McLaren nie ogłosi nowego sponsora tytularnego podczas prezentacji
Pomimo tego zespół dysponuje budżetem większym niż kiedykolwiek wcześniej.
22.01.1407:45
1891wyświetlenia
Wbrew wcześniejszym oczekiwaniom podczas piątkowej prezentacji, McLaren nie ogłosi nawiązania współpracy z nowym sponsorem tytularnym, który zająłby miejsce firmy Vodafone.
Wstępną datą ogłoszenia nowego porozumienia miał być drugi dzień grudnia ubiegłego roku. Gdy termin stał się nieaktualny sugerowano, że do ujawnienia nowego partnera może dojść przy okazji prezentacji bolidu MP4-29. Wiadomo już jednak, że do tego nie dojdzie. Pomimo tego dyrektor zarządzający stajni - Jonathan Neale zdradził, że jego zespół dysponuje w tym roku większym budżetem niż kiedykolwiek wcześniej.
McLaren Group to prywatna firma, więc nie musimy prezentować naszych zysków w takim samym stopniu jak spółki akcyjne. Grupa McLarena deklarowała niekiedy w przeszłości bardzo znaczące zyski, ale nie musimy tego robić, jeśli nie odpowiada to naszym strategicznym celom. Nasi akcjonariusze - Ron Dennis, Mansour Ojjeh oraz Mumtalakat - nie otrzymują dywidend. Bardziej interesuje ich wzrost- przekonywał Brytyjczyk na kilka dni przed prezentacją tegorocznej konstrukcji.
Tak więc pomimo tego, że podczas internetowej prezentacji nie dojdzie do ogłoszenia nowego tytularnego partnera, jesteśmy w bardzo dobrej formie finansowej. Mamy na swoim pokładzie wielu wspaniałych partnerów - Mobil 1, Santandera, GSK, Johnniego Walkera, Hiltona, Hugo Bossa, Tag Heuer i SAP, którzy podzielają nasze ambicje i zaangażowanie w osiągnięcie sukcesu. W rezultacie McLaren dysponuje w 2014 roku większych budżetem operacyjnym niż miało to miejsce w każdym z poprzednich sezonów- dodał w rozmowie z dziennikarzem magazynu Autosport.
KOMENTARZE