Recesja kosztowała Force India utratę kilku sponsorów

"Mieliśmy uzgodnione warunki współpracy z kilkoma sponsorami, ale część z nich wycofała się"
03.03.0915:17
Mariusz Karolak
1758wyświetlenia

Szef Force India - Vijay Mallya ujawnił, że kryzys ekonomiczny na świecie kosztował jego zespół utratę kilku sponsorów.

Mieliśmy uzgodnione warunki współpracy z kilkoma sponsorami na rok 2009, ale część z nich wycofała się w wyniku zaistniałej globalnej recesji. Inni jednak nie stracili zainteresowania i zapewniają mnie, że nadal zależy im na reklamie. - przytacza wypowiedź 53-latka Economic Times z Indii.

Kingfisher - marka piwa oraz hinduskie linie lotnicze - to obecnie główny sponsor zespołu. Marka ta jednak jest własnością szefa Force India, tak jak i nowy sponsor zespołu na ten rok - szkocka whiskey Whyte and Mackay produkowana przez United Breweries Group.Nie ma sensu zaprzeczać temu, że nastąpił wielki kryzys ekonomiczny na świecie i Formuła Jeden także odczuwa jego skutki. - dodaje Mallya.

Hindus rozpoczął już poszukiwanie innych przedsiębiorstw w swoim kraju, które zechciałyby zaangażować się w sponsorowanie jego zespołu. Firmy w Indiach powoli zaczynają przychodzić do nas - nie ma długiej kolejki za drzwiami, ale jest kilku chętnych. Miałem uzgodnione umowy ze znacznie większą liczbą sponsorów niż to, co ostatecznie można zobaczyć na samochodzie, ale w tych trudnych okolicznościach ekonomicznych należało się tego spodziewać. - powiedział Mallya.

Źródło: Eurosport.Yahoo.com

KOMENTARZE

3
rafaello85
03.03.2009 10:52
Mimo wszystko, FI pozstaje chyba w niezłej kondycji finansowej.
push_mss
03.03.2009 07:50
Właśnie też mi sie wydaje że FI rośnie w siłe :)
MairJ23
03.03.2009 02:40
Musze stwierdzic ze coraz bardziej lubei szefa FI :) jego wypowiedzi sa stonowane i jest dobrze przygotowany do calej sytuacji w F1 - mysle ze mozemy si espodziewac sukcesow FI w ciagu kilku nastepnych lat. Ot takie moje domysly i przemyslenia