BMW Sauber F1 Team Pit Lane Park - trzeci rok istnienia

"Zgromadzone doświadczenie pozwoliło nam unowocześnić całą koncepcję"
11.06.0818:10
BMW Polska
4215wyświetlenia

Podobnie jak zespół BMW Sauber F1 Team wywołał wiele zamieszania w ciągu ostatnich dwóch lat, tak Pit Lane Park odniósł wielki sukces w świecie Formuły 1. Już ponad 400 000 osób skorzystało z okazji przyjrzenia się ogromnej machinie napędzającej ten najbardziej prestiżowy wyścig samochodowy na świecie. Gdziekolwiek zawitał BMW Sauber F1 Team Pit Lane Park - czy to w Kuala Lumpur, Rzymie, Warszawie, Szanghaju czy Las Vegas - był gorąco witany przez rozentuzjazmowanych kibiców Formuły 1.

W tym sezonie, zaawansowany technologicznie park tematyczny ponownie wyrusza w światową trasę objazdową. Do dyspozycji zwiedzających oddano dodatkowe garaże oraz szczegółowe informacje na temat BMW Sauber F1 Team. Park został zbudowany w oparciu o nowy projekt architektoniczny, zgodnie z którym powstało dodatkowe piętro, umożliwiające odkrycie tajników Formuły 1 jeszcze większej ilości zwiedzających. Konstruując Pit Lane Park w 2008 roku, BMW Sauber F1 postawiło sobie jeden cel: dać wszystkim fanom możliwość dokładnego poznania zaplecza Formuły 1. Tegorocznym sloganem jest hasło: "Zbliż się".

Przez dwa lata innowacyjny BMW Sauber F1 Team Pit Lane Park oferował swoim fanom możliwość doświadczenia prawdziwych emocji związanych z Formułą 1. - mówi Jan-Christiaan Koenders, wiceprezydent Brand Steering, Brand Management and Marketing Services nadzorujący proces opracowywania Pit Lane Park. Po 13 spotkaniach z około 400 000 zwiedzających wiele się również nauczyliśmy. Zgromadzone doświadczenie pozwoliło nam unowocześnić całą koncepcję i zwiększyć interakcję odwiedzających z otoczeniem oraz w jeszcze większym stopniu zintegrować partnerów zespołu.

Szczególnie interesujący jest model 'Bezpieczeństwo i nauka' prezentujący najnowocześniejsze technologie z zakresu bezpieczeństwa w Formule 1. Co więcej, zoptymalizowaliśmy rozkład parku, dzięki czemu większa liczba gości będzie mogła jednocześnie przebywać na terenie parku. Entuzjastyczne reakcje fanów zachęciły nas do ponownego otwarcie parku w sezonie 2008. Tym razem nie będziemy jednak wybierali tylko lokalizacji przylegających do torów wyścigowych - skupimy się także na miejscach wokół miast tak, aby przybliżyć Formułę 1 jeszcze większej rzeszy fanów.

Mario Theissen, Dyrektor BMW Motorsport tak komentuje to przedsięwzięcie: Jeszcze przed powstaniem Pit Lane Park, fani musieli zadowolić się oglądaniem pędzących bolidów z trybun. Pit Lane Park w końcu przybliżył im to wielkie wydarzenie. Teraz zwiedzający mogą dosłownie dotknąć Formuły 1, przyjrzeć się pracy inżynierów, zobaczyć procedurę rozruchową silnika i wyjazd bolidu na tor. To zupełnie niepowtarzalne i jedyne w swoim rodzaju doświadczenie w świecie Formuły 1.

