PVAXX nawiązuje współpracę z Renault F1 Team

Współpraca ta zapewni PVAXX dynamiczną, globalną platformę promocji światowej gamy produktów
06.10.0613:39
Renault Polska
810wyświetlenia

Renault F1 Team z ogromną radością ogłasza, że zawarł wieloletnią umowę o współpracy z firmą PVAXX. Została ona podpisana w zeszłym tygodniu w Londynie przez Dyrektora Zarządzającego Zespołu, Flavio Briatore, i założyciela PVAXX, Henry'ego Stevensa. Zapewni ona firmie PVAXX dynamiczną, globalną platformę promocji światowej gamy produktów już od drugiego kwartału 2007 roku.

PVAXX to grupa zajmująca się badaniami i technologią materiałową, działająca w branży produktów logistycznych, rekreacyjnych i przeznaczonych dla gospodarstw domowych. Głównym przedmiotem jej działalności jest branża produkcji palet, rynek o wartości 30 miliardów USD, zapewniający doskonałe okoliczności dla rozwoju globalnej wizji PVAXX - połączenia opracowanych we własnym zakresie zaawansowanych technologii produkcyjnych i materiałowych z ogromną, podejmowaną z myślą o przyszłych pokoleniach, odpowiedzialnością za środowisko naturalne.

Wizja PVAXX zakłada skok technologiczny, który sprawia, że firma doskonale wpisuje się w świat najnowocześniejszych rozwiązań Formuły 1, w którym źródłem konkurencyjnej przewagi jest wiedza techniczna, najnowsze metody produkcji i myślenie wykraczające poza tradycyjne rozwiązania.

Technologia, etos pracy zespołowej i doskonałe wyniki Renault F1 Team były powodem, dla których firma PVAXX zdecydowała się na wybór aktualnego mistrza świata. Obie firmy będą ściśle współpracować przez cały 2007 rok i później, budując markę PVAXX na bazie niedoścignionej globalnej platformy, jaką jest Formuła 1, a celem tej współpracy będzie zapewnienie PVAXX przodującej pozycji w branży, w której działa.

Pierwsza część programu zakłada pojawienie się marki PVAXX na samochodach wyścigowych R26 zespołu Renault F1 w ostatnich wyścigach sezonu 2006. Logo PVAXX widnieć będzie w bocznej części nosa bolidów i na kaskach kierowców od Grand Prix Chin 2006, które będzie kluczowym wyścigiem z punktu widzenia obrony tytułu mistrzowskiego.


Dyrektor Zarządzający Renault F1 Team, Flavio Briatore, stwierdził: "Z ogromną radością witamy PVAXX wśród naszych partnerów handlowych i w świecie Formuły 1. Renault F1 Team i PVAXX łączy zaangażowanie w osiąganie doskonałych wyników poprzez realizację wizji i praktyk roboczych na światowym poziomie. Oczekujemy udanej i owocnej współpracy w nadchodzących sezonach".

Założyciel PVAXX, Henry Stevens, powiedział: "Nasz związek z Renault F1 Team oznacza początek ekscytującego okresu dla PVAXX i naszych partnerów. Jako firma, PVAXX charakteryzuje się innowacyjnym designem, przyszłościowym myśleniem i wykorzystywaniem najnowszych technologii w celu zapewnienia naszym klientom najlepszych i najbardziej oszczędnych produktów. Etos i etyka pracy Renault F1 Team doskonale odpowiadają wartościom firmy PVAXX - a to, wraz z doskonałymi wynikami i przewagą w kilku ostatnich sezonach, spowodowało, że Renault stało się oczywistym wyborem, gdy podejmowaliśmy decyzję o wejściu do świata Formuły 1".

O PVAXX:
PVAXX to grupa z siedzibą na Bermudach, zajmująca się badaniami i technologią materiałów, działająca w branży produktów logistycznych, rekreacyjnych i przeznaczonych dla gospodarstw domowych. Oferta PVAXX obejmuje połączenie opracowanych we własnym zakresie zaawansowanych technologii produkcyjnych i materiałowych z ogromną, podejmowaną z myślą o przyszłych pokoleniach, odpowiedzialnością za środowisko naturalne.

Źródło: Renault Polska

KOMENTARZE

3
deeze
06.10.2006 07:28
PVAXX...to raczej nie jest ten główny sponsor, którego Renault tak bardzo potrzebuje...
Maraz
06.10.2006 01:02
Polski serwis prasowy Renault działa z "pewnym" opóźnieniem, ale ponieważ nikt u nas nie pisał o tym, to zamieściłem ten komunikat prasowy.
melex
06.10.2006 12:38
3 sprawy: 1. " Logo PVAXX widnieć będzie w bocznej części nosa bolidów i na kaskach kierowców od Grand Prix Chin 2006, które będzie kluczowym wyścigiem z punktu widzenia obrony tytułu mistrzowskiego." - coś tu niezbyt świerzo pachnie... 2. "Głównym przedmiotem jej działalności jest branża produkcji palet" - czyżby mieli wyprodukować dla Renaulta palety do przewozu ich samochodzików? Superrrr! 3. Uwielbiam ten marketingowy język: "globalna platforma", "globalna wizja", "przyszłe pokolenia"... Ale i tak trzeba przyznać, że chłopaki byli oszczędni w zachwytach...