Formuła 1 w TVN od 2007 roku?

Debiut Roberta Kubicy w F1 oglądało 2 miliony 401 tysięcy ludzi
08.08.0614:01
Maciej Czapiński
4999wyświetlenia

Jak donosi Przegląd Sportowy, debiut Roberta Kubicy w F1 oglądało 2 miliony 401 tysięcy ludzi. To rekord w historii należącej do Polsatu stacji TV4. Udział w rynku wyniósł 21.5 procent i dał TV4 pozycję lidera w danym czasie antenowym.

Od przyszłego sezonu Formuła 1 żegna się z TV4 - kończy się trzyletni kontrakt stacji, a transmisje z wyścigów będzie można zobaczyć w TVN. Nie wiadomo jednak jeszcze w której stacji, należącej do grupy ITI, obejrzymy Roberta Kubicę. W grę, poza zwykłym TVN, wchodzą TVN Turbo oraz powstająca właśnie TVN Sport.

Póki co, grupa ITI złożyła wniosek o licencję na kanał sportowy do Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji. Kanał ma mieć profil informacyjno-publicystyczny i korzystać będzie ze sprawdzonych rozwiązań programowych dostępnych w kanale informacyjnym TVN24. Będzie on nadawany w technice HD (high definition). Być może znajdą się tam relacje z wyścigów. Będzie on udostępniony w nowej platformie cyfrowej Grupy ITI.

Grupa ITI nie potwierdza jeszcze tych rewelacji.

Źródło: Przegląd Sportowy, ITI.pl

KOMENTARZE

65
waldeck
10.08.2006 09:39
Niemcy mają tory, zawodników , mają swoje zespoły więc tak duże zainteresowanie sportami motorowymi w ich tv nie jest dziwne. U nas nie ma nic. A trudno by tak ksenofobiczny naród jak Polacy fascynował się walką o zwycięstwo Fina, Niemca i Hiszpana. A jeżeli chodzi o wasze wizje wyścigów F1 przerywanych reklamami, to muszę stwierdzić, iż są to fantazje, gdyż zgodnie z ustwą o radiofonii i telewizji transmisje z zawodów sportowych NIE MOGĄ być przerywane reklamami.
rumek
10.08.2006 01:30
w Polsce zbyt mało popularne jest F1 wiec nie ma co marzyć o transmisjach wyścigów z prawdziwego zdarzenia. wystrarczy porównac transmije obecne czyli naszego tv4 i niemieckiego rtl. dla niemców każdy wyścig to prawdziwe święto i niedzielna ramówka rtl jest zapełniona tematyką F1. nawet sukcesy Kubicy (jeśli takowe beda) nie pomoga w tym żebyśmi się doczekali profesjonalnego przekazu po polsku.
GTC
09.08.2006 07:11
A ja i tak nie będe oglądał F1 w polskiej telewizji bo jak słucham komentarzy to mi się słabo robi:) Do tego brak jest fachowego programu bezpośrednio przed i po wyścigu, nawet konferencja prasowa tuż po wyścigu nie jest transmitowana. Dla znawcy tego sportu to za mało. Dlatego wolę oglądać F1 np: w telewizji RAI, mam takie możliwości;))) Ale mam nadzieję że jak TVN podejdzie do tematu profesjonalnie i zobaczymy...
oligator
09.08.2006 07:58
chcialbym zeby w PL zianteresowanie F1 wzroslo, bo jak rok temu bylem na wroclawskim rynku w koszuli renault f1 team, to ktos mnie spytal czy juz kiedys bylem osobiscie na jakims RAJDZIE kibicowac renault... troche mnie rozbroilo...
Hitokiri
09.08.2006 07:00
... jest jeszcze jedna możliwość - Robert w tym roku nie będzie wygrywał, w przyszłym też nie ma gwarancji, więc laicy którzy zainteresowali się F1 tylko dzięki szumowi wokół Kubicy odejdą od telewizorów (bo skoro polak nie wygrywa to nie ma co oglądać), wtedy spadnie oglądalność, skończy się kubicomania a tvn będzie mógł się w d*.* pocałować :)
Kazz
09.08.2006 04:23
Nic dodać nic ująć zgadzam się z większością z was, ale i tak nie mamy wpływu na decyzje jakie zapadną.
