Marlboro bliskie przedłużenia umowy sponsorskiej z Ferrari
"Wszystkie warunki (potrzebne do przedłużenia umowy) zostały spełnione"
20.01.1114:44
2574wyświetlenia
Z nieoficjalnych doniesień wynika, że Marlboro jest bliskie przedłużenia swoich tytularnych umów sponsorskich z Ferrari w Formule 1 i Ducati w MotoGP.
Obecne kontrakty wygasają z końcem sezonu 2011, jednak serwis AUTOSPORT, opierając się na swoich źródłach twierdzi, że negocjacje w sprawie przedłużenia ich do roku 2014 są już w zaawansowanej fazie. Niewykluczone, że ta z Ferrari zostanie ogłoszona już podczas prezentacji nowego bolidu 28 stycznia.
Nie widzimy przeszkód na drodze do przedłużenia umowy- powiedział przedstawiciel koncernu Philip Morris, do którego należy marka Marlboro.
Nasze relacje z Ferrari są prawdziwym partnerstwem, zbudowanym na bazie ponad 20-letniego okresu stałego wspierania się nawzajem. Ferrari dodaje:
Wszystkie warunki (potrzebne do przedłużenia umowy) zostały spełnione.
Mimo że reklama papierosów została wyeliminowana z Formuły 1 kilka lat temu i wiele krajów zabrania pokazywania znaków firmowych sponsorów związanych z przemysłem tytoniowym, to jednak Marlboro wciąż kontynuuje współpracę z Ferrari na takich zasadach, na jakie zezwala prawo. Co prawda pojawiały się sugestie, że zespół z Maranello stosuje reklamę podprogową, ale w odpowiedzi na nie zrezygnowano z kodu paskowego i od tego sezonu obowiązuje nowe logo Ferrari. Czy daje ono mniejsze powody do oskarżeń o reklamę podprogową? To już pytanie do specjalistów w tej dziedzinie...
Źródło: autosport.com
KOMENTARZE