Bridgestone ujawnia mieszanki na wyścigi 10-14
Na torze Hockenheim użyte zostaną dwie najtwardsze mieszanki - średnia i twarda
13.06.0817:59
2645wyświetlenia
Mieszanki wybrane na wyścigi 1-14 sezonu 2008 | ||||||||
Grand Prix | Tor | @Supermiękka | @Miękka | @Średnia | @Twarda | @Strategie | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Australii | Albert Park | X | X | pokaż | |||
1 | Malezji | Sepang | X | X | pokaż | |||
1 | Bahrajnu | Sakhir | X | X | pokaż | |||
1 | Hiszpanii | Catalunya | X | X | pokaż | |||
1 | Turcji | Istanbul Park | X | X | pokaż | |||
1 | Monako | Monte Carlo | X | X | pokaż | |||
1 | Kanada | Gilles Villeneuve | X | X | pokaż | |||
1 | Francji | Magny-Cours | X | X | pokaż | |||
1 | Wielkiej Brytanii | Silverstone | X | X | pokaż | |||
1 | Niemiec | Hockenheim | X | X | pokaż | |||
1 | Węgier | Hungaroring | X | X | pokaż | |||
1 | Europy | Valencia | X | X | ||||
1 | Belgii | Spa-Francorchamps | X | X | ||||
1 | Włoch | Monza | X | X | ||||
Pogrubioną czcionką oznaczone rozegrane wyścigi. Strategie będą dopisywane po kolejnych wyścigach. |
Na torze Hockenheim, który po dwuletniej przerwie ponownie ugości kierowców F1 użyte zostaną dwie najtwardsze mieszanki - średnia i twarda. Jako że na tym torze nie były użyte jednolite opony Bridgestone, odkąd japoński producent stał się ponownie wyłącznym dostawcą opon dla F1, przed wyścigiem odbędą się tutaj trzydniowe testy (9-11 lipca).
Na Grand Prix Węgier Bridgestone przywiezie podobnie jak w ubiegłym roku dwie najbardziej miękkie mieszanki - supermiękką i miękką. Takie same opony zostaną użyte podczas inauguracyjnego wyścigu na nowym torze ulicznym w Walencji, natomiast na zamykające europejską część sezonu wyścigi w Belgii i we Włoszech wybrane zostały dwie najtwardsze mieszanki, a nie tak jak w ubiegłym roku miękka i średnia.
Dane, które zebraliśmy podczas pierwszych siedmiu wyścigów sezonu pozwoliły nam dokonać wyboru mieszanek na pięć kolejnych rund.- powiedział Hirohide Hamashima, szef Bridgestone Motorsport ds. rozwoju opon.
Z wyścigów tych na szczególną uwagę zasługują te w Walencji i Hockenheim.
Nie ścigaliśmy się na Hockenheim w ubiegłym roku, więc to będzie pierwszy raz, kiedy użyjemy tutaj obecnej rodziny opon. Z kolei Walencja to oczywiście nowy tor uliczny i nie mamy żadnych danych z poprzednich lat, nawet z innych serii wyścigowych. Poznanie charakterystyki tego toru będzie ciekawym doświadczeniem dla wszystkich zainteresowanych stron.
Na Spa i Monzę zmieniliśmy mieszanki na twardsze i przywieziemy tu twarde i średnie opony, zamiast użytych w 2007 roku średnich i miękkich. Dokonaliśmy tej zmiany po przeanalizowaniu danych z ubiegłego roku, jako że tory te okazały się bardziej wymagające dla opon, niż przewidywaliśmy. Wybór opon na ostatnie cztery wyścigi sezonu ogłosimy w dalszej części roku.
Źródło: Autosport.com
KOMENTARZE