b1z0n
09.08.2006 02:05
polsat w tym roku stracił już ligę mistrzów, więc mógłby chociaż zainwestować w F1 która dzięki Kubicy ma świetlaną przyszłość w Polsce, a tak to wypadnie z rynku (Polsat nie pokazał ostatnio nic interesującego przeznaczonego dla "mas") w wypadku tvn to jak zobaczę sołtisika to się potnę, jak dla mnie koleś nie nadawał się do żadnego programu który prowadził. Podejrzewam też że pojawiłoby się nagminne zapraszanie ludzi do studia nie mających pojęcia nawet nie o F1 ale i o motoryzacji
Viteq
08.08.2006 09:20
szpaner -> F1 na pewno znajdziesz na demonoid.com, warto też poszukać na torrentz.com i torrentspy.com. Co do GP2 to nie mam pojęcia bo nigdy nie szukałem, ale raczej będzie z tym ciężko :) No i jest jeszcze eMule ale tam widziałem relacje tylko z hiszpańskim komentarzem.
GroM
08.08.2006 08:58
Jak szlysze tan nazwe TVN to normalnie... Nie lubialem nigdy tej telewizji, bo nienawidze reklam podczas programow. Jezeli podczas F1 beda lecialy reklamy, ktore beda przerywaly wyscig, to ja dziekuje polskiej TV za formule 1 i bede szukal cos innego. Zna ktos z Was zagraniczne TV ktore nie nadaja reklam podczas F1 i maja porzadny przekaz przed i po wyscigu tez ?
szpaner
08.08.2006 08:48
Z jakiej strony moge sciągnąc wyscigi F1 ????Jesli ktos wie to niech pisze chętnie bym sobie oglądnął wyscigi GP2 ale nie mam na czym wiec jesli wiecie skąd sciagnąc wyscigi tych dwóch serii to prosze napiszcie.POZDRO
radzio1990
08.08.2006 08:36
Darth Tom masz całkowitą rację. Nawet w najgorszych brukowcaach takich jak ''ęteligętna" gazeta na F, pokazują się doskonałe artykuły w stylu - "Krótka historia F1", "Formuła w pigułce" czy "10 głównych zasad F1". Przeglądając podobnego typu artykuły zastanawiam się, czy wkrótce nie będzie takiej syuacji jak z kibicami piłakrskimi. Coraz popularniejsze będą teksty -Któremu klubowi kibicujesz w F1? -(np) temu w którym jeździ Alonso i FIsiko -Co?? A w ryj byś nie chciał??
Darth Tom
08.08.2006 07:58
Robiliśmy Panowie i Panie za Elite tego sportu :D A teraz trzeba bedzię wyjśc do ludzi ... Jak widze na Interi artykół króciutko wyjaśniający zasady F1 to nie wiem czy się śmiać czy płakać :(
QPR
08.08.2006 07:39
Frustrujących jest wiele rzeczy w tym kraju, m.in. to jak ignoranci zaczynają uważać się za fachowców. Media, które w ogóle nie zauważały tego sportu nagle pełne są "specjalistów" od F1, a stacje walczą o prawa do transmisji czegoś, co jeszcze pięć minut temu uważały w najlepszym razie za sport ekstremalny. Bez względu na to, gdzie pokazywać będą wyścigi, to na pewno będzie duuuuże "przeżycie"... :)
Darth Tom
08.08.2006 07:30
Przepraszam moderatorów ale inaczej nie można : DUPA!!! Zamiast czekać na starty Kubicy zacznie się kubczenie prawami do transmisji :((( A jak to się przełoży na wynik wszyscy wiemy :( TV 4 mimo wielu komicznych sytuacji i niezapomnianych komentarzy ma WIELKIE zasługi dla F1 w Polsce :D A teraz pewnie jakaś komercha niestety :((( W razie czego będe inwestował w jakiś dziadowski dekoder ale poświęce się jak będzie trzeba...
Pussik
08.08.2006 07:21
ja wprowadzą wyścigi F1 w formacie HD to kupuje lepszy TV. :D
fan
08.08.2006 07:12
gdy F 1 będzie w tvn sport to będę bardzo zły bo pewnie tvn sport będzie dostępny tylko na platformie tvn ( a nie polsacy czy c+ ) i wtedy zmiejszy się oglądalność a ja będę strasznie nieszczęśliwy że nie będę mogł obejrzeć f1 przeciesz nie każdego stać na abonament !! . wszyscy mają prawo oglądać roberta kubicę !!
