis Renault... Życzyłbym sobie aby F1 już nigdy na tym torze nie jeździła. To jeden z torów do wykopania na słońce...
Arnoldzik
01.08.2010 01:59
Znowu pech.... Brawo dla Pietrova
jan5
01.08.2010 01:59
kurde zaczęła się era prześladowań kubicy w renault, pietrov daje kase więc stawiają na niego :P:p jeśli pietrov był 5 to gdyby postawili na kubice to najprawdopodbniej wygrałby kubica cały wyścig i być może włączyłby się do walki mistrza swiata i konstruktorów skoczni:):)