GP Australii: wypowiedzi po kwalifikacjach (12)

RBR, McLaren, Ferrari, Renault, Mercedes, Sauber, STR, F.India, Williams, Lotus, Virgin, HRT
26.03.1112:56
Redakcja
13528wyświetlenia
^wypowiedzi gp,841,3

KOMENTARZE

36
Maly-boy
26.03.2011 06:30
tylko ,że nie ma żadnych jednostek napędowych z pod znaku infinity
Witek
26.03.2011 06:06
Tak, słyszałem to. Ale powiem więcej - bolid Lotusa ( Fernandesa) też w moich uszach bardzo bardzo oryginalne wydaje odgłosy. Być może należy do tego grona włączyć Renault (choć sądzimy, że zasługa ich dziwnego dźwięku to wydech lub jedynie wydech) i może okazać się, że to jednostki napędowe spod znaku Renault/Infinity w tym roku wydają taki niekonwencjonalny hałas. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś z Was się wypowiedział.
christoff.w
26.03.2011 04:20
Ustawienie RBR slychac.Maja dosc dlugie przelozenia jak na moje ucho i w ogole ich bolid jakos inaczej "chodzi",jakby z kosmosu!?
witek2403
26.03.2011 01:41
Prawdziwe miejsce F111 jest ... w garażu. Życzę im jednak wszystkiego najlepszego. Dobrze,że Ambroziak się zakwalifikował lubię go.
Witek
26.03.2011 01:25
Drodzy Kibice F1, w mojej skromnej ocenie komentarze Liuzziego i Karthikeyana to są jakieś żarty! Z jednej strony po raz kolejny podkreślę, że rozumiem ich pasję do ścigania się, rozumiem kierowców, którym kazano mówić takie rzeczy (bo to czysty PR- jakże by inaczej) jednak oni sami wznoszą peany na swoją cześć i są tak "dumni" że w tak "krótkim czasie" wykonali tak "zdumiewającą pracę", iż normalnie wydaje się człowiekowi, jakby przed kilkoma godzinami zakwalifikowali się na P2 i P4 [RBR jest nie do pobicia nawet hipotetycznie :) ]. To chore. Najbardziej szkoda mi Liuzziego, gdyż może nie szło mu zbyt dobrze w drugiej części sezonu 2010, ale w przeszłości udowodnił, że jest szybki i wciąż może się jeszcze uczyć i rozwijać. W końcu Sutil jest kierowcą FI od czterech czy 5 lat, więc bolid był robiony pod niego. Możliwe, że Vitantonio ma z goła inne preferencje np. co do nadsterowności (jak Kamui). Karthikeyan z kolei zawsze był przeciętny, mało kontaktowy poza torem, a teraz jest w dodatku lekko stary i miał sporą przerwę. Ale życzę mu dobrze. Natomiast kierownictwo HRT, na czele z Rumuńskim dentystą- ex emigrantem w RFN (tak, to biografia Kollesa!) jest beznadziejne, ośmiesza F1 i jej profesjonalizm oraz pewien poziom, poniżej którego nie wypada schodzić :( PS. Dla porównania: czas Senny z ubiegłego roku (HRT F110): 1:30,526 ---> lepszy, niż tegoroczny (kiedy wszyscy się poprawili), ale i tak brakuje do 107% równo 0,300 sek. !
Kristofuros
26.03.2011 12:47
Vettel - czapki z glow - 2 ostatnie kolka po prostu perfecto - precyzja i opanowanie, jak tak dalej bedzie jezdzil to ma obronionego Majstra w polowie sezonu (oby nie, licze na ostra walke z Lewisem i z Alonso do konca ) . Nawet zszokowal Webbera ta roznica czasowa na "jego" torze.
SoBcZaK
26.03.2011 12:43
" osiągnięte rezultaty przewyższyły oczekiwania" http://www.pown.it/1681
jednooki_cyklop
26.03.2011 12:38
@up Czasy pewnie na poziomie GP2, choć nigdy tu nie było tej serii, więc nie można porównać bezpośrednio.
Kristofuros
26.03.2011 12:34
No jaki optymizm w HRT, jakby byli conajmniej "Ferrari" i przegrali tylko z RBR - Zenua. Dobrze, ze jest te 107%, swoja droga, ciekawe jakie czasy wykrecaja w innych seriach na tym torze? I na jaka serie HRT by sie zalapalo?
lukaas97
26.03.2011 12:16
@dadis7 W przypadku Hamiltona, ostatnie okarazenie bylo najlepsze, a w przypadku Vettela-nie.
cwiek
26.03.2011 12:15
"W Malezji powrócimy silniejsi niż kiedykolwiek wcześniej. Tam będziemy mieli więcej czasu na przetestowanie samochodu i pokażemy, gdzie jest prawdziwe miejsce F111”. Na miejscu Hornera zacząłbym się ich obawiać ;)
krzysiek_aleks
26.03.2011 11:50
Ciekawe, czy HRT coś powie :D
gnodeb
26.03.2011 10:57
na forum LFS Bean0 zacytował plotki jakoby RBR miał lekki KERS tylko na start wyścigu, bez możliwości KER, ale też bez wpływu na balans hamulców.
dadis7
26.03.2011 10:34
lukaas97 vettel ostatnie okrążenie przejechał nie używając ani razu KERS - czyli to dopiero on może być jeszcze szybszy.
lukaas97