Route66
08.08.2006 06:58
między reklamami zobaczymy czerwone światła -- pit lane pierwsze tankowanie ,zmianę kół i finisz .... już kocham TVN!!!!!!!!!!!!
Raafal
08.08.2006 06:54
W TV4 też nie było reklam w trakcie wyścigu, ja przesiadłem się z RTL na TV4 jak tylko zaczęli nadawać i powiem, że jestem zadowolony. Komentatorzy nie są może najlepsi, ale chyba nie mamy lepszych w naszym kraju od tego sportu oczywiście. W każdym razie przyjemnie się oglada cały wyścig nieprzerywany reklamami i mam nadzieję, że w przyszłym roku ten poziom relacji się utrzyma.
timi1980
08.08.2006 06:46
Panowie naklepiej F1 pokazywała stacja canal+, było to siedem kanałów i dotego dobrzy komentatorzy Jacek Gucwa i Małkowski, brakuje mi ich komentarza!!!!!!!!!!!
Route66
08.08.2006 06:33
prowadzenie to jedno , a drugie to - pewnie wrzucą na płatny kanał i tyle z tego będziemy mieli.Mają zrobić coś na wzór Cyfry+ [Obiło mi się o uszy ]. zrobią nową cyfrówkę i bez talerza nic nie zobaczymy---zamiast przybyć fanów-- s***ą sprawę . Zostaną nam krótkie wiadomości w Teleexpresie i TVP 1. NO I REKLAMY.....CZYLI godzinka w plecy.Tvn żyje z reklam.Będzie bolało.
kuba_new
08.08.2006 06:27
ciekawe kto by tam mogl to poprowadzic nagle sie okazalo ze mamy polaka i wszyscy do telewizorow i sie stali wielkimi fanami f1 a gdzie byli jak robert walczyl w nizszych kategoriach? to taka malyszomania tylko z f1
Love
08.08.2006 05:15
ja wole w TVP1
marcin760
08.08.2006 05:13
Wszyscy zapominacie że TVN ma Martynę Wojciechowską. Wiem że nie każdy lubi tą panią za to że promuje się przy pomocy TVN, ale ma napewno dużą wiedzę o F1, dużo większy refleks niż pan Borowczyk, i napewno wszyscy z przyjemnością popatrzyli by na nią przeprowadzającą wywiad z Kubicą, niż na starszego pana w okularach. A co do reklam to w RTL w czasie ich trwania czasami stosują małe okienko z podglądem. U nas w tym okienku mogli by puszczać reklamy, albo walnąć ruchomy pasek na dole (jak w TVN 24) z produktami....co do samego faktu zainteresowania się Robertem przez TVN, to wczesniej w wiadomościach były o nim max dwa zdania, jeżeli w ogóle były. Komercja i tyle.
rafaello85
08.08.2006 05:09
Ja przez te wszystkie lata oglądałem i oglądam bezpośrednie relacje na stacji RTL. Jakieś 3 lata temu transmisje leciały też na czeskiej tv Prima. Obecnie można je też obejrzeć w czeskiej tv Nova. TV4 nie mam, ale mnie RTL bardzo odpowiada, tylke te zakichane reklamy... Ale jak już tu ktoś napisał - jeżeli w trakcie trwania reklamy zdarzy się coś ciekawego, to wznowienie transmisji zaczyna się od powtóki konkretnego zajścia. Niejednokrotnie także skracali reklamy i wracali do transmisji od razu jak się coś działo! Jeżeli chodzi o przyszłoroczne transmisje w polskich stacjach, to i tak ostatnie słowo należy do... Ecclestona. Może zdecyduje się przedłużyć kontrakt z TV4? Może do przetargu włączy się też telwizja publiczna? Byłyby korzystnie, gdyby F1 leciało na TVP1 - przede wszystkim brak reklam; transmisja po polsku...hm ciekawe kto by ją prowadził? Pewnie Szpakowski i Szaranowicz musieli by się doszkolić w zagadnieniach zw. z F1 i to oni by komentowali:P
froggy
08.08.2006 04:54
Obawiam się po dotychczasowych wypowiedziach stacji TVN/TVN24 z ostatnich kilku dni, że poziom komentarzy byłby na tej stacji żenujący. Nie chciałbym żeby ta stacja nastawiona wyłącznie na chałę i komercję obrzydziła mi F1. Pozostanie RTL. Lepiej rozumieć 10% niż dwie godziny słuchać bzdetów. Pewnie pomyślicie, że wyciągam pochopne wnioski, ale to są tylko wnioski z dotychczasowego profesjonalizmu tej stacji i jej całokształtu.
