GP Malezji: opony użyte w wyścigu

Większość zawodników przejechała grand prix na 3 pit stopy
31.03.1413:48
Paweł Zając
3818wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2Pit-stop 3Pit-stop 4Pit-stop 5@Suma
1.HamiltonPnPn (15)Pn (33)Tn (51)3
2.RosbergPnPn (14)Pn (32)Tn (50)3
3.VettelPnPn (13)Pn (31)Tn (49)3
4.AlonsoPnPn (11)Tn (27)Pn (42)3
5.HülkenbergPnPn (16)Tu (34)2
6.ButtonPnPn (13)Pn (25)Tn (39)3
7.MassaPnPn (12)Pn (27)Tn (42)3
8.BottasPnPn (14)Pn (29)Tn (44)3
9.MagnussenPnPn (9)Pn (24)Tn (39)3
10.KwiatPnPn (10)Tn (22)Pn (34)3
11.GrosjeanPnPn (12)Pn (25)Tn (40)3
12.RäikkönenPnPn (2)Tn (18)Pn (34)3
13.KobayashiPnPn (15)Tn (31)2
14.EricssonPnPn (11)Pn (26)Tn (38)3
15.ChiltonPnPn (10)Pn (27)Tn (41)3
Niesklasyfikowani
RicciardoPnPn (12)Tn (28)Pu (40)Tu (42)S&G (44)5
GutierrezPnPn (10)Tn (23)2
SutilPnTn (11)Tn (24)2
VergnePnTn (2)Pn (17)2
BianchiPnPn (1)1
MaldonadoPn0
PerezTnNS
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, w ostatniej całkowita liczba pit stopów.
P = Pośrednia mieszanka
T = Twarda mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet

S&G = Kara „stop & go” - 10 sekund postoju na stanowisku serwisowym
NS = Kierowca nie wystartował do wyścigu


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: To był ciężki wyścig, z temperaturą toru wynoszącą przed startem 46 stopni Celsjusza oraz najbardziej szorstką nawierzchnią w kalendarzu. Mimo tego opony zapewniły odpowiedni balans osiągów, który umożliwił stoczenie zaciętej walki o czołowe pozycje. Nie występowało zjawisko ziarnienia i ogumienie nie ulegało przegrzaniu. Kierowcy musieli pilnować degradacji termicznej, ale wyścig z trzema pit stopami spełnia wymagania postawione przed Pirelli przez władze sportu.

KOMENTARZE

2
WooQash
31.03.2014 02:26
Po co?
Mexi
31.03.2014 01:47
Fajnie by było zaznaczyć inne kary stop and go - np. 5sekundową Magnussena