Steiner: Utrata sponsora tytularnego nie skomplikuje sezonu 2020
Haas będzie musiał jednak poszukać pewnych oszczędności w swoim budżecie.
09.10.1911:59
1107wyświetlenia
Embed from Getty Images
Guenther Steiner przekonuje, że utrata sponsora tytularnego nie wpłynie na przygotowania Haasa do sezonu 2020.
W połowie roku Rich Energy poinformowało o chęci zerwania umowy sponsorskiej ze stajnią z Kannapolis. Logotypy firmy zniknęły z bolidów Romaina Grosjeana i Kevina Magnussena przed Grand Prix Singapuru, po formalnym rozwiązaniu współpracy.
Rich Energy od samego początku nie było w stanie wiarygodnie udokumentować swoich zasobów finansowych oraz potwierdzić realnych wyników sprzedaży napojów energetyzujących.
Pytany o to, czy obawiał się tego, że Rich może ostatecznie zerwać umowę, Steiner wyjaśniał:
Guenther Steiner przekonuje, że utrata sponsora tytularnego nie wpłynie na przygotowania Haasa do sezonu 2020.
W połowie roku Rich Energy poinformowało o chęci zerwania umowy sponsorskiej ze stajnią z Kannapolis. Logotypy firmy zniknęły z bolidów Romaina Grosjeana i Kevina Magnussena przed Grand Prix Singapuru, po formalnym rozwiązaniu współpracy.
Oczywiście straciliśmy pieniądze, ale na szczęście jesteśmy sponsorowani przez Haas Automation- powiedział Steiner w rozmowie z rosyjskim Czempionatem.
Owszem, trzeba będzie znaleźć jakieś oszczędności, aby zrekompensować stratę, ale nie jest to kwestia przetrwania. Sytuacja nie będzie miała znaczącego wpływu na nasz sezon 2020.
Rich Energy od samego początku nie było w stanie wiarygodnie udokumentować swoich zasobów finansowych oraz potwierdzić realnych wyników sprzedaży napojów energetyzujących.
Pytany o to, czy obawiał się tego, że Rich może ostatecznie zerwać umowę, Steiner wyjaśniał:
Obawa to złe słowo. Zawsze istnieje ryzyko problemów, ale dostaliśmy z góry pewną sumę pieniędzy. Byliśmy świadomi ryzyka, ale jeśli nie podejmujesz ryzyka, nie korzystasz z szansy.