Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
To prawdopodobnie ostatnie tak duże modyfikacje zespołu w tym obszarze bolidu R.S.18.
13.07.1811:22
3329wyświetlenia
Embed from Getty Images
Renault przygotowało na Grand Prix Niemiec nową wersję przedniego skrzydła bolidu R.S.18.
Francuski koncern dokonuje stałych postępów po powrocie do stawki ze swoją fabryczną ekipą, która już teraz dysponuje większym dorobkiem punktowym niż na koniec sezonu 2017.
Renault plasuje się na czwartym miejscu w tabeli konstruktorów z 19-punktową przewagą nad Haasem. Na dalszych pozycjach znajdują się Force India i McLaren.
Dążąc do poprawy potencjału zespół przygotował nowe przednie skrzydło. Zostanie ono przetestowane podczas piątkowych treningów na Hockenheimringu.
Dyrektor techniczny do spraw nadwozia - Nick Chester tłumaczył:
Chester dodał, iż najprawdopodobniej będzie to ostatnia poważna zmiana przedniego skrzydła w tym sezonie. Od przyszłego roku w F1 zaczną obowiązywać zmodyfikowane przepisy techniczne, upraszczające ten obszar bolidu w celu zwiększenia szans wyprzedzania.
Renault przygotowało na Grand Prix Niemiec nową wersję przedniego skrzydła bolidu R.S.18.
Francuski koncern dokonuje stałych postępów po powrocie do stawki ze swoją fabryczną ekipą, która już teraz dysponuje większym dorobkiem punktowym niż na koniec sezonu 2017.
Renault plasuje się na czwartym miejscu w tabeli konstruktorów z 19-punktową przewagą nad Haasem. Na dalszych pozycjach znajdują się Force India i McLaren.
Dążąc do poprawy potencjału zespół przygotował nowe przednie skrzydło. Zostanie ono przetestowane podczas piątkowych treningów na Hockenheimringu.
Dyrektor techniczny do spraw nadwozia - Nick Chester tłumaczył:
Nowe skrzydło różni się nieco od starszej wersji, zarówno pod względem końcówki nosa jak i skrzydełek. Będzie miało inną charakterystykę i pozwoli na zmianę obciążenia na wejściach w średnio szybkie i szybkie zakręty. Mam nadzieję, że nowe skrzydło przyczyni się do poprawy osiągów bolidu. Bardzo często jest tak, że gdy zmienia się charakterystykę przedniego skrzydła nie można być niczego pewnym przed sprawdzeniem go na torze.
Chester dodał, iż najprawdopodobniej będzie to ostatnia poważna zmiana przedniego skrzydła w tym sezonie. Od przyszłego roku w F1 zaczną obowiązywać zmodyfikowane przepisy techniczne, upraszczające ten obszar bolidu w celu zwiększenia szans wyprzedzania.
To prawdopodobnie ostatnie tak duże poprawki w tym obszarze. Ma na to wpływ czas. Zanim opracujesz i zbudujesz nową wersję sezon będzie się już kończył. Możemy wprowadzać poprawki, ale nie nowe skrzydło.
KOMENTARZE