| Kierowca | Konstruktor | Op. | Czas okr. | Okr. |
---|
Czasy uzyskane na torze Paul Ricard |
| Ralf Schumacher | Williams BMW | mic | 1:11.221 | 97 |
---|
1 | Alex Wurz | McLaren Mercedes | mic | 1:11.322 | 80 |
1 | David Coulthard | McLaren Mercedes | mic | 1:12.060 | 166 |
1 | Jarno Trulli | Renault | mic | 1:12.780 | 78 |
1 | Ricardo Zonta | Toyota | mic | 1:13.013 | 84 |
1 | Takuma Sato | B.A.R Honda | bri | 1:13.161 | 109 |
1 | Mark Webber | Jaguar Cosworth | mic | 1:13.432 | 70 |
1 | Olivier Panis | Toyota | mic | 1:13.574 | 59 |
1 | Jenson Button | B.A.R Honda | bri | 1:13.601 | 116 |
1 | Nick Heidfeld | Sauber Petronas | bri | 1:14.052 | 87 |
1 | Allan McNish | Renault | mic | 1:15.015 | 76 |
Czasy uzyskane na torze Fiorano |
| Michael Schumacher | Ferrari | bri | 0:56.566 | 137 |
---|
Czasy uzyskane na torze Monza |
| Felipe Massa | Ferrari | bri | 1:22.800 | 55 |
---|
|
Trzeci dzień testów na torze Paul Ricard ponownie został zdominowany przez kierowcę z zespołu Williams, choć tym razem był to już Ralf Schumacher, który przejął obowiązki głównego testera tej stajni - Marca Gene. Dla Niemca dzień rozpoczął się pechowo od problemów technicznych już na pierwszym okrążeniu, jednak po ich rozwiązaniu kierowca ten zdołał zaliczyć blisko 100 okrążeń, uzyskując przy okazji najlepszy czas. Na drugiej i trzeciej pozycji sklasyfikowani zostali reprezentanci zespołu McLaren - Alex Wurz i David Coulthard. Wurz był tylko nieznacznie wolniejszy od młodszego z braci Schumacherów, natomiast Szkot miał już ponad pół sekundy, ale za to był wczoraj zdecydowanie najbardziej aktywnym kierowcą, gdyż przejechał aż 166 okrążeń, co przekłada się na blisko 700 km - ponad dwa pełne dystanse wyścigów. Łącznie kierowcy z zespołu McLaren położony w południowej Francji tor Paul Ricard okrążyli ponad 240 razy. Czwarty czas uzyskał Jarno Trulli, kontynuując rozpoczęte w środę testy nowego silnika Renault, który stajnia ta zamierza użyć w następnym wyścigu. Oprócz Włocha we wczorajszych testach uczestniczył także kierowca testowy Renault - Allan McNish. Szkot miał jednak do dyspozycji zeszłoroczny bolid R202 i uplasował się na ostatniej pozycji, a do jego obowiązków należało głównie testowanie zawieszenia. Na piątej pozycji uplasował się kierowca testowy Toyoty - Ricardo Zonta, któremu tym razem towarzyszył Olivier Panis, zastępując Cristiano da Mattę za kierownicą drugiego bolidu TF103. Francuz sklasyfikowany został na ósmej pozycji, a obydwu reprezentantów japońskiej stajni rozdzielili Takuma Sato (B.A.R) i Mark Webber (Jaguar). Sato przejął w czwartek obowiązki innego kierowcy testowego zespołu B.A.R - Anthony'ego Davidsona, natomiast obecny od środy na torze Paul Ricard jeden z głównych kierowców tej stajni - Jenson Button uzyskał wczoraj dziewiąty czas. Dla zespołu Sauber, reprezentowanego tym razem przez Nicka Heidfelda czwartek był ostatnim dniem testów we Francji. Niemiec godzinę przed zakończeniem testów musiał zakończyć jazdę ze względu na awarię wału napędowego i sklasyfikowany został na przedostatniej pozycji.
Na prywatnym torze testowym Ferrari - Fiorano zgodnie z zapowiedzią pojawił się w czwartek Michael Schumacher, przejmując od Rubensa Barrichello bolid F2003-GA do dalszych testów, za którego kierownicą przejechał 137 okrążeń. Dzisiaj Niemiec przeniósł się już na inny włoski tor - Mugello, pozostawiając kierowcy testowemu Luce Badoerowi ostateczne sprawdzenie trzech bolidów F2003-GA, które zostaną przetransportowane do Austrii. Tymczasem na Monzy trzeci i zarazem ostatni dzień testów zaliczył wczoraj drugi kierowca testowy Ferrari - Felipe Massa. Brazylijczyk tym razem korzystał już tylko ze standardowego układu zakrętów, zaliczając 55 okrążeń.