Sponsorzy powiązani z Latifim rozpoczęli współpracę z Williamsem
Uważa się, że ojciec Kanadyjczyka zainwestuje w stajnię z Grove nawet 40 milionów dolarów.
09.01.2014:23
1794wyświetlenia
Embed from Getty Images
Sponsorzy powiązani z Nicholasem Latifim rozpoczęli już współpracę z zespołem Williams.
Kanadyjczyk został tegorocznym kierowcą stajni z Grove, uzupełniając wakat po Robercie Kubicy. Odejście Polaka z zespołu było równoznaczne z utratą wsparcia finansowego PKN Orlen, który od 2020 roku będzie partnerem tytularnym Alfy Romeo. Oprócz koncernu, z dalszego sponsoringu miał zrezygnować Unilever - właściciel marki Rexona - a także czterech innych mniejszych partnerów.
Wakat częściowo uzupełnią dwie firmy powiązane z Nicholasem Latifim, którego ojciec Michael jest biznesmenem działającym w Kanadzie, a także udziałowcem McLarena. Jak potwierdzono, miejsce Orlenu na tylnym skrzydle Williamsa zajmie logo firmy Sofina, która jest trzecią największą z branży spożywczej w Kanadzie.
Poza tym ekipa z Grove będzie reklamowała włoskiego producenta kawy Lavazza, której wyłącznym dystrybutorem w Kanadzie jest Michael Latifi. Logo Lavazza można było zaobserwować na samochodach DAMS w Formule 2 w latach 2016-2019, kiedy to kierowcą zespołu był Nicholas Latifi.
Uważa się, że strumień pieniędzy wynikający z zaangażowania rodziny Latifi w ekipę Williamsa może wynosić w sezonie 2020 nawet 40 milionów dolarów.
Sponsorzy powiązani z Nicholasem Latifim rozpoczęli już współpracę z zespołem Williams.
Kanadyjczyk został tegorocznym kierowcą stajni z Grove, uzupełniając wakat po Robercie Kubicy. Odejście Polaka z zespołu było równoznaczne z utratą wsparcia finansowego PKN Orlen, który od 2020 roku będzie partnerem tytularnym Alfy Romeo. Oprócz koncernu, z dalszego sponsoringu miał zrezygnować Unilever - właściciel marki Rexona - a także czterech innych mniejszych partnerów.
Wakat częściowo uzupełnią dwie firmy powiązane z Nicholasem Latifim, którego ojciec Michael jest biznesmenem działającym w Kanadzie, a także udziałowcem McLarena. Jak potwierdzono, miejsce Orlenu na tylnym skrzydle Williamsa zajmie logo firmy Sofina, która jest trzecią największą z branży spożywczej w Kanadzie.
Poza tym ekipa z Grove będzie reklamowała włoskiego producenta kawy Lavazza, której wyłącznym dystrybutorem w Kanadzie jest Michael Latifi. Logo Lavazza można było zaobserwować na samochodach DAMS w Formule 2 w latach 2016-2019, kiedy to kierowcą zespołu był Nicholas Latifi.
Uważa się, że strumień pieniędzy wynikający z zaangażowania rodziny Latifi w ekipę Williamsa może wynosić w sezonie 2020 nawet 40 milionów dolarów.