Audetto: Rozmowy posuwają się naprzód

"Zespół przygotowuje obecnie bolidy SA08A, aby były gotowe na Grand Prix Australii"
05.03.0814:13
Marek Roczniak
2144wyświetlenia

Zespół Super Aguri jest spokojny o to, że jego plany na nadchodzący sezon zostaną zrealizowane, choć do tej pory nie została sfinalizowana umowa z żadnym z potencjalnych inwestorów, a do pierwszego wyścigu w Australii został niewiele ponad tydzień.

Źródła sugerują, że brytyjskie konsorcjum, na którego czele stoi firma konsultingowa Magma Group jest jednym z głównych kandydatów do wyratowania z opresji Super Aguri, choć nie brakuje też doniesień o innym inwestorze z Japonii, który jest podobno preferowanym wyborem Aguriego Suzukiego.


Dyrektor zarządzający zespołem Daniel Audetto zapewnia, że rozmowy posuwają się naprzód, i że wszystkie formalności zostaną załatwione przed wyścigiem w Melbourne. Wszystko posuwa się w dobrym kierunku. - powiedział portalowi autosport.com.

Zespół przygotowuje obecnie bolidy SA08A, aby były gotowe na Grand Prix Australii. Wszyscy pracują dzień i noc, co stało się już tradycją w krótkiej, acz ekscytującej historii Super Aguri.

Z kolei w wywiadzie dla włoskiego magazynu Autosprint, Audetto powiedział: Sytuacja jest trudna, ale jesteśmy pewni siebie. W tym momencie negocjacje w sprawie wykupienia zespołu przez znaczącą spółkę obecną na giełdzie papierów wartościowych powinny być już w decydującej fazie. To powinno zapewnić nam środki do rozpoczęcia sezonu zgodnie z planem. Wszystko musi być ustalone najpóźniej 5 marca, ponieważ później nie będzie już czasu na wysłanie rzeczy do Australii.

Źródło: Autosport.com

KOMENTARZE

10
jędruś
06.03.2008 04:44
Powiem tak : miłość nie ma ceny :D
ToshibaUser
05.03.2008 06:06
I wychodzi na to , że to nie Michael będzie najdrożej wycenianym kierowcą XXI wieku ale Takuma - he he taka aluzja . Topić rok rocznie 50 - 60 mln tylko dla jednego faceta ...
jędruś
05.03.2008 05:05
Miejmy nadzieję , że ogórki pozyckają inwestora i wspówłaściciela i wystartują w GP Australii i dalszej części sezonu . To hybryda nie da im szans nawet na walkę z Force India . Zresztą ta nazwa - SA08A mówi wiele . SA08B czyli właściwie przednią część RA108 lekko zmodifikowaną dostaną w dalszej części sezonu . Jeśli wystartują oczywiście :D
marcinek_com
05.03.2008 04:34
i obydwie na końcu stawki
Ad@m
05.03.2008 03:41
"...krótkiej, acz ekscytującej historii Super Aguri”. No ekscytująca to była historia, ale z punktu widzenia nerwów pracowników SA czy aby na pewno pojadą :P Co do tych bolidów to jestem zdania że każdy zespół powinien być konstruktorem swojego samochodu, najlepiej w całości. W tym przypadku efekt będzie taki że zamiast 2 będą 4 hondy.
benethor
05.03.2008 03:23
konstruktorem w tym przypadku jest Honda -> stąd nazwa zespołu to Super Aguri Honda, także wszystko jest w porządku, bo Honda ma bardzo duże udziały w SAF1...
Maraz
05.03.2008 02:47
marrcus - tak się sugeruje, ale nie wiem czy to dobrze czy źle, patrząc na szybkość RA108 ;) marcinek_com - tak jak STR ma dostać RB4 w trakcie sezonu, bo prawa intelektualne do projektu posiada nie zespół Red Bull Racing, a firma Red Bull Technologies. Od takie "małe" kombinactwo...
marrcus
05.03.2008 02:41
a czy później w trakcie sezonu bedą korzystać z tegorocznego modelu Hondy ?
marcinek_com
05.03.2008 01:56
a ja dalej nie rozumiem (z całym szacunkiem dla tego małego zespołu), dlaczego SA będzie mogła korzystać z zeszłorocznego bolidu Hondy, skoro sprawa została w tym sezonie wyjaśniona, a każdy zespół musi byc konstruktorem.
Bart2005
05.03.2008 01:46
Ciekaw jestem czy dadzą radę. Może lepszym dla nich rozwiązaniem byłoby wykorzystać zeszłoroczny bolid wprowadzając poprawki i pracować nad nową konstrukcją, bo pomysł z wykorzystaniem części zeszłorocznego bolidu Hondy jest chyba kiepski.