26.03.2011 10:19
"Właściwie to Lewis mógł pojechać nieco szybciej, gdyby nie miał awarii KERS. Przez tą awarię nie stracił tylko mocy zapewnianej z tego systemu, ale również musiał poradzić sobie ze zmienionym balansem hamulców, który powstał w związku z tym problemem." Czyli Mclaren jest w niezlej formie ;D
francorchamps
26.03.2011 10:12
up@ "0" liczę na to że dostanie jeszcze karę ;p Vettel jest Piekielnie szybki!
JacobSt
26.03.2011 10:11
obstawiamy ? Ile PP zdobędzie w tym sezonie Vettel ?:D
Darth ZajceV
26.03.2011 10:06
No to jesteś słabym podglądaczem. Od roku na stronie obowiązuje system tłumaczenia: piątek tylko kierowcy, sobota kierowcy + ktoś z kierownictwa. W zeszłym roku takowa wypowiedź była prawie zawsze (wyjątki: po GP Bahrajnu i po kwalifikacjach na Suzuce - Renault w ogóle nie raczyło dać wypowiedzi). Dziś wypowiedzi Boulliera nie ma, bo zespół nie zechciał przekazać jej światu. Jako Redaktor dbający o dobro czytelników następnym razem polecam wkurzać się na rzeczy odrobinę mniej wyimaginowane.
monako
26.03.2011 10:02
Słowa Hamilotna mówią same za siebie "Ciągle mamy trochę pracy do wykonania, jednak myślę, że wyścig jest do wygrania z tej pozycji, zapewnię jutro Sebastianowi wyścig jego życia!" :DDDD
francorchamps
26.03.2011 10:00
podgladamwas@ Dlatego że za kilka godzin pojawi się pewnie krótki wywiad z Boullierem lub Permane.. Jak (prawie) zawsze :)
Ramzi
26.03.2011 09:59
Brawo Witalij. Naprawdę się nie spodziewałem. Nick katastrofa. Niestety, ale w nowych zespołach nic się nie poprawiło...o HRT to już nawet nie wspomne.
rbr
26.03.2011 09:54
Newey stworzył dzieło sztuki. Bolid idealny.
bombka
26.03.2011 09:44
Lewis trzymam cię za słowo,pokarz młokosowi co to jest ściganie.
podgladamwas
26.03.2011 09:43
Pawle Zającu dlaczego przy wszystkich zespołach jest wypowiedź szefostwa, a przy renault nigdy nie ma ??? Potrafisz być wkurzający.
Miki59
26.03.2011 09:35
Jak zwykle Nick trafił na korek :))
rrouter
26.03.2011 09:27
Nie mogę się doczekać na wypowiedz HRT. Jestem ciekaw co oni mają ważnego do przekazania dla świata.
jpslotus72
26.03.2011 09:24
Kilka dni temu udzieliłem symbolicznie Pietrowowi ograniczonego "kredytu zaufania" - pierwszą ratę spłacił terminowo - zobaczymy jak długo mu to wytrzyma (mam nadzieję, że długo, bo nigdy nie krytykowałem go "dla samej zasady", tylko za konkretne błędy na torze czy niefortunne wypowiedzi - wypowiedziami punktów się nie zdobywa, a jeśli poprawi się na torze to OK.) Heidfeld natomiast jest mi po dzisiejszym poranku winien spore procenty - gdzie ta "niemiecka solidność"? Konta mu oczywiście nie zamykam - ale wysyłam upomnienie... Lewis uregulował swoją "należność" nawet przed terminem - brawo! Z RBR "interesów" nie prowadzę - przypatruję im się z boku. W kwalifikacjach wyglądają zawsze tak samo...
francorchamps
26.03.2011 09:24
Ciekawe czy rozsądnym jest kalkulowanie, że skoro Robert jest szybszy od Pietrowa o około 0,3s to będąc dzisiaj na Albert Park ustawiłby się w 2-rzędzie.. A może Witek poprostu mocno się poprawił.. Heidfeld z problemami :/ On też wydaje mi się jest szybszy od Pietrowa a jednak różnica OLBRZYMIA.... Massa jeśli cały sezon będzie tyle tracił do Alonso co dzisiaj, to chyba katapultuje się z Czerwonego Bolidu..
SoBcZaK
26.03.2011 09:10
Trudno żeby nie zdobyć PP dla Pirelli skoro mamy jednego dostawcę...
unluckyboy
26.03.2011 08:51
"Jesteśmy zachwyceni mogąc zdobyć pierwsze pole position dla Pirelli po ich powrocie do Formuły 1”. Zawsze mogli pocinać na felgach...
LisuBB
26.03.2011 08:45
"Niestety tylne skrzydło utknęło w konfiguracji z dużym dociskiem na drugim przejeździe" - pierwsze problemy z tylnym skrzydłem nie napawają optymizmem.
Bolton
26.03.2011 08:45
Ja czekam na wypowiedzi HRT ;)
blacksheep6
26.03.2011 08:34
Nie mogę się doczekać wypowiedzi Pietrova, jaki to jest cudowny ale, że w razie czego to przepuści Nicka ;)
Sanki
26.03.2011 08:24
Oni też się spodziewali :P
punksnotdead
26.03.2011 08:12
Spodziewałem się większego kroku Teamu Lotus w stosunku do ubiegłego sezonu.
mbg
26.03.2011 08:05
w każdej sesji problemy u Heikkiego i Jarno. Ten T128 to jakiś koszmar.