GP Chin: wynik kwalifikacji

Hamilton zdobywa pierwsze pole position w nowym zespole
P.Kierowca (Nr)SamochódCzęść 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Część 1 (Q1)Część 2 (Q2)Część 3 (Q3)Okr.
1.L. Hamilton (10)Mercedes F1 W041.1:35,79331.1:35,07831.1:34,4843
1. 1:35,793 3
1. 1:35,078 3
1. 1:34,484 3
9
2.K. Raikkonen (7)Lotus E2112.1:37,04656.1:35,65932.1:34,7613
12. 1:37,046 5
6. 1:35,659 3
2. 1:34,761 3
11
3.F. Alonso (3)Ferrari F1385.1:36,25332.1:35,14863.1:34,7883
5. 1:36,253 3
2. 1:35,148 6
3. 1:34,788 3
12
4.N. Rosberg (9)Mercedes F1 W042.1:35,95935.1:35,53734.1:34,8613
2. 1:35,959 3
5. 1:35,537 3
4. 1:34,861 3
9
5.F. Massa (4)Ferrari F1383.1:35,97234.1:35,40365.1:34,9333
3. 1:35,972 3
4. 1:35,403 6
5. 1:34,933 3
12
6.R. Grosjean (8)Lotus E218.1:36,92938.1:36,06536.1:35,3643
8. 1:36,929 3
8. 1:36,065 3
6. 1:35,364 3
9
7.D. Ricciardo (19)Toro Rosso STR811.1:36,99369.1:36,25867.1:35,9983
11. 1:36,993 6
9. 1:36,258 6
7. 1:35,998 3
15
8.J. Button (5)McLaren MP4-287.1:36,66737.1:35,78468.2:08,6733
7. 1:36,667 3
7. 1:35,784 6
8. 2:08,673 3
12
9.S. Vettel (1)Red Bull RB96.1:36,53733.1:35,34369.-4
6. 1:36,537 3
3. 1:35,343 6
9. -4
13
10.N. Hulkenberg (11)Sauber C3210.1:36,985310.1:36,261610.-2
10. 1:36,985 3
10. 1:36,261 6
10. -2
11
11.P. di Resta (14)Force India VJM0615.1:37,478311.1:36,2876-
15. 1:37,478 3
11. 1:36,287 6
.
9
12.S. Perez (6)McLaren MP4-289.1:36,952412.1:36,3146-
9. 1:36,952 4
12. 1:36,314 6
.
10
13.A. Sutil (15)Force India VJM0614.1:37,349513.1:36,4056-
14. 1:37,349 5
13. 1:36,405 6
.
11
15.J. Vergne (18)Toro Rosso STR816.1:37,508616.1:37,1996-
16. 1:37,508 6
16. 1:37,199 6
.
12
16.V. Bottas (17)Williams FW3517.1:37,7693--
17. 1:37,769 3
.
.
3
17.E. Gutierrez (12)Sauber C3218.1:37,9905--
18. 1:37,990 5
.
.
5
18.J. Bianchi (22)Marussia MR0219.1:38,7806--
19. 1:38,780 6
.
.
6
19.M. Chilton (23)Marussia MR0220.1:39,5373--
20. 1:39,537 3
.
.
3
20.C. Pic (20)Caterham CT0321.1:39,6146--
21. 1:39,614 6
.
.
6
21.G. van der Garde (21)Caterham CT0322.1:39,6606--
22. 1:39,660 6
.
.
6
22.M. Webber (2)Red Bull RB94.1:36,148314.1:36,6793-
4. 1:36,148 3
14. 1:36,679 3
.
6

KOMENTARZE

47
hamilton3
13.04.2013 02:49
Simi Zobaczymy jutro !!!!!!!!!!!!!!
