GP Australii: opony użyte w wyścigu
Większość zawodników jechała na jeden pit stop
15.03.1515:18
3729wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Hamilton | Mu | Pn (25) | 1 | |||
2. | Rosberg | Mu | Pn (26) | 1 | |||
3. | Vettel | Mu | Pn (24) | 1 | |||
4. | Massa | Mu | Pn (21) | 1 | |||
5. | Nasr | Mn | Pn (25) | 1 | |||
6. | Ricciardo | Mu | Pn (23) | 1 | |||
7. | Hulkenberg | Mn | Pn (21) | Mu (44) | 2 | ||
8. | Ericsson | Pn | Mn (1) | Mn (26) | Mn (43) | 3 | |
9. | Sainz | Mu | Pu (24) | 1 | |||
10. | Perez | Pn | Mn (38) | 1 | |||
11. | Button | Mn | Pn (27) | 1 | |||
Niesklasyfikowani | |||||||
Raikkonen | Mu | Mu (16) | Pn (40) | 2 | |||
Verstappen | Pn | Pn (32) | 1 | ||||
Grosjean | Mu | 0 | |||||
Maldonado | Mu | 0 |
M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet'
DT = Kara przejazdu przez boksy
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Zgodnie z oczekiwaniami Australia była trudnym wyścigiem dla zespołów, ale opony wykonały swoje zadanie. Chłodne warunki oraz neutralizacja na początku wyścigu sprawiły, że większość zawodników zamieniła teoretycznie szybszą strategię dwóch pit stopów na jeden pit stop. Wielu czołowych kierowców zademonstrowało najwyższą formę, a ponadto tegoroczni debiutanci także zaliczyli świetne występy: wyraźnie widać, że w bardzo krótkim czasie poradzili sobie ze zrozumieniem zagadnień strategicznych oraz ogumienia w specyfikacji 2015.