GP Chin: opony użyte w wyścigu

Większość kierowców dwukrotnie zmieniała opony
12.04.1515:38
Paweł Zając
3005wyświetlenia
@P.KierowcaStartPit-stop 1Pit-stop 2Pit-stop 3@Suma postojów
1.HamiltonMuMn (14)Pn (33)2
2.RosbergMuMn (15)Pn (31)2
3.VettelMuMn (13)Pn (30)2
4.RäikkönenMuMn (15)Pn (34)2
5.MassaMuPn (13)Pu (34)2
6.BottasMuPn (14)Pu (35)2
7.GrosjeanMuPn (12)Pn (32)2
8.NasrMuPn (10)Pn (31)2
9.RicciardoMuMu (14)Pn (36)2
10.EricssonMuMu (14)Pn (30)2
11.PerezMnMn (11)Mu (26)Pn (41)3
12.AlonsoMnPn (12)Mn (35)2
13.ButtonMnMn (14)Pn (32)2
14.SainzPnMn (19)Mu (39)2
15.StevensMnPn (16)Mn (38)2
16.MerhiMnPn (17)Mn (40)2
17.VerstappenMnPn (12)Pn (32)2
Niesklasyfikowani
MaldonadoMnPn (11)Pn (33)2
KwiatPn0
HulkenbergMn0
W pierwszej kolumnie podana jest mieszanka, na której kierowca rozpoczął wyścig, ostatniej całkowita liczba pit stopów.

M = Miękka mieszanka
P = Pośrednia mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet


Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział: Spadająca temperatura nawierzchni podczas Grand Prix oznaczała, że przewidzenie taktyki było dość trudne. Czołówka zastosowała bardzo podobną strategię, a niektórzy kierowcy próbowali wykonać pit stop nieco wcześniej i zyskać pozycję na torze dzięki „podcięciu” przeciwnika. Jeśli chodzi o czyste osiągi, to ogumienie spisywało się zgodnie z naszymi przewidywaniami lub nawet lepiej od nich.