GP Japonii: użycie opon w wyścigu
Większość kierowców zdecydowała się na cztery przejazdy
09.10.1121:39
3583wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Button | Mu | Mu (10) | Mu (20) | Pn (36) | 3 | |
2. | Alonso | Mu | Mu (10) | Mu (21) | Pn (37) | 3 | |
3. | Vettel | Mu | Mu (9) | Mu (19) | Pn (33) | 3 | |
4. | Webber | Mu | Mu (10) | Mu (19) | Pn (34) | 3 | |
5. | Hamilton | Mu | Mu (8) | Mu (21) | Pn (35) | 3 | |
6. | Schumacher | Mu | Mu (9) | Mn (24) | Pn (41) | 3 | |
7. | Massa | Mu | Mu (11) | Mu (22) | Pn (36) | 3 | |
8. | Perez | Pn | Mn (20) | Mn (37) | 2 | ||
9. | Pietrow | Pn | Pn (18) | Mn (39) | 2 | ||
10. | Rosberg | Pn | Mn (12) | Mn (24) | Mu (41) | 3 | |
11. | Sutil | Mu | Mn (8) | Mu (23) | Pn (37) | 3 | |
12. | di Resta | Mu | Mn (10) | Mu (24) | Pu (35) | 3 | |
13. | Kobayashi | Mu | Mn (10) | Pn (24) | 2 | ||
14. | Maldonado | Pn | Pn (16) | Mn (25) | Mu (41) | 3 | |
15. | Alguersuari | Pn | Mn (17) | Mu (36) | 2 | ||
16. | Senna | Pn | Pn (15) | Mn (35) | 2 | ||
17. | Barrichello | Mu | Mu (12) | Mn (24) | Pn (37) | 3 | |
18. | Kovalainen | Mn | Mu (10) | Mu (22) | Pn (37) | 3 | |
19. | Trulli | Mn | Mu (11) | Mu (24) | Pn (38) | 3 | |
20. | Glock | Mn | Mu (12) | Mu (19) | Pn (36) | 3 | |
21. | D'Ambrosio | Mn | Mu (13) | Mu (23) | Pn (37) | 3 | |
22. | Ricciardo | Mn | Mu (11) | Mu (22) | Pn (38) | 3 | |
23. | Liuzzi | Mn | Pn (8) | Mu (23) | Mu (35) | 3 | |
Niesklasyfikowany | |||||||
Buemi | Mn | Mu (11) | 1 | ||||
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Po pierwsze i najważniejsze chciałbym pogratulować Sebastianowi Vettelowi zdobycia pierwszego mistrzowskiego tytułu na oponach Pirelli po naszym powrocie do Formuły 1. Przez cały rok jest w niezrównanej formie i nie jest niespodzianką, że dzisiaj zapewnił sobie drugi mistrzowski tytuł. Gratulujemy także Jensonowi Buttonowi zasłużonego zwycięstwa w starciu z trudnymi rywalami. Kierowcy zasługują na pochwały za rozegranie fantastycznego wyścigu, a z naszego punktu widzenia cieszymy się ze sposobu, w jaki opony zniosły niezwykle wymagające warunki stawiane przez tor. Zgodnie z naszymi przewidywaniami wykonywano po dwa-trzy pit stopy, a degradacja mieściła się w zwyczajowym zakresie.