Brat
08.08.2006 04:29
TV4 jedna z najbardziej brutalych izaklamanych stacji. Tych 2 panow + CHOŁOWCZYC powinni byc jak najszybciej usunieci z relacjonowania F1. Szczerze mowiac obrzydza mnie to co oni wyprawiaja ciagle pomylki ciagle brak wachowych i rzetelnych inforamcji a do tego pan Cholowczyc ktory zielonego pojecia nie ma o komentowaniu powoduje ze moja cala rodzina wybrala niemiecka stacje RTL. Dzieki Niemcom czlowiek cos obejrzy dobrego chociaz sadze ze i tak nie najlepszego.
Sławek56
08.08.2006 04:26
Witam! Przez wiele lat oglądałem F1 na RTL - super poziom (choć nie znam niemieckiego), super sygnał, a oglądałem wyścigi na 14 calowym Neptunie!!! Jeśli wydarzyło się coś ciekawego na torze w czasie reklamy to oczywiście była powtórka ze zwolnieniami i z różnych kamer. Wolę taki przekaz niż 12 min. reklamy i beznadziejny komentaż taki jak w TV4 - ci faceci po prostu tyle gadają i często nie na temat, że szkoda gadać! Myślę, że wrócę do oglądania F1 w RTL. Wszystkich serdecznie pozdrawiam
McLuke
08.08.2006 04:15
hey napiszmy jakiś list do telewizji żeby jednak F1 zostało na TV4!!
Wymiatacz
08.08.2006 03:59
Kiedyś kupię sobie taki TV, ale to nie oznacza, że nie mogę oglądać na zwykłym TV :D. Mam cyfrę+, ale jak wyścigi będą na ITI to zmienię platformę i pewnie będę mniej płacił :D. Ludzie prezcież na TV4 też są reklamy, tyle że nie podczas wyścigu. Może TVN nie będzie nam psuć wyścigu. Ja oglądam RTL z reklamami i mi się to bardziej podoba niż ci amatorzy z TV4.
Piter
08.08.2006 03:54
Poczekam jeszcze trochę. Jak oficjalnie dowiem się że F1 będzie transmitować TVN to chyba będe musiał kupić lepszą antene bo teraz nie odbieram tej komercji. Poprawie jeszcze satelitarną i jak reklamy będą na tvn to przełączać będe na rtl i odwrotnie bo co zrobić?:(
Schumacher2006
08.08.2006 03:48
Masz racje MKPOL.Ten TVN zasrany zawali nas reklamami.Wyścig będzie trwał do 18.TV4 to byla stacja trzy reklamki i dość.A tu będzie 12 minut reklam.Zajadą nas reklamami przy takiej oglądalności !!!!!!!!!!!!!!!!
GroM
08.08.2006 03:40
Ej no chyba kogos tutaj... TVN to przede wszystkim Reklamy i tylko reklamy, wiec pozegnajmy sie z dwu godzinnym wysicgiem, zamiast tego 1 godzina. Druga sprawa to HDTV ! Wiem ze to super sam tego chce, ale w polsce telwiozry HDTV posiadaja chyba garsta ludzi w ogromnym budzetem domowym. Trzecia sprawa platforma ITI ? Czyli zeby F1 obejrzec to nie dosc bede musial kupc cos dodatkowo, chociaz mam cyfre, to do tego jeszcze ogladac reklamy i kupic TV HDTV. Rachunek na start ogladania F1 w przyszlym roku rowna sie 10 tys zł ! Hullala ! Chyba RTL pozozstanie.
radzio1990
08.08.2006 03:34
w gruncie rzeczy panowie B i S nie są tacy źli... to że nie odróżniają czasami bolidów i kierowców to nic, w porównaniu z ciągłymi textami typu: ,,wracamy po reklamach"
JaJacek
08.08.2006 03:06
Miecugow z Sianeckim zamiast Borowczyka i Skubisa. Jeszcze zatęsknimy za "fachowością" panów z TV4...
