Cerruti zadebiutuje w Auto GP podczas rundy na Nurburgringu
Tymczasem Yvan Muller przetestował Citroena na sezon 2014 serii WTCC
06.08.1319:32
3344wyświetlenia
Michela Cerruti wystąpi podczas rundy serii Auto GP na torze Nurburgring w barwach ekipy MLR71.
Włoszka, która ma na swoim koncie wygraną w serii Superstars, w ubiegłym miesiącu testowała wraz z ekipą Michela la Rosy na torze Vallelunga w samochodzie serii Auto GP. Dzisiaj zostało potwierdzone, iż 26-latka zadebiutuje w tych mistrzostwach podczas najbliższej rundy na niemieckim torze Nurburgring.
Jestem zadowolona z osiągnięcia porozumienia z włodarzami serii Auto GP oraz zespołem MLR71- powiedziała Michela Cerruti.
Testowałam samochód na Vallelundze i to było wspaniałe przeżycie, mając za plecami 550 koni mechanicznych. To było ekscytujące oraz imponujące, ponieważ to był najpotężniejszy samochód, jaki kiedykolwiek prowadziłam. Przeskok z Formuły 3 może być dla mnie znaczący, ale jestem zdania, iż uda mi się przystosować i pokazać mój pełny potencjał.
Włoszka mimo to nie będzie pierwszą kobietą, która wystartuje w Auto GP. W sezonie 2010 w trzech rundach wystartowała Natacha Gachnang, natomiast w ubiegłym roku w wyścigach na torze Sonoma wzięła udział Pippa Mann, która zdobyła pięć punktów.
Muller przetestował Citroena C-Elysee na sezon 2014
Citroen opublikował wideo, na którym został przedstawiony Yvan Muller testujący Citroena C-Elysee na sezon 2014 serii WTCC.
Francuz nie został oficjalnie potwierdzony przez Citroena na przyszły sezon, aczkolwiek na filmiku możemy usłyszeć, jak kierowca mówi przez radio:
To wspaniałe, jest naprawdę rasowy [samochód]. Myślę, że będziemy w stanie zrobić nim wielkie rzeczy.
Producent samochodów z kraju nad Sekwany potwierdził do tej pory na przyszły sezon tylko Sebastiena Loeba, aczkolwiek co raz bardziej prawdopodobne wydaje się być zaangażowanie jako drugiego zawodnika Yvana Mullera. 43-latek jest trzykrotnym mistrzem serii WTCC i w tym sezonie zmierza wielkimi krokami po swój czwarty tytuł za kierownicą Chevroleta Cruze'a.
Źródło: autosport.com, touringcartimes.com
KOMENTARZE