GP Francji: najszybsze okrążenia w wyścigu

Robert Kubica zajął czwarte miejsce pomimo zaledwie dziesiątego najszybszego czasu wyścigu
Robert Kubica zajął czwarte miejsce pomimo zaledwie dziesiątego najszybszego czasu wyścigu.

NAJSZYBSZE OKRĄŻENIA W WYŚCIGU

P.Kierowca (Nr)BolidOponyCzas okr.StrataOdstępOkr.
1.Felipe Massa (5) Ferrari F20071:16,09942
2.Kimi Raikkonen (6) Ferrari F20071:16,2070,1080,10820
3.Fernando Alonso (1) McLaren MP4-221:16,4950,3960,28836
4.Lewis Hamilton (2) McLaren MP4-221:16,5870,4880,09239
5.Giancarlo Fisichella (3) Renault R271:16,7030,6040,11670
6.Jenson Button (7) Honda RA1071:16,7700,6710,06770
7.Nick Heidfeld (9) BMW Sauber F1.071:16,8750,7760,10570
8.Ralf Schumacher (11) Toyota TF1071:16,9660,8670,09168
9.Nico Rosberg (16) Williams FW291:17,0110,9120,04569
10.Robert Kubica (10) BMW Sauber F1.071:17,1531,0540,14244
11.Heikki Kovalainen (4) Renault R271:17,2061,1070,05369
12.Rubens Barrichello (8) Honda RA1071:17,2201,1210,01468
13.Alex Wurz (17) Williams FW291:17,2401,1410,02069
14.Mark Webber (15) Red Bull RB31:17,2491,1500,00969
15.David Coulthard (14) Red Bull RB31:17,4471,3480,19868
16.Takuma Sato (22) Super Aguri SA071:17,7961,6970,34939
17.Scott Speed (19) Toro Rosso STR21:17,9341,8350,13851
18.Adrian Sutil (20) Spyker F8-VII1:18,0911,9920,15727
19.Christijan Albers (21) Spyker F8-VII1:18,9552,8560,86427
107% najlepszego czasu: 1:21,425

KOMENTARZE

11
Metalpablo
02.07.2007 02:55
Przewaga Sutila nad ALersem prawie 0.9 s.Strasznie dużo.Jak dalej tak pójdzie to Chrystian poprostu wyleci z F1.
seb455
02.07.2007 08:45
Ten kto bardziej spostrzegawczy zauważył że Robert Kubica oszczędzał auto pod koniec wyścigu aby dowieźć pozycje, podobnie robił Hamilton. Kiedy realizatorzy pokazywali licznik i wykres obrotów na początku wyscigu Kubica zmieniał bieg przy wartości 19 tys obrotów, natomiast pod koniec kiedy lekko przekroczył bariere 18 tys wrzucał juz kolejny bieg, tym samym jechal wolniej a Nick musiał cisnąć ile fabryka dała bo miał fisico i Alonso na plecach, natomiast Robert nie mial szans nikogo wyprzedzić i nie istniało tez zagrozenie zeby on został wyprzedzony więc oszczedzał maszynke co zresztą sam powiedział po wyścigu. A co do wyprzedzenia przez Hamiltona to Robert miał bardziej zużyte opony a nHamilton dopiero wyjechal z boxu i mógł maxymalnie opóźnić hamowanie, no i ich walka byłaby bezsensowna bo i tak w końcu Robert musiałby uznać wyższośc Maclarena.
montreal
01.07.2007 11:46
Hamilton pod koniec to już tylko zwiedzał okolice Magny - Cours i oglądał laski na trybunach, jego czasy przekraczały nawet 1:18 kiedy nie miał już szans do Ferrari... Nawet Robert, który też już jechał spacerkiem zbliżał się do niego o 0,5 na kółku.... Jedynie Fisco musiał cisnąć co zresztą widać po czasie na ostatnim kółku, a Nick chciał się wykazać, ale i tak pojechał świetny wyścig - ładne były te okrążenia z Alonso na plecach....
Matador
01.07.2007 07:17
To końcowy wynik jest najważniejszy! Te czasy o niczym nie świadczą, prócz tego, że niektórzy na pustym baku chcieli się pokazać.
bB86
01.07.2007 06:42
ale filozofujecie ;) jakby tak troche poogladac live-timingu to nawet nie trzeba by sluchac Roberta by wiedziec ze oszczedzal sie i nie zylowal silnika, spokojnie moglby wykrecic 1,16,6-7 pod koniec jakby byl jakis powod dla tego... a Heidfeld kreci zeby pozniej pokazac jaki to on szybki i jak szybko doganial Robcia i oczywiscie jak bardzo mu sie nalezy kontrakt na nxt year Rob potwierdzil to w wywiadzie to samo z Hamiltonem, co za bzdurki wymyslali nasi kochani komentatorzy az wreszcie Sokol wpadl na to ze przeciez moze on celowo jedzie wolniej... eh szkoda ze nie sluchaja Hamiltonow i innych Dennisow po wyscigach bo oni czesto mowia o odpuszczaniu kiedy juz nie ma o co walczyc [dotychczas bylo to znaczne prowadzenie]
mlechowicz
01.07.2007 06:14
podczas wyscigu jest wiele czynnikow utrudniajacych wykrecenie najleprzego czasu nawet przy minimalnym poziomie paliwa, inne pojazdy z przodu rozne poziomy zzucia opon, pamietaj ze w Q2 jada na swiezych oponach, a w wyscigu mimo ze maja tez malo paliwa to jednak opony sa juz zjechane
dejacek
01.07.2007 05:55
jaguar666 no właśnie. Przed zjazdem do pitlane w baku jest bardzo mało - prawda?- i wtedy się kręci najlepsze czasy ;mowa jest nie o wyniku całościowym, a o czasie najlepszego kółka.
jaguar666
01.07.2007 04:36
@dejacek, wszystko grało. W Q2 najlepsze czasy są osiągane z jaknajmniejszą ilością paliwa, a w wyścigu każdy ma inną strategię i inną ilość paliwa, a każde 10 kg, to w zależności od toru 0,3-0,5 sekundy na okrążeniu.
dejacek
01.07.2007 04:31
miarą szybkości jest wynik w 2 części qualu i tam Kubek tracił do Ferrari i Maków 0,2-0,4 sek. W wyścigu jest to już ponad sekunda i to mnie zastanawia. Chyba nie wszystko grało w aucie...
Fisico_F1_ASR
01.07.2007 03:53
wiekszosc tych najszybszych okrążeń w 3 ost. kółkach.
marrcus
01.07.2007 03:19
Fisisco uciekał i na ostatnim okrążeniu trzasnał Rek.okr. A Spyker blisko Toro Rosso i Aguri