Simi
13.04.2013 01:08
@hamilton03 Vettel - katostrofa smoleńska? Oglądałeś w ogóle kwalifikacje? Katastrofa to by była, gdyby Vettel miał na tyle wolne tempo, ale (dla mnie - fana Alonso) niestety tak nie jest. Jego strategia może być opłacalna. Na ile? Tego nie wiemy. Może ci z przodu na początku narzucą na tyle mocne tempo, że Seba i tak nie powalczy o wygraną, a może będzie zupełnie na odwrót. Pozostaje nam przewidywać...a wszystko i tak okaże się jutro :) Lewis pojechał bardzo dobre kółko, dobrze to wróży. Mercedes jest tu znakomicie dysponowany, widać ich siłę. Kimi niespodziewanie dobrze (jak na jego kwale), Fernando też bardzo przyzwoicie...no i po raz pierwszy od paru czasówek, wyżej od Massy. Wielkie wrażenie zrobił Ricciardo, różnica między nim, a Vergne'em kolosalna...byleby się tylko nie pogubił jutro. Co można przewidywać na jutro??? No właśnie, tego nie wiemy. Hamilton na pewno zrobi to, na co maszyna pozwoli. Czytaj - jeśli zużycie opon będzie optymalne, możemy się spodziewać bardzo wczesnego (dla niedowiarków) zwycięstwa Lewisa w nowych barwach. Ale nie wiemy jak będzie wyglądała degradacja ogumienia w czołowych bolidach. Kimi i Fernando mogą się okazać bardzo mocni, bo obaj mają niezłe tempo wyścigowe..powtórka z Australii??To tylko jeden z wielu scenariuszów. Nie zapominajmy także o Vettelu - Red Bull niezupełnie pokazał co ma w zanadrzu, ale myślę, że nie są daleko przed całą resztą - mogą być trochę za najszybszymi. Ale Vettela trzeba brać pod uwagę, to na pewno.
hamilton3
13.04.2013 11:41
hamilton - fenomenalnie raikkonen - bardzo dobrze alonso - dobrze massa - też dobrze vettel - katastrofa smoleńska xd Webber -szkoda go
SirKamil
13.04.2013 10:57
To diabelska modyfikacja niemniej piekielnych pomysłów na kwalifikacje z 2004/05 rok. Jak sobie przypomnę to dodawanie czasów... ;)
nickolas
13.04.2013 10:50
tak apropos fantastycznych pomysłów reformatorskich, też mam jednego DiTa: Niech pola startowe rozdzielane są na podstawie czasów 3 okrążeń. Do tego na tym samym komplecie opon! Jest Dobrze i Tanio ;-) ps. jest dobra strona NUDY. Już drugi raz w tym sezonie podczas transmisji tv zrobiłem super kanapki.
jawi1990
13.04.2013 10:33
@IceMan11 tak, wiem dlaczego zrobili tak a nie inaczej ;) Po prostu rozważałem sytuacje w której opony zapewniają bardziej równe osiągi na trochę większej ilości okrążeń, tak że po wpadnięciu na metę zawodnik zaczyna odrazu kolejne szybkie kółko. Może to trochę oderwane od rzeczywistości, no ale cóż. Bo to co mieliśmy do tej pory też nie było specjalnie zajmujące jak zauważył Kamil, bo pierwsze okrążenie w q3 było przeważnie na komplecie używanym i dopiero kolejne na nowym komplecie tak naprawdę rozstrzygało o kolejności.
SirKamil
13.04.2013 10:30
[quote="jawi1990"]@SirKamil moim zdaniem koncówka była ciekawa,ale co by nam szkodziło gdyby zawodnicy byli jeszcze w stanie przejechac po jednym szybkim okrazeniu na tym samym komplecie opon? [/quote]Nic by nie szkodziło ale i nic by nie dało, bo to co najważniejsze, czyli walka o pozycje rozegrałaby się dokładnie w tym samym czasie.
IceMan11
13.04.2013 10:22
@Hayden Nie mam zamiaru z tobą dyskutować. Pozdrawiam.
Hayden
13.04.2013 10:20
@IceMan11 komu sie nie oplacilo?Przelknij to ,wiesz co .......... :))) i nie wymyslaj
IceMan11
13.04.2013 10:17
@jawi1990 Nie na tym samym. Na nowym po jeszcze jednym szybkim kółku. Emocje? Jeszcze większe. Nie zrobili tego, bo żółte opony są beznadziejne i absolutnie nie opłacało się wyjeżdżać w Q1 na pośredniej mieszance.
jawi1990
13.04.2013 10:09
@SirKamil moim zdaniem koncówka była ciekawa,ale co by nam szkodziło gdyby zawodnicy byli jeszcze w stanie przejechac po jednym szybkim okrazeniu na tym samym komplecie opon? Ja przynajmniej w swoim imieniu moge powiedziec, że mnie by nie przeszkadzało a może bylo by jeszcze ciekawiej.