FANF1
08.08.2006 03:00
Ja liczę na Berniego może wymyśli płatny super nowoczesny przekaz przez Internet na Formula1.com, kupuję od razu
mkpol
08.08.2006 02:56
No to pożegnajmy się z relacją nie ciętą reklamami. TVN połowe wyścigu bedzie pokazywał reklamy. Szkoda gadać
radzio1990
08.08.2006 02:42
to jest poprostu masakra! kocham F1, a zaraz okaże się, że nie będę mógł oglądać wyścigów w żadnej polskiej sttacji!! to jakiś absurd - nie mam na tyle kasy by wyrzucić lekką ręką stówę miesięcznie za abonament... RTLu nie zcierpię, bo reklamy w czasie najważniejszych wydarzeń na torze to głupota... może jeszcze łaskawie TVP dołączy się do przetargu i jako telewizja, która i tak pobiera od nas abonament telewizyjny pokaże F1 na dodatkowo płatnym TVP Sport? Jak tak dalej pójdzie to rzeczywiście kupię sobię dekoder Cyfry, bo za abon. radiowo-TV będę płacił więcej... Niestety, TV4 nie wykupi już praw na wyścigi, gdyż nie ma do dyzpozycji takich sum jak ITI :/ Teraz, gdy Polak zaistniał w tym jakże niedostępnym przez lata dla nas sporcie, wszyscy będą przypisywali sobie zasługi włoskich sponsorów którzy go nie wyśmiewali... Może już niedługo TVN będzie chciał przykleić swoje logo na ubraniu Roberta - na jego miejscu zgodziłbym się przkleić napis TVN co najwyżej na d****...
Crow
08.08.2006 02:38
Ale zaczynam dostrzegac pewne plusy tego cyrku z TVN pod warunkiem ze bedzie nadawany w TVN a nie jego kodowanych klonach. Oni potrafia zrobisz show ze wszystkiego nawet z prywatnego zycia pewnego "czerwonego" pana ktory nie skapi bizuteri. Nie mozna powiedziec ale maja na pewno o wiele wieksze fundusze niz TV4 wiec moze doczekalibysmy sie ekipy TV przed boxami jak w RTL? Przezyje wszystko byleby reklamy ktore przyjdzie im do glowy puszczac "miedzy wierszami" nie byly czesciej niz w RTL i zeby transmisja byla niekodowana. Mam tylko nadzieje ze komentarzem nie zajmie sie jakis ktos kto specjalizuje sie w show jak Sołtysik ktory dostanie szybki kurs o f1 tylko osoba majaca na codzien stycznosc z tym sportem. I jeszcze jedno...zeby tylko nie nadszedl dzien w ktorym to bedziemy blagac zeby komentarzem zajeli sie Skubis i Borowczyk tak bardzo przez nas krytykowani. Kid TV Nova i RTL (nie jestem pewien) sa niekodowane. TV Nova mozesz nawet odbierac z anteny domowej roboty ;)
Kid
08.08.2006 02:37
Bedzie raczej w kanale ogolnodostepnym bo sponsorom zalezy zeby jak najwiecej ludzi ogladalo reklamy na bolidach i w innych miejscach. Mam pytanie: czy RTL i ta czeska stacja sa dostepne przez antene satelitarna bez zadnych dekoderow??
FANF1
08.08.2006 02:31
To może zrobić petycję internetową , tak jak zrobili tą z wywaleniem Mosleya? Albo wyślijmy e-maila i wszyscy się podpiszemy
SZOFERO
08.08.2006 02:27
Tylko nie TVN!!! Oni wszystko zepsują. Zrobią z wyścigów takie szoł że wszyscy zatęsknią za TV4. Pozdrawiam.
