GP Australii: Prosta analiza piątkowych treningów

Przedstawiamy próbę prostej analizy treningów na podstawie punktacji i ogólnej straty
14.03.0815:17
Piotr Bogucki
3543wyświetlenia
Kierowcy - ogólna punktacja
KierowcaZespół@Tren. 1@Tren. 2@Ogółem
1Lewis HamiltonMcLaren212243
1Felipe MassaFerrari202040
1Kimi RaikkonenFerrari221739
1Mark WebberRed Bull182139
1Heikki KovalainenMcLaren191938
1Jarno TrulliToyota131629
1Timo GlockToyota151328
1David CoulthardRed Bull101828
1Fernando AlonsoRenault171027
1Giancarlo FisichellaForce India111425
1Robert KubicaBMW Sauber16824
1Jenson ButtonHonda121224
1Sebastian VettelToro Rosso14519
1Nick HeidfeldBMW Sauber71118
1Rubens BarrichelloHonda8917
1Nico RosbergWilliams11516
1Sebastien BourdaisToro Rosso9312
1Adrian SutilForce India6612
1Nelson Piquet JrRenault549
1Kazuki NakajimaWilliams279
1Takuma SatoSuper Aguri426
1Anthony DavidsonSuper Aguri314
Kierowcy - łączna strata do najszybszego
KierowcaZespół@Strata
1Lewis Hamilton*McLaren0,487
1Felipe MassaFerrari1,578
1Kimi Raikkonen**Ferrari1,649
1Heikki KovalainenMcLaren1,777
1Mark WebberRed Bull2,716
1Nico Rosberg***Williams3,586
1Fernando AlonsoRenault4,119
1Jarno TrulliToyota4,286
1David CoulthardRed Bull4,318
1Robert KubicaBMW Sauber4,419
1Timo GlockToyota4,475
1Giancarlo FisichellaForce India4,679
1Jenson ButtonHonda4,736
1Sebastian VettelToro Rosso5,130
1Nick HeidfeldBMW Sauber5,272
1Rubens BarrichelloHonda5,362
1Sebastien BourdaisToro Rosso5,948
1Adrian SutilForce India6,296
1Nelson Piquet JrRenault6,855
1Takuma SatoSuper Aguri8,691
1Anthony DavidsonSuper Aguri10,278
1Kazuki NakajimaWilliams11,110
Zespoły - ogólna punktacja i strata do najszybszego
Zespół@Punkty@Strata
1McLaren812,264
1Ferrari793,227
1Red Bull677,034
1Toyota578,761
1BMW Sauber429,691
1Renault368,664
1Honda4111,078
1Toro Rosso3110,098
1Force India3713,821
1Williams2514,696
1Super Aguri1018,969

KOMENTARZE

10
82TOMMY82
14.03.2008 08:31
deeze - nic nie trzeba usredniac, wystarczy zsumowac wszystkie bestlapy kierowcow z danego teamu i porownac ze soba - i bedzie wiadomo jaka jest roznica - i wychodzi tak jak podano wyzej, czyli 0,963s na korzysc Macow (***! ;)) ( a co niby mialo by Ci dac usrednienie, bo nie bardzo rozumiem - podzielisz przez 4 to bedziesz mial wynik ktory mowi kompletnie o niczym - gdybys podzielil przez 4 bys uzyskal srednia strate 1 kierowcy i to tylko w jednej sesji, i to tez nie wiadomo kogo do kogo, bo wznik bzulbz wypadkowa dwoch kierowcow. A tak masz wynik ogolny, wszyscy kierowcy w danym teamie we wszystkich sesjach + czyli porownanie teamu do teamu z dwoch sesji)
jędruś
14.03.2008 06:10
Podzielam opinię Ave . Treningi to treningi i wiele nam nie mówią .
bambucha4
14.03.2008 05:42
BMW się nie popisało, a miało być lepiej. Renault nie popisuje się Nelsonem. Analiza bardzo przyjazna, czekam też na analize T3 i Kwalifikacji oraz co ważniejszego, wyścigu.
Ave
14.03.2008 05:17
Ta analiza niczego nie wnosi.
lakeman
14.03.2008 05:06
fajna analiza, tylko tak naprawdę z realną szybkością kierowców i teamów zapoznamy się dopiero jutro na qualu..
adams
14.03.2008 04:12
faktycznie nic nam to nie daje bo nie znamy ilości paliwa
deeze
14.03.2008 03:53
O2: to są czasy skumulowane, a nie uśrednione. Czasy całych teamów trzeba by podzielić przez 4, aby uzyskać jakąś tam stratę średnią Ferrari do McLarena. Tego nie zrobiliśmy, bo po prostu nie ma sensu - są to w końcu testy, nie można brać ich aż tak serio. Tak samo z kierowcami - ich ogólną stratę można sobie podzielić przez 2, i wyjdzie również średnia.
Jarek
14.03.2008 03:42
Nie no brawo Piquet, brawo!!! Może najpierw pomyśl o pokonaniu Fisichelli na Force, a potem o Alonso, co? Czuję początek sezonu (z nowym żółtodziobem) w wykonaniu Renówki podobny do poprzedniego. 2005-2006 wróć!
Maraz
14.03.2008 03:05
Wynik jest taki, bo Ferrari w T2 uzyskało słabe czasy, ale nikt nie wie, ile mieli wtedy paliwa.
O2
14.03.2008 03:01
czyli co mclaren miazdzy ferrari o sekunde ?XD