Haas zamierza zatrudnić nowych pracowników przed sezonem 2017

Mimo to ekipa nadal będzie blisko współpracowała z Ferrari oraz Dallarą
12.04.1614:21
Mateusz Szymkiewicz
1038wyświetlenia


Ekipa Haas rozpoczęła rekrutację nowych pracowników, którzy pomogą jej w rozwoju bolidu na sezon 2017.

Stajnia z Kannapolis przystąpiła do swojego debiutanckiego sezonu z bolidem przygotowanym przez firmę Dallara, natomiast sama konstrukcja była sprawdzana w tunelu aerodynamicznym należącym do Ferrari, a także jest napędzana jednostką włoskiego producenta.

Jak teraz ujawnił szef Haasa - Gunther Steiner, ekipa dalej zamierza współpracować z Dallarą i Ferrari, lecz w związku z planowanymi zmianami na sezon 2017 poszukuje nowych inżynierów, którzy będą pracowali we Włoszech nad aerodynamiką i mechaniką następcy VF-16. Będzie tak samo, ale potrzebujemy więcej ludzi. Przy większej liczbie będzie nas stać na więcej, więc tylko dlatego musimy poszerzyć nasz personel. To z powodu bolidu na sezon 2017. Już teraz musimy naciskać na rozwój przyszłorocznej konstrukcji. Jej model zostanie wysłany do Dallary na testy, a potem skierujemy go do Ferrari.

Steiner dodał również, że personel Haasa po zatrudnieniu nowych pracowników ma liczyć 180 osób. Posiadamy filię Haas Italia. Dysponujemy kilkoma biurami w siedzibie Dallary, więc nasza baza będzie znajdować się tam. Liczba pracowników będzie wzrastać, ale nieznacznie. Mamy kilka wolnych stanowisk, które nie uzupełniliśmy w zeszłym roku.

KOMENTARZE

8
rno2
13.04.2016 07:32
[quote],,Już teraz musimy naciskać na rozwój przyszłorocznej konstrukcji. Jej model zostanie wysłany do Dallary na testy, a potem skierujemy go do Ferrari. Przed testami sezonowymi wyślemy bolid na ostateczne konsultacje do @mikonegatio. Cenne porady pana @mikonegatio pozwolą nam przyspieszyć bolid o kolejne 0,5-0,8 sekundy i tym samym pozwolą nam włączyć się do walki o tytuły mistrzowskie w zaledwie drugim roku startów naszego zespołu w Formule 1”[/quote]
enstone
12.04.2016 09:54
@Yurek Nie zapominajmy że projektowali w całości w CFD !!
Yurek
12.04.2016 04:17
Przecież @mikonegatio wie najlepiej, jeśli on twierdzi, że Dallara konstruowała bolidy dla Virgina, to tak jest i już!
Mahilda111
12.04.2016 02:12
@piotr_del_grey Druga sprawa, że przy F110 zaczęto ciąć koszty na maksa i niektóre elementy nie były z włókna węglowego, tylko cięższych materiałów, co miało gigantyczny wpływ na osiągi. Projekt wydechu podobno też pozostawiał wiele do życzenia :D
piotr_del_grey
12.04.2016 02:09
Natomiast pierwszy model HRT był przed 2 miesiące wcale nie rozwijany po tym, gdy finansowanie od Camposa wyschło. Gdyby nie to, mógłby to być projekt przynajmniej na poziomie ówczesnego Lotusa, jeśli nawet nie odrobinę wyżej.
Mahilda111
12.04.2016 01:55
@mikonegatio Virgin samodzielnie projektował bolidy.
Shaitan
12.04.2016 01:53
Dallara niczego nie projektowała dla Haasa! Wykonywała tylko otrzymany projekt.
mikonegatio
12.04.2016 01:19
Jak widać inżynierowie Dallary nie są wcale tacy źli. Można było odnieść takie wrażenie po tych bublach, które tworzyli dla HRT i Virgina :)