Testy w Walencji dzień 2: Kubica ponownie w F1.08

Pogoda pokrzyżowała dzisiaj także plany zespołu BMW Sauber
16.01.0819:51
Marek Roczniak
8330wyświetlenia

Pogoda pokrzyżowała dzisiaj także plany zespołu BMW Sauber, który zaliczył drugi dzień testów z nowym bolidem na torze Ricardo Tormo w Walencji. Co prawda deszcz padał tylko w okolicy przerwy na lunch, jednak poza tym wiał cały czas silni wiatr.

Warunki te spowodowały, że niemożliwe było przeprowadzanie miarodajnych testów i w tej sytuacji Robert Kubica skupił się na sprawdzaniu poprawności działania systemów F1.08 na dłuższych dystansach. Tymczasem Nick Heidfeld kontynuował pracę nad ustawieniami w F1.07B i standardową elektroniką, a także przeprowadził symulację wyścigu.

Jutro Heidfeld przesiądzie do F1.08, a zeszłoroczne auto poprowadzi kandydat na kierowcę testowego zespołu BMW Sauber - 23-letni Estończyk Marko Asmer. Stajnia z Hinwil i Monachium pozostanie w Walencji aż do piątku włącznie.

Dane dotyczące dzisiejszych testów

Dzień drugi - środa
Tor: Ricardo Tormo (Walencja), 4,005 km
Czas trwania testów: 15-18 stycznia 2008

Robert Kubica
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.08-02 / BMW P86/8
Pokonany dystans: 420,525 km (105 okrążeń)
Najlepszy czas: 1:12,321 (według F1Today.nl)

Nick Heidfeld
Podwozie / silnik: BMW Sauber F1.07B-06 / BMW P86/8
Pokonany dystans: 296,370 km (74 okrążenia)
Najlepszy czas: 1:14,498 (według F1Today.nl)

Pogoda
Temperatura powietrza: 15-17°C
Temperatura toru: 15-20°C
Sucho przez niemal cały dzień, silny wiatr

Źródło: BMW Motorsport PressClub, F1Today.nl

KOMENTARZE

13
...:::GodFather:::...
17.01.2008 02:03
Ręcznie oO, czy nie jesteś aby jakimś fanatykiem ferrari ?? Dokładność takiego pomiaru była by żenująca i przy załóżmy 0,5 sekundowej niedokładności to na kółku to po prostu przepaść w F1. Oczywiście mogę się mylić ale takie jest moje zdanie :|
Pussik
17.01.2008 01:22
Jakby Ferrari chciało znac ich czasy, to by znało. To jest nieujawnianie do publicznej wiadomosci. Nawet jak "stoper" nie był właczony, to Ferrari mogło wysłać swojego Caporegima by zmierzył ręcznie.
Gorbi
17.01.2008 07:58
Chciałbym być takim optymistą, jak GodFather i Stash.
Stash
17.01.2008 07:45
texz tak mysle ze bmw jest za dobre zeby ten bolid był katastrofa.... myślę że on jest tak bardxso szybki i nie chca pokazac ferrari i mcl ze maja taka mocna konkurecje
...:::GodFather:::...
16.01.2008 10:10
Ehh panowie bardzo łatwo jest rozszyfrować ten magiczny numer "02" tak naprawdę to ten numer oznacza iż bolid posiada już drugą wersje kołpaków, które już nie odpadają na zakrętach przy prędkości 50km/h :D ------ Przepraszam was ale nie mogłem się powstrzymać ;p btw bardzo ciekawi mnie to ukrywanie czasów, może to świadczyć o tym że albo bolid jest naprawdę szybkiii albo to totalna katastrofa. Ale szczerze wierze że to jednak ta pierwsza opcja. Pozdrawiam
gnt3c
16.01.2008 09:31
"żeczy" - zawsze mnie coś potrafi zadziwic, kiedy sądzę, że już nie ma takiej możliwości.
CamilloS
16.01.2008 08:40
Inne żeczy czyli kandydata na testera :)
Kara Nocny Cień
16.01.2008 08:25
skrzynie biegów i silnik i inne rzeczy mozna spokojnie testowac w starym bolidzie ( nie mozna napisać pier doły bo wyskakuje pier****) pier
Teliss
16.01.2008 08:03
Pierwsza to może ta z prezentacji.
patgaw
16.01.2008 07:54
no wlasnie mnie tez zaciekawil ten numer nadwozia.
deeze
16.01.2008 07:42
Numer podwozia F1.08 sugeruje, że mają już drugą sztukę...ale może jest ona tylko przeznaczona na 'fabrykę'?
Alien
16.01.2008 07:28
Pewnie dlatego, ze maja narazie tylko jeden bolid F1.08 i nie chca aby Heidfeld zardzewial.
Teliss
16.01.2008 07:15
A po co oni jeszcze testują F1.07?