Crow
08.08.2006 02:13
Dopiero teraz zdalem sobie sprawe jak ja bardzo kocham Skubisa i Borowczyka!! Nigdy F1 w TVN no chyba ze bedzie ogolnodostepny niezakodowany sygnal...nawet przezyje reklamy jak w RTL... Jak beda to nadawac w TVN Turbo ktore mi wlasnie zniesli z oferty tlumaczac sie podwyzka oplat licencyjnych to pozostaje mi RTL (blee) i czeska TV Nova na ktorej nie dosc ze mozna wiekszosc zrozumiec to jeszcze transmisja jest na dobrym poziomie...no i p2p gdzie z malym pslizgiem mozna sciagnac swietnej jakosci nagrania. Teraz sie zacznie wielka batalia o prawa do transmisji. Wyszla na jaw pazernosc stacji telewizyjnych chcacych nabic sobie kieszenie. TV4 w 2004 roku zainwestowalo w ciemno w F1 aby spopularyzowac ten sport i moze nawet poniesc z tego powodu jakies zyski. W chwili obecnej gdzie juz wiadomo ze Kubica stal sie zakontraktowanym kierowca z duzymi perspektywami na przyszlosc firmy otwarly oczy i dopiero dowiedzialy sie ze istnieje taka osoba - przedtem byla wielka cisza. Zaczela sie Kubicomania. Ludzie ktorzy nigdy nie widzieli bolidu F1 na oczy zaczynaja a w zasadzie juz zaczeli przeczesywanie sieci w poszukiwaniu informacji dotyczacych tego sportu czesto zadajac przedziwne pytania z aszego punktu widzenia. Wybaczmy im...nie jeden z nas tak zaczynal. Ale fala wywolana ostatnim wyscigiem przyczynila sie do tego ze F1 nabierze wiekszej (bo na pewno nie mniejszej) popularnosci. Moze nawet za kilka lat powstanie projekt budowy toru? To chyba marzenie kazdego z nas. Mam tylko nadzieje ze to co sie teraz dzieje nie jest slomianym zapalem i nie bedzie tak jak z Malyszem ze jak odnosil sukcesy byl otoczony "fanami". Mysle ze pytanie zadane przez jednego z dziennikarzy w kilkunastominutowym wywiadzie wyemitowanym niedawno w TVP3 doskonale odzwierciedla obecna sytuacje. Dziennikarz zapytal czy teraz skoro Robert odnosi sukcesy to czy polskie firmy pomoga mu w drodze na szczyt. Odpowiedz Roberta brzmiala: "Juz jest na to za pozno..." Pozdrawiam prawdziwych fanow f1.
Witek
08.08.2006 02:08
To pięknie! Ja nie mam nic, oprócz TV4! Wstyd, żeby w niemal 40-milionowym kraju nie można było oglądać F1, nawet z własnym reprezentantem! I za co tu lubić Polske??? :-(((((
Dominikus99j
08.08.2006 02:02
co ty myślisz wymiatacz że jak masz cyfre i telewizor niewiadomojaki to każdy musi mieć? ja bym wolał tv4 i tyle a jak komuś nie pasuje to niech nie ogląda.
oligator
08.08.2006 01:54
czy ktos wie czy f1 ma prawo byc w danym kraju WYLACZNIE na kanale platnym? (wydaje mi sie ze raczej nie, troche jak mistrzostwa swiata i koncowka ligi mistrzow) jesli moze byc na platnym, to czy sa jakies warunki w % zasiegu ludnosci? pozdrawiam
Wymiatacz
08.08.2006 01:52
Co wy gadacie? Pan S. i B. to nie są komentatorzy :D. Już wolę RTL z reklamami :P . Może TVN zatrudni kogoś lepszego - trzeba mieć nadzieję ;). A co do TV4 - tam również wszystkie programy i filmy są przerywane reklamami, oprócz F1. Więc może i TVN reklam nie zastosuje ;). Nowy kanał TVN ma być w technologii HD? Świetna sprawa! Cyfrowa jakość obrazu i dźwięku naplatformie cyfrowej. A co nam oferowało TV4? Beznadziejnych komentatorów (mówie o stałych "ekspertach" ;)), obraz-mleko oraz dźwięk w technologii MONO :D
Viteq
08.08.2006 01:43
No to pozostają jeszcze torrenty. Co prawda z jednodniowym opóźnieniem, ale za to bez reklam i ze świetnym komentarzem. Ja w tym roku obejżałem tak trzy wyścigi, których nie mogłem obejżeć na żywo. Transmisje były ze Speed Channel :)
robi
08.08.2006 01:42
Wydaje mi się, że to tylko spekulacje. Ale wolałbym oglądać na TV4 mimo słabego poziomu komentatorskiego. Przynajmniej nie ma reklam. Wolałbym nawet kanał kodowany tylko nie te reklamy!!!