Źródło: Informacja prasowa BMW Polska

KOMENTARZE

12
sir_Lukas
12.06.2008 03:43
michnic- zgadam się a poza tym nie mam nic przeciwko bo plp będę miał "3 kroki" ^^
michnic
12.06.2008 07:22
BMW robi Pit Lane Park w Wawie, bo znają już ten teren z poprzedniego roku, więc zaoszczędzą na organizacji imprezy. Poza tym, ilość widzów, jaka pojawiła się w tamtym roku pozwoliła im być spokojnym o zapełnienie trybun w tym roku. W sobotę jak sprawdzałem na Eventim, to biletów właściwie już nie było, więc po co mają błądzić po naszym kolorowym kraju skoro kolejny "cel" na ten rok został osiągnięty...
dz
12.06.2008 05:20
PLP do kielc piątek i sobota bmw i tylko bmw a niedziele podzielili by się z gięłdą samochodową heheheehehe ps. jestem kielczaninem ( kocham swój piękny i jakże świetny tor , który przyjął taką genialną taktykę że w niedziele gdzie w większośći innych torów odbywją się wyścigi , my jako myślący w sposób bardziej wysublimowany organizujemy giełdę samochodową i innych badziewi , to tylko w kielcach i tylko w polsce ) jeszcze raz składam wyrazy" szacunku";) , Prezesie jest pan gENIUSZEM ba gENIUSZEM -EUGENIUSZEM ;) heheheeh
Rob3rt
11.06.2008 10:08
A może gdynia na skwerze kościuszki? lub inne miejsca. Jestem pewien że niedługo BMW zrobi dwukrotny PLP w polsce. W naszym kraju ta impreza przechhodzi ich załorzenia PR-owe. Ale czy takie 2 imprezy są im potrzebne, czas w krótce pokaże.
madry86
11.06.2008 09:21
Poznań według mnie najlepiej na torze a ciągle Warszawa:/
eljakubo
11.06.2008 09:07
@Darondi wbrew pozorom warszawa to nie jest najwieksza aglomeracja miejska w polsce... to samo jesli chodzi o kase... PLP to strzal w 10 jesli poajowilo by sie na pooludniu polski... katowice i okolice...
jolly
11.06.2008 08:45
plp powinien byc w krakowie :P
Banditto
11.06.2008 07:38
A ja tak z innej beczki: na Ipli (za free) można obejrzeć ostatni wywiad po wyścigu z Robertem.
Darondi
11.06.2008 07:33
Warszawa to Warszawa - centrum, najwięcej populacji w Polsce - mogą nieźle zarobić. Do Warszawy mniej więcej z każdej strony Polski jest blisko, w przeciwieństwie do Poznania. ObiWan - mogłeś się powstrzymać z tym żalem........ :| co wy ludzie z tym macie? tak bardzo litościwi jesteście? żal wam wszystkiego?........
ObiWan
11.06.2008 06:16
Zgadzam się z McLuckem. Ja także jestem za PLP w Poznaniu na torze. Ale co zrobić nie mamy w tej sprawie nic do powiedzenia. BMW Polska tak zadecydowalo i nic się nie da zrobic. (żal.pl) Kto wie może kiedyś jakiś zespół się przekona, że na torze też można zrobić taką świetna imprę ;)
McLuke
11.06.2008 05:23
kurde dlaczego PLP musi się rozkładać na takiej małej przestrzeni... :/ Przyjechali by do Poznania na nasz "wypasiony" tor, nie byłoby problemów z miejscem na pokazy, ani z rozłożeniem sprzętu (wszystko można by wrzucić do garażów :P) a przede wszystkim wszyscy zainteresowani mogli by wejść naraz :D Bo na tor Poznań prowadzi tyle różnych ścieżek, że batalion ochroniarzy by tu nic nie pomógł ;) A tak ,to nie dość, ze to w Warszawie (nie żebym coś miał do mieszkańców stolicy), na lotnisku, gdzie tydzień wcześniej musi być specjalnie wszystko porozkładane, ułożone itd.. wg mnie to troche bez sensu :P
patgaw
11.06.2008 04:20
400k na 13 edycji, z czego w edycji w polsce bylo 1/4 tego ;]