Renault podbudowane wynikami nowej jednostki napędowej

Wersja z myślą o 2017 roku zaliczyła już test na hamowni
15.09.1609:33
Łukasz Godula
1238wyświetlenia

Renault uważa, że testy na hamowni jednostki napędowej na 2017 rok dają jak na razie zachęcające rezultaty i szansę na krok do przodu.

Francuski producent wykonał znaczny progres w kwestii mocy podczas tego sezonu i zamierza wprowadzić kolejną mniejszą poprawkę podczas nadchodzącego Grand Prix Singapuru.

Firma skupia się jednak w większości na większym kroku naprzód w 2017 roku, co ma pozwolić ekipie fabrycznej na awans w stawce, a Red Bullowi na powrót do walki o zwycięstwa w wyścigach. Szef zespołu Renault, Fred Vasseur powiedział, że jest świadomy, iż strata do Mercedesa nie została całkowicie zniwelowana, jednak zasugerował, że na przyszły rok ma nadzieję na znaczny progres.

Mieliśmy dwa duże kroki naprzód, przed pierwszym wyścigiem w sezonie oraz przed Monako i Kanadą - przyznał Vasseur. Wydaje mi się, że nie jesteśmy tak daleko od Mercedesa. Ciągle jesteśmy nieco z tyłu, jednak jeśli spojrzymy na dane z GPS to strata jest coraz mniejsza. Wiemy dokładnie co mamy w zanadrzu na 2017 rok, ponieważ nasze V6 jest już na testach i wyniki są budujące.

KOMENTARZE

4
piwo
15.09.2016 11:16
nie sadze ze merc siadl do deski kreslarskiej i zaczal od zera. pewnie beda robic dokladnie co robili obecnie, czyli jakies tam male poprawki do obecnego silnika tyle tylko ze nie musza sie martwic o tokeny jakies smieszne. mysle ze nikt z 4 producentow nie stworzy nowego silnika a beda to lekko przemodernizowane obecne jednostki. to ze w przyszlym roku nie bedzie tokenow nie zmienia komplentie nic. renault do tej pory nie jest w stanie wykorzystac nawet polowy tokenow wiec ich ilosc jak widac jest nawet wieksza niz potrzeba. po prostu moce inzynierow i objetosc ich glow jest skonczona i nie da sie w nieskonczonosc poprawiac i rozwijac technologii. zawsze dochodzi sie do pewnych limitow. wczesniej czy pozniej. czy to materialowych czy koncepcyjnych czy ekonomicznych.
Gerard
15.09.2016 11:09
Mercedes pewnie jest 10 x bardziej podbudowany, ale nie trąbia o tym na prawo i lewo, gdyż ogólnie wiadomo, że kto dużo mowi, ten mało robi.
piwo
15.09.2016 10:12
po prostu latwiej zrobic dobry silnik niz dobre podwozie.
enstone
15.09.2016 10:04
[quote]pozwolić ekipie fabrycznej na awans w stawce, a Red Bullowi na powrót do walki o zwycięstwa w wyścigach.[/quote] Jak widać większe priorytety dla RBR niż swojego zespołu ...... :P