Recesja kosztowała Force India utratę kilku sponsorów
"Mieliśmy uzgodnione warunki współpracy z kilkoma sponsorami, ale część z nich wycofała się"
03.03.0915:17
1758wyświetlenia
Szef Force India - Vijay Mallya ujawnił, że kryzys ekonomiczny na świecie kosztował jego zespół utratę kilku sponsorów.
Mieliśmy uzgodnione warunki współpracy z kilkoma sponsorami na rok 2009, ale część z nich wycofała się w wyniku zaistniałej globalnej recesji. Inni jednak nie stracili zainteresowania i zapewniają mnie, że nadal zależy im na reklamie.- przytacza wypowiedź 53-latka Economic Times z Indii.
Kingfisher - marka piwa oraz hinduskie linie lotnicze - to obecnie główny sponsor zespołu. Marka ta jednak jest własnością szefa Force India, tak jak i nowy sponsor zespołu na ten rok - szkocka whiskey Whyte and Mackay produkowana przez United Breweries Group.
Nie ma sensu zaprzeczać temu, że nastąpił wielki kryzys ekonomiczny na świecie i Formuła Jeden także odczuwa jego skutki.- dodaje Mallya.
Hindus rozpoczął już poszukiwanie innych przedsiębiorstw w swoim kraju, które zechciałyby zaangażować się w sponsorowanie jego zespołu.
Firmy w Indiach powoli zaczynają przychodzić do nas - nie ma długiej kolejki za drzwiami, ale jest kilku chętnych. Miałem uzgodnione umowy ze znacznie większą liczbą sponsorów niż to, co ostatecznie można zobaczyć na samochodzie, ale w tych trudnych okolicznościach ekonomicznych należało się tego spodziewać.- powiedział Mallya.
Źródło: Eurosport.Yahoo.com
KOMENTARZE