Hayden
13.04.2013 10:02
Co do Q. Jak dla mnie -swietne widowisko. Pasjonujaca koncowka. To,ze bylo malo ruchu na torze w poczatkowej fazie jest uzasadnione, nie wiem dlaczego mieliby robic ''sztuczne'' przejazdy ku radosci gawiedzi. taktyka wymagala takiego a nie innego podejscia i tyle. Widze ,ze najbardziej zniesmaczeni sa ''pewni'' fani RBR, nie dziwota :), P9 to chyba nie to , a i oponki sypia sie szybko :))))))))
SirKamil
13.04.2013 09:43
Czyli co, po zakończeniu kwalifikacji, gdy zawodnicy wpadali na metę, gdy dokonały się ciekawe rozstrzygnięcia, gdy ułożyła się lista startowa na dziesiąte części sekundy, dla Ciebie najważniejsze było to, że 5 minut tor był pusty, tak? W tamtym momencie zrzędziłeś, byłeś zbulwersowany tudzież znudzony fatalną sesją, bo średnia pokonanego dystansu wyniosła 8 nie 11? Z ciekawości pytam.
IceMan11
13.04.2013 09:39
@SirKamil Każdy ma inne pojęcie fantastyczności niestety :/
nickolas
13.04.2013 09:32
@SAP Zgadzam się - lepiej aby wyścig to nie była "przewidywalna procesja". Chętnych zapraszam w maju na procesje... ja też będę z wózkiem ...opon nie zamierzam zmieniać ;-) Jutro niech będzie równie ciekawie jak dziś to uznam to za dobry poranek. ps. wiem, że reformowanie F1 ma każdy fan we krwi. ...tylko koncepcje są inne (są ich tysiące - jak paragrafów technicznych F1!) Przypomnę tylko (nie)słynne 1-godzinne kwalifikacje lat temu kilkanaście: 10 minut nic... 20 minut nic... pół godziny - coś (a wygrywał i tak niezawodny Senna, Prost czy kto tam był u władzy akurat...)
SirKamil
13.04.2013 09:27
[quote="IceMan11"]@SirKamil Myślę, że jest. Cała F1 skupia się teraz na widowiskowości, a dzisiejsze kwalifikacje takie nie były. W świetle dzisiejszych ustaleń - robimy widowiskowe opony, robimy DRS - to było miałkie. Krótko pisząc. Dzisiaj cały świat F1 robi co tylko się da, aby przyciągnąć widzów, a tu nagle co? Nudy. Napisałbym wręcz, że dzisiejsza sesja kwalifikacyjna odepchnęła kilku niezdecydowanych, o których zamożni ludzie ze świata F1 tak usilnie walczą.[/quote]Dzisiejsza sesja kwalifikacyjna była fantastyczna. Kierowcy wykręcają okrążenia w takich samych warunkach, w takim samym czasie, wpadający na metę jeden za drugim. Siedziałem jak na szpilkach obserwując Raikkonena i kolejno następnych zawodników kończących swoje "golden lapy". Emocje na końcu sesji przy rozstrzygnięciu jak w 9 na 10 suchych kwalifikacji.
MPOWER
13.04.2013 09:25
Koniec świata! Raikkonen z P2 :) Brawo dla Lewisa. Bardzo dobrze Alonso, lepszy qwal niż Massa. Zapowiada się ciekawy wyścig.
SirKamil
13.04.2013 09:21
[quote]W obecnej F1 Q3 to 10 minut a nie 5 minut. Takie są przepisy i opony powinny być dostosowane do tych 10 minut (a nie są). [/quote]meh, a skąd ten wniosek? Piątkowe treningi trwają po półtorej godziny a jak sięgam pamięcią na pierwsze robocze przejazdy w FP1 trzeba było czekać po pół godziny. Regulaminowo wyścigi trwa dwie godziny. To znaczy, że musimy dostosować samochody tak, by nie przejeżdżały go szybciej? Czy nie wydaje Ci się słuszne i logiczne, że kwalifikacje są od zakwalifikowania się a nie nakręcania przebiegu? Że istotny jest cel i wynik a nie poboczne liczby takie jak przebieg czy ilość zjedzonych bułek na zapleczu? [quote] To że warunki na torze się zmieniały także nie jest tu żadnym argumentem, bo zaczyna i kończy się wszystko na oponach.[/quote]Ależ oczywiście, że jest argumentem. Kluczowym, którego uparliście się nie rozumieć. Z oponami z granitu mielibyście bezsensowne jeżdżenie po trze w środku sesji bez walki o wynik bo o ten walka zaczęłaby się jak najpóźniej, gdy sam tor oferowałby -0,5 sekundy w bonusie.
