Testy w Montmelo dzień 4/4: Barrichello poniżej minuty i 19 s.

Także i podczas ostatniego dnia testów najszybszym bolidem okazał się Brawn BGP001
12.03.0917:30
Marek Roczniak
19392wyświetlenia

Także i podczas ostatniego dnia testów na torze Catalunya najszybszym bolidem okazał się Brawn BGP001. Zasiadający za jego kierownicą Rubens Barrichello jako jedyny uzyskał w tym tygodniu czas poniżej jednej minuty i 19 sekund, mając 0,85 sekundy przewagi nad Nico Rosbergiem (Williams FW31).

Tuż za Rosbergiem, który jako jedyny zmieścił się w czwartek poniżej jednej sekundy straty do Barrichello, uplasował się Timo Glock (Toyota TF109), a pierwszą piątkę zamknęły dwa bolidy napędzane silnikami Renault - Red Bull RB5 prowadzony przez Sebastiana Vettela i Renault R29 prowadzony przez Fernando Alonso.

Alonso był jedynym sprawcą wywieszenia dzisiaj czerwonej flagi, kiedy to około godziny 14:40 awarii uległ silnik w jego bolidzie. Z tego powodu Hiszpan przejechał tylko 64 okrążenia, ale i tak udało mu się ukończyć ostatni dzień testów pod Barceloną przed trzema czołowymi zespołami z ubiegłego roku: Ferrari, BMW Sauber i McLaren. Felipe Massa stracił do Alonso zaledwie 0,013 sekundy, mając jednocześnie 0,063 przewagi nad Robertem Kubicą, który na zakończenie testów BMW przed sezonem 2009 przejechał 134 okrążenia.

Nasze ostatnie testy przedsezonowe były bardzo produktywne. - powiedział koordynator techniczny zespołu Willy Rampf. Pracowaliśmy nad mechanicznymi ustawieniami samochodu, a także nad jego konfiguracją aerodynamiczną. Ponadto poprawiliśmy nasz system KERS. Naszym drugim celem było przygotowanie się do pierwszego grand prix sezonu, które odbędzie się w Melbourne za dwa tygodnie. Przeprowadziliśmy symulację dnia wyścigowego we wtorek z Nickiem Heidfeldem, a dzisiaj z Robertem Kubicą. Każdy z nich przejechał po całym dystansie wyścigu bez żadnych problemów technicznych, co mówi bardzo dużo o niezawodności F1.09.

Jako ostatni poniżej dwóch sekund straty do Barrichello zmieścił się Lewis Hamilton, który zdołał dzisiaj uciec z ostatniej pozycji w tabeli czasowej. Brytyjczyk miał niespełna 0,2 sekundy straty do Massy, co nie stawia McLarena w tak bardzo złym świetle, o ile F60 i MP4-24 jechały w momencie ustanowienia swoich najlepszych czasów dnia z podobną ilością paliwa. Tymczasem nadzwyczajne tempo Brawn GP w stosunku do czołówki można prawdopodobnie wytłumaczyć tym, że zespół ten z uwagi na małą liczbę dni testowych stara się wyciągnąć wszystko ze swojego auta, także podczas symulowanych przejazdów kwalifikacyjnych i nie stara się przy tym ukryć rzeczywistego tempa przed rywalami.

Na pozostałych miejscach uplasowali się Sebastien Buemi (Toro Rosso STR4), Giancarlo Fisichella (Force India VJM02) i Sebastien Bourdais, który przejął po południu bolid STR4 od Buemiego. Zespół Toro Rosso chciał w ten sposób dać Francuzowi możliwość przejechania dodatkowych okrążeń przed startem sezonu, jako że we wtorek problemy techniczne ograniczyły bardzo jego jazdę, a testy w Barcelonie były pierwszymi i zarazem ostatnimi pełnoprawnymi testami tego zespołu przed wylotem do Australii. Buemi i Bourdais przejechali razem 89 okrążeń, a tymczasem Fisichella był najbardziej pracowitym uczestnikiem dzisiejszych testów, łącznie przejeżdżając aż 141 okrążeń.

Dla zespołów Toyota, Red Bull Racing, Ferrari, BMW Sauber, Toro Rosso i Force India były to ostatnie testy w tym roku. Pozostałe ekipy przygotowania do sezonu 2009 zakończą na torze Jerez, gdzie w dniach 15-19 marca odbędą się ostatnie testy. Zespoły Brawn GP i Renault będą jeździły od niedzieli do wtorku, McLaren od niedzieli do środy, a Williams od niedzieli do czwartku.

•  Catalunya: najlepsze czasy kierowców w roku 2009
•  Catalunya: dystans pokonany przez kierowców i zespoły w roku 2009
•  Dystans pokonany przez kierowców i zespoły w roku 2009 (wszystkie tory)

Pogoda
Temperatura powietrza: 8-19°C
Temperatura toru: 10-26°C
Rano gęsta mgła, później słonecznie do końca dnia

