GP Abu Zabi: opony użyte w wyścigu
Większość zawodników zdecydowała się na strategię dwóch postojów
14.11.1118:11
3366wyświetlenia
| @P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Hamilton | Mu | Mu (16) | Pn (40) | 2 | ||
| 2. | Alonso | Mu | Mu (16) | Pn (43) | 2 | ||
| 3. | Button | Mu | Mu (16) | Pn (36) | 2 | ||
| 3. | Webber | Mu | Mu (17) | Mu (35) | Pn (54) | 3 | |
| 4. | Massa | Mu | Mu (15) | Pn (40) | 2 | ||
| 5. | Rosberg | Mu | Mn (16) | Pn (48) | 2 | ||
| 6. | Schumacher | Mu | Mu (16) | Pn (42) | 2 | ||
| 7. | Sutil | Mu | Mu (16) | Pn (36) | 2 | ||
| 8. | di Resta | Pn | Mn (27) | 1 | |||
| 9. | Kobayashi | Pu | Mu (5) | Mn (33) | 2 | ||
| 10. | Perez | Mu | Pu (2) | Mu (27) | 2 | ||
| 11. | Barrichello | Pn | Mn (18) | Mn (34) | 2 | ||
| 12. | Pietrow | Mu | Pn (18) | Mn (38) | 2 | ||
| 13. | Maldonado | Pn | Mn (25) | DT (30) | 2 | ||
| 14. | Alguersuari | Mu | Pn (15) | Mn (34) | 2 | ||
| 15. | Senna | Pn | Mu (1) | Mu (20) | DT (36) | 3 | |
| 16. | Kovalainen | Mn | Mn (16) | Pn (39) | 2 | ||
| 17. | Trulli | Mn | Mn (17) | Pn (42) | 2 | ||
| 18. | Glock | Mn | Mu (25) | Pn (44) | 2 | ||
| 19. | Liuzzi | Mn | Pn (24) | 1 | |||
| Niesklasyfikowani | |||||||
| Ricciardo | Mn | Mu (18) | Pn (41) | 2 | |||
| Buemi | Mn | 0 | |||||
| D'Ambrosio | Mn | 0 | |||||
| Vettel | Mu | 0 | |||||
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Wspólnie z zespołem Red Bull Racing wciąż analizujemy pozostałości opony Sebastiana Vettela, aby ustalić przebieg wydarzeń. Oczywiście to dość niezwykły incydent i obejrzeliśmy już to miejsce razem z Sebastianem: wydaje się, że nie ma oczywistej przyczyny, a ten zestaw ogumienia był już używany w kwalifikacjach. Dopóki nie ustalimy niczego pewnego, nie ma sensu snuć przypuszczeń. Przy zmniejszającej się temperaturze nasze miękkie i pośrednie opony musiały stawić czoła nieco innym warunkom niż zazwyczaj. Różne zespoły próbowały różnych zagrywek taktycznych: od jednego do trzech pit stopów. Powiedziano mi, że rok temu doszło tutaj tylko do 11 manewrów wyprzedzania, więc tegoroczny wyścig był z pewnością kontrastem. Z reguły po wyścigu powinniśmy się pakować i wracać do domu, ale tym razem czekamy na test młodych kierowców, który odbywa się później w tym tygodniu. Sprawdzimy wówczas po raz pierwszy niektóre nasze opony na sezon 2012.