Andoriusz
08.08.2006 01:37
Nie zazdroszcze ja ogladam z Holenderskiej stacji i jestem prawie przekonany, ze TVN pokarze wyscig albo z zakodowanych stacji albo nafaszeruje je tak reklamami, ze bedzie sie mozna niezle rozczarowac
Piter
08.08.2006 01:14
Mam nadzieję że to nie prawda. Może ITI tylko sobie tak marzy. Nie wiem czy to możliwe ale najlepiej by było gdyby F1 transmitowała telewizja publiczna.
M@ru$
08.08.2006 01:04
to na TVN reklamy będą jak na RTL..
sadektom
08.08.2006 01:00
Moze tv ogolnopubliczna sie obudzi i zabierze kontrakt TVN sprzed nosa... Odbieram TVN ale fakt te przerwy reklamowe moga byc conajmniej irytujace :/. Chyba ze kontrakt nie bedzie zezwalal na przerywanie transmisji jak to bylo w tv4.
Mesh
08.08.2006 12:55
poczta@polsat.com.pl panie i panowie fani f1 w tv4 pisac prosze na podany adres moze zawalcza o pozostanie f1 w tv4 :)
Daniel
08.08.2006 12:54
Jeśli będzie w TVN to już nigdy nie obejrze wyścigu na żywo bo będzie żądzić tylko satelita i kablówka
piotrgt
08.08.2006 12:48
NIEEEE !!! Mimo że mam TVN to będzie koszmar i pogrom to co tvn nam zaserwuje. Dadzą jakiś amatorów, wyścigi bedą ciete reklamami i tyle z tego wyjdzie. W polsce Formuła1 bardzo dobrze zagościła na TV4, a komentatorzy są doświadczeni i można sie pośmiać, a tych to TVN da to nie będzie śmieszne tylko żałosne...
marc1n
08.08.2006 12:46
Z jednej strony lubię TVN24 i TVN Spot z F1 może być cekawym doświadczeniem, jednak zgadzam się z Wami, że TV4 zasłużyła sobie na wierność fanow F1. Jako jedyna niezapomnała o nas. Mają pecha, że ich kontrakt kończy się akurat teraz. :-/
Mesh
08.08.2006 12:35
Mi najbardziej brakowac będzie komentatorów z tv4. Profesjonalni pasjonaci z poczuciem humoru a nie jakieś pajace jak to bywa w tv publicznej.
jaguar666
08.08.2006 12:32
Zaraz, przecież TVN nie może nam wynieść F1 gdzieś na kodowane kałany sportowe. Jest to wazne wydarzenie sportowe z udziałem Polaka, więc tak jak mecze reprezentacji Polski musi być transmitowany w telewizji ogólnodostępnej!!!
szpaner
08.08.2006 12:29
Czy to oznacza ze nawet jak bede mial dekoder polsatu z wszystkimi tvn-ami to bedzie zakodowane???Czy czeba jakiś specjalny tuner albo dekoder zeby to chodziło ???
McLuke
08.08.2006 12:28
CO??!!! nie ja chce TV4!! przynajmniej można sie pośmiac!! a teraz co żeby se pooglądac F1 bede musiał zakładac kablówkę?? mam tylko nadzieję że ta stacja będzie na cyfrowym Polsacie bo ja go właśnie mam...
Adriannn
08.08.2006 12:27
To wiecie jak to będzie wyglądać.Start za 2 kółka reklama 10 minutowa.10 minut wyścigu i znowu 10 min. reklamy. Bo takie jest TVN.Najgorsza stacja wg. mnie.
rafaello85
08.08.2006 12:20
Jak Robert będzie regularnie startował to na 100% tv naziemna będzie to transmitować. Pewnie stacje będą się bić o prawa do transmisji tv...:P
jaguar666
08.08.2006 12:15
I tylle widziałem F1, polska telewizja wie jak zniechęcić widza do siebie.
melex
08.08.2006 12:09
a ja tak liczyłem na TV4 - należałoby im się choć jeszcze z sezon, dwa (oni nadawali dla fanów, a reszta liczy tylko zyski z reklam...)
RENO
08.08.2006 12:06
aha to będzie pooglądane...:( dobrze ze mam jescze RTL z analoga