GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu

Większość zawodników zdecydowała się na strategię dwóch postojów
14.11.1118:11
Paweł Zając
3340wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2Pit-stop 3@Suma postojów
1.HamiltonMuMu (16)Pn (40)2
2.AlonsoMuMu (16)Pn (43)2
3.ButtonMuMu (16)Pn (36)2
3.WebberMuMu (17)Mu (35)Pn (54)3
4.MassaMuMu (15)Pn (40)2
5.RosbergMuMn (16)Pn (48)2
6.SchumacherMuMu (16)Pn (42)2
7.SutilMuMu (16)Pn (36)2
8.di RestaPnMn (27)1
9.KobayashiPuMu (5)Mn (33)2
10.PerezMuPu (2)Mu (27)2
11.BarrichelloPnMn (18)Mn (34)2
12.Pietrow MuPn (18)Mn (38)2
13.MaldonadoPnMn (25)DT (30)2
14.AlguersuariMuPn (15)Mn (34)2
15.SennaPnMu (1)Mu (20)DT (36)3
16.KovalainenMnMn (16)Pn (39)2
17.TrulliMnMn (17)Pn (42)2
18.GlockMnMu (25)Pn (44)2
19.LiuzziMnPn (24)1
Niesklasyfikowani
RicciardoMnMu (18)Pn (41)2
BuemiMn0
D'AmbrosioMn0
VettelMu0
W nawiasie podane okrążenie, na którym wykonano pit-stop.M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: Wspólnie z zespołem Red Bull Racing wciąż analizujemy pozostałości opony Sebastiana Vettela, aby ustalić przebieg wydarzeń. Oczywiście to dość niezwykły incydent i obejrzeliśmy już to miejsce razem z Sebastianem: wydaje się, że nie ma oczywistej przyczyny, a ten zestaw ogumienia był już używany w kwalifikacjach. Dopóki nie ustalimy niczego pewnego, nie ma sensu snuć przypuszczeń. Przy zmniejszającej się temperaturze nasze miękkie i pośrednie opony musiały stawić czoła nieco innym warunkom niż zazwyczaj. Różne zespoły próbowały różnych zagrywek taktycznych: od jednego do trzech pit stopów. Powiedziano mi, że rok temu doszło tutaj tylko do 11 manewrów wyprzedzania, więc tegoroczny wyścig był z pewnością kontrastem. Z reguły po wyścigu powinniśmy się pakować i wracać do domu, ale tym razem czekamy na test młodych kierowców, który odbywa się później w tym tygodniu. Sprawdzimy wówczas po raz pierwszy niektóre nasze opony na sezon 2012.