Źródło: Informacje prasowe zespołów, F1Today.nl
P.Kierowca (Nr)Nar.SamochódOkr.CzasStrataOdstęp
1Rubens Barrichello (-)Brawn Mercedes BGP0011101:18,926
2Nico Rosberg (-)Williams Toyota FW311201:19,7740,848 0,848
3Timo Glock (-)Toyota TF1091281:20,0911,165 0,317
4Sebastian Vettel (-)Red Bull Renault RB5831:20,5761,650 0,485
5Fernando Alonso (-)Renault R29641:20,6641,738 0,088
6Felipe Massa (-)Ferrari F60921:20,6771,751 0,013
7Robert Kubica (-)BMW Sauber F1.091341:20,7401,814 0,063
8Lewis Hamilton (-)McLaren Mercedes MP4-24701:20,8691,943 0,129
9Sebastien Buemi (-)Toro Rosso Ferrari STR4621:21,0132,087 0,144
10Giancarlo Fisichella (-)Force India Mercedes VJM021411:21,0452,119 0,032
11Sebastien Bourdais (-)Toro Rosso Ferrari STR4271:21,6292,703 0,584

KOMENTARZE

71
NEO86
15.03.2009 11:09
Zaskakuje mnie BrawnGP ale co do rzeczywistej formy względem innych zespołów poczekajmy do Australii
PolePosition
14.03.2009 11:08
Ja już parę ładnych lat interesuje się F1 i wiem że wyniki z testów są mało warte... nie ma się co "podniecać" ;) Ale sądzę że Brawn będzie zagrażał red bullowi i toyocie. A tak w ogóle nie zdziwi mnie wygrana Lewisa w Australii. "Zasłona dymna" jest przecież wręcz wskazana skoro są aż tak duże zmiany w tegorocznej edycji f1...
tomask75
14.03.2009 09:39
@asquhn dokładnie, a kolejnym mitem jest jazda na oparach. Wystarczy nawet zostać na f1wm żeby odczytać informację o tym że przeprowadzali symulacje wyścigów (poza rewelacyjnym czasem Rubensa przejechanym w symulacji kwalifikacyjnej). Opary i sponsor - dwie największe teorie spiskowe początku sezonu.... McL i jego "zasłona dymna" - jako trzecia.
asgahn
13.03.2009 09:57
Nie rozumiem dlaczego tworzy się teorie spiskowe dziejów na temat szukania sponsorów i jazdy z pustym czy pełnym bakiem zespołu BrawnGP. Bez sensu takie gadki. ht-hubcio dobrze prawi. W innych latach teoretycznie słabe zespoły szukały sponsorów i zamykały stawkę. Tak więc bez sensu jest tworzenie takich teorii spiskowych. Ja twierdzę, że po prostu nieprawdopodobny geniusz Rossa Brawna i praca Hondy i zespołu inżynierów Brawn GP przyniosła pożądany efekt. Tyle.
dex
13.03.2009 06:38
ludzie szukaja jakis specjalnych historyjek zeby o czyms mowic
ht-hubcio
13.03.2009 03:33
a teraz pomyślcie czemu Minardi, Super Aguri, Jordan, Spyker tak nie jeździli na testach w zeszłych latach? Oni też potrzebowali sponsorów, ale nie jeździli na testach każdego okrążenia na oparach, żeby zająć 1. miejsce i było o nich głośno. Dla mnie wiec ta teoryjka o sponsorach jest do kitu
Huckleberry
13.03.2009 02:22
hehe Seraf - sześćdziesiąt postów przed Twoim jest właśnie o tym, o to chodziło zawiasowi ;)
Ferrarif1
13.03.2009 12:35
no trzeba przyznać że bgp001 nieźle jeździ
Metalpablo
13.03.2009 10:14
No i Brawn GP już po części odniosło sukces bo jest szum o nich(całkiem spora ilość komentarzy:P),a więc nazwa "Brawn GP" nabiera wartości, a więc sponsorzy co raz bardziej myślą czy nie zainwestować w ten zespół.Proste rozumowanie:P ,a w jaki sposób kręcą takie czasy zwłaszcza, że są to testy ,tego sie nie dowiemy jak zawsze:P.Liczą się efekty.
Seraf
13.03.2009 10:00
zawias--> wymyslam glupie teorie i tyle xD ale jestem pewny ze ferrari i bmw bylo stac na zejscie ponizej wyniku Brawn...po prostu nie pokazuja swojego potencjalu...kwalifikacje pokaza lepszy obraz kto ma szybszy bolid a wyscig kto ma bardziej niezawodny...
zawias
13.03.2009 09:54
Seraf--> brawo, jeszcze nikt na to nie wpadł. I nigdzie na forum nie pisał ...
dex
13.03.2009 09:48
Ale was to boli ze BGP jest na czele , a niech jest , jest ciekawiej i są niespodzianki , każdy myslał ze jak nic nie trenowali to musza byc na koncu tabeli , i by byly gadki czerwona latarnia , nie szkodzi ze maja 3 sek straty wazne ze jezdza , a ja mowie ze dobrze ze robia taki show .
Seraf
13.03.2009 09:07
hmm a moze puszczaja Brawn zeby nakrecil dobre czasy i jakiegos dobrego sponsora zdobyl? wiem glupia teoria ale kto wie ;p
rafaello85
13.03.2009 07:47
Brawn Mercedes daje czadu:) Na testach wzbudzają wielką sensację.
natleniony
13.03.2009 06:40
rmn -> jak jesteś z okolic Trójmiasta - to browarki :)
skejl
13.03.2009 12:17
Może pusty bak, może niepełna specyfikacja, może jakby BMW wyjechało na jedno kółko z podkręconym bolidem, to by im pokazali... Nie ważne, każdemu zespołowi zależy, by w BrawnGP przetrwało i na pewno nie dopuszczą do tego, by ujawnić co robią niezgodnego z nowym regulaminem wyścigowym (jeżeli robią) i im w tym drobnym cwaniactwie zaszkodzić