IceMan11
13.04.2013 09:09
@SirKamil Myślę, że jest. Cała F1 skupia się teraz na widowiskowości, a dzisiejsze kwalifikacje takie nie były. W świetle dzisiejszych ustaleń - robimy widowiskowe opony, robimy DRS - to było miałkie. Krótko pisząc. Dzisiaj cały świat F1 robi co tylko się da, aby przyciągnąć widzów, a tu nagle co? Nudy. Napisałbym wręcz, że dzisiejsza sesja kwalifikacyjna odepchnęła kilku niezdecydowanych, o których zamożni ludzie ze świata F1 tak usilnie walczą. Od razu zaznaczam, że nie denerwuje mnie to. I z tym co piszesz, absolutnie się zgadzam, bo to jest swego rodzaju oczywistość.
Aeromis
13.04.2013 09:09
@SirKamil W obecnej F1 Q3 to 10 minut a nie 5 minut. Takie są przepisy i opony powinny być dostosowane do tych 10 minut (a nie są). To że warunki na torze się zmieniały także nie jest tu żadnym argumentem, bo zaczyna i kończy się wszystko na oponach. BTW - mnie kwalifikacje się podobały, ale ktoś kto nie miał dostępu do LT to się nie dziwię że narzeka, też bym narzekał bo wówczas q3 to... jakaś szopka. Przeciętny widz dostępu to LT nie ma, więc ta "afera" wcale nie jest śmieszna.
Q_be_2
13.04.2013 09:05
Sir Kamil walka z wiatrakami. Calkiem fajne kwalifikacje z przodu Ci co byli szybcy od piątku wiec nie wiem gdzie karty rozdawaly opony a to, że mieli na to tylko jedna szanse to dla mnie super. Przecież zwykle to ostatnie przejazdy są decydujące.
SirKamil
13.04.2013 08:55
Ale dlaczego ma trwać pięć minut? Jeśli tylko tyle możesz wytrzymać, to włączaj ją 5 minut przed końcem i po problemie. Są różne sesje, różne sytuacje i różne warunki. Czasami potrzeba tych 20-15-10 minut a CZASAMI NIE POTRZEBA i nie ma sensu robić o to takiej śmiesznej afery.
IceMan11
13.04.2013 08:50
@SirKamil To może niech każda sesja kwalifikacyjna trwa po 5 minut skoro i tak najlepsze czasy robi się na końcu? Same oszczędności.
mateuszKM
13.04.2013 08:43
A ja skłaniam się do tego, że to strategia Vet i But może być ta "lepszą". Biorąc pod uwagę szybką degradację miękkich opon, to oni dość szybko wyjdą na "prowadzenie", a zakładając, że miękkie założą na końcu wyścigu, to będą mogli je lepiej wykorzystać w lekkim bolidzie. Ciekawe ile jeszcze Vet miał zapasu. W Q2 wykręcił przyzwoity czas, mam wrażenie, że trochę mógł by jeszcze urwać. Faworytami do zwycięstwa są dla mnie Raikonen vs Vet. Mam wrażenie, że Rai lepiej poradzi sobie z oponami niż Hamilton, natomiast Vet może wygrać taktyką.
Hayden
13.04.2013 08:41
Lewis nie byl za bardzo szczesliwy widzac obok siebie Kimigo. Powiedzial o klopotach z oponami, ale wykluczyl z tej akcji Raikkonena.
SirKamil
13.04.2013 08:39
Nie wiecie o czym piszecie. W dzisiejszych kwalifikacjach i liczbie okrążeń nie było nic niezwykłego. Problem (choć np. dla mnie to żaden "problem") polegał na tym, że tor bardzo mocno ewoluował w trakcie kwalifikacji co skłaniało wszystkich do pokonania decydujących okrążeń tak późno, jak tylko się dało. Niezależnie od tego ile byłoby opon, bądź jak twarde by były, decydujące wyjazdy i uszeregowania na starcie miałoby miejsce właśnie na ostatnich okrążeniach rozpoczętych na sekundy przed końcem sesji. To niedorzeczne, że wielu z Was tak bezrefleksyjnie nadaje temu kontekst jakobyśmy przez opony tracili jakiś niewiarygodny spektakl walki o PP w okolicach dajmy na to 6-8 minuty przed końcem każdego z segmentów. Budzimy się, hop hop.
Zomo
13.04.2013 08:35
@SilverX Chociaż dobrze, że Hamilton wygrał, niektórzy będą musieli zrewidować swoje puste zdania na temat Mercedesa... Hamilton jeszcze niczego nie "wygral". Za sobote nie przyznaje sie punktow.
Kamikadze2000
13.04.2013 08:31
Coraz bardziej skłaniam się do przekonania, że opony kwalifikacyjne byłyby najlepszym rozwiązaniem. :) @katinka - Merc miał tu wygrać kwalifikacje - to obiekt szyty pod ich bolid. Wyścig to trochę inna sprawa. Osobiście uważam, że Alonso jest poza zasięgiem i tylko Raikkonen ze strategią mniejszej ilości pitstopów będzie mógł mu zagrozić. Liczę na Felipe. :)) @jpslotus72 - opona kwalifikacyjna - pora chyba pójść w tę stronę. :))
katinka
13.04.2013 08:23
Świetne okrążenie Lewisa, chociaż mało agresywne ;) Wydaje się, że to chyba tor dla Merca, bo Rosberg też był szybki i gdyby nie mały błąd miał szansę powalczyć o PP. No ale wyścig to co innego, ciekawi mnie jaka będzie w tym sezonie ilości stopów i czy kierowcy z czołówki startujący na pośredniej mieszance jak Seba i Button dużo zyskają. Cieszy też Hulkenberg na P10, dał Nico radę. Ciekawe też co z Groszkiem, wciąż czekam na jakiś Jego błysk, których w zeszłym sezonie miał sporo pomijając tamte kolizje. Może coś musi mu chyba nie pasować w E21 lub w ustawieniach? Ogólnie emocjonujące kwalifikacje były dzisiaj...:D Jak widać Q1, Q2 jest niepotrzebne, jeśli można pojechać 1 szybkie kółko, podoba mi się tak. Dzięki JPS :)
RY2N
13.04.2013 08:18
[quote="zefu"]Myślę, że opinie na temat tych kwalifikacji będą podzielone. Zwolennicy rozdawania kart przez Pirelli będą chwalić nieprzewidywalność, atrakcyjność widowiska powodowana stosowaniem różnych strategii przez zespoły. Przeciwnicy powiedzą, że to nie widowisko, tylko porażka F1, gdzie bolidy zamiast jeździć, stoją w boksach, a kibice nudzą się w tym czasie na trybunach i przed telewizorami. Dziś trudno się nie zgodzić z tymi drugimi...[/quote] To nie Pirelli jest winne temu że kibice się nudzą tylko przepis limitujący liczbę opon. Wystarczy znieść ten limit i będzie szaleństwo w kwalifikacjach, no ale wtedy podniosą się krzyki że F1 staje się za droga (krzyki tych co chcą wielu różnych zespołów w F1 a nie np. czterech po trzy bolidy)
jpslotus72
13.04.2013 08:12
Na tę chwilę - gratulacje dla Lewisa i @katinki... :) Zobaczymy co z tego jutro wyniknie (Mercedes jest naprawdę szybki w kwalifikacjach - inna sprawa to praca z oponami na dłuższym dystansie i... pojemność zbiornika paliwa :). Ale na kwalifikacje faktycznie powinny być chyba osobne zestawy opon. Oczywiście, takich samych dla wszystkich. :)
SilverX
13.04.2013 07:57
@IceMan11 Taa, to jest fakt ale mając w pamięci te wszystkie przedsezonowe głosy nt. Mercedesa, że 2s nie da się odrobić przez zimę, że w TOP4 ich nie będzie itp. itd. naprawdę były bezpodstawne... A to, że poprzedni sezon skończył jak się skończył to wina kilku czynników m.in. DDRS, opon i nowego zawieszenia.
SAP
13.04.2013 07:56
Zdecydowanie wolę ponudzić się 7 minut w kwalifikacjach niż następnego dnia 2 godziny bo wszyscy mogą przejechać cały wyścig na jednym komplecie opon bądź tuż przed startem założyć nowy przez co słabsi w sobotę mają mniejsze szanse na jakiś zysk dzięki przemyślanej i/lub ryzykownej taktyce. Wymaganie od zawodników i zespołów odpowiedniego zarządzania ogumieniem uatrakcyjnia wyścigi (pojedynki zawodników, którzy początkowo pojechali agresywniej by później walczyć z przyczepnością z tymi, którzy postawili na równomierny przejazd na jednym komplecie) oraz daje szanse słabszym by dzięki swemu cwaniactwu nawiązać walkę z silniejszymi. Niezbyt rozumiem te powszechne narzekania na opony. 7 minut pustki na torze podczas niektórych kwalifikacji to nie tragedia.
IceMan11
13.04.2013 07:47
Taktyki Buttona i Vettela są IMO absolutnie nieopłacalne. No, ale zobaczymy. @SilverX W zeszłym roku Mercedes zdobył nawet cały pierwszy rząd. Ale jak to się miało do końcowej klasyfikacji?
VJM02
13.04.2013 07:44
@krisow Sutil też miał na koniec w Australii przejechać więcej okrążeń niż inni na początku. A jak było? Po kilku okrążeniach opony były na tyle zmasakrowane, że go di Resta dogonił.
FelipeF1.
13.04.2013 07:44
Totalna porażka z tymi oponami. Fajnie gdy opony odgrywają rolę w wyścigach ale gdy odgrywają pierwszoplanową rolę to to już nie są wyścigi tylko walka z oponami.
ice
13.04.2013 07:42
[quote="SilverX"]Dochodzi do takich paradoksów gdzie to opony wychodzą na pierwszy plan, a nie czysta szybkość bolidu czy danego kierowcy[/quote]Brawo. widzę że ludzie zaczynają się budzić z letargu i dostrzegać ze to już dawno poszło w złą stronę.
pollany
13.04.2013 07:39
Ciekawe Toro Rosso przed Red Bullem
SilverX
13.04.2013 07:37
Jakie wyścigi? To już jest walka z oponami ale przecież tutaj nie o to chodzi... Dochodzi do takich paradoksów gdzie to opony wychodzą na pierwszy plan, a nie czysta szybkość bolidu czy danego kierowcy. Chociaż dobrze, że Hamilton wygrał, niektórzy będą musieli zrewidować swoje puste zdania na temat Mercedesa...
krisow
13.04.2013 07:32
R90, wyjechał na oponach pośrednich więc na PP nie miał szans. Może 2 czy 3 pozycje mógłby uratować robiąc czas i tyle. Najgorsze w tym jest to, że po prostu nie wiemy jak mocny jest Vettel. Zapewne po około 10 okrążeniach będzie prowadził, gdy zjadą przed nim po opony i może wtedy wypracować sobie jakąś przewagę. Kończył będzie na nieużywanych miękkich i w lekkim bolidzie, więc przynajmniej teoretycznie będzie w stanie przejechać na nich więcej niż Ci, którzy startują. Tak mi się wydaje.
R90
13.04.2013 07:28
Cieszy dopiero 9 pozycja Vettela. Dzis miał nie za wesoła minę. Hamilton czas przeszło o 0,5 sekundy lepszy, niż ubiegłoroczny czas Rosberga, co pomimo zakazu stosowania DRS w każdej części toru, sugeruję, że ekipy znów wykonały duży postęp w stosunku do ubiegłorocznych bolidów
Adam2iak
13.04.2013 07:28
Tak trzymać Lewis! :)
zefu
13.04.2013 07:28
Myślę, że opinie na temat tych kwalifikacji będą podzielone. Zwolennicy rozdawania kart przez Pirelli będą chwalić nieprzewidywalność, atrakcyjność widowiska powodowana stosowaniem różnych strategii przez zespoły. Przeciwnicy powiedzą, że to nie widowisko, tylko porażka F1, gdzie bolidy zamiast jeździć, stoją w boksach, a kibice nudzą się w tym czasie na trybunach i przed telewizorami. Dziś trudno się nie zgodzić z tymi drugimi...
m3nel23
13.04.2013 07:26
Brawo Lewis !
Pedrosa
13.04.2013 07:26
Słabe? To była porażka, strzał w kolano, po co robić 10 minutowe Q2, skoro wystarczy 4-3 minuty?
Europejczyk
13.04.2013 07:26
Ciekawi mnie, co się dzieje z bolidami Red Bulla
IceMan11
13.04.2013 07:25
Dość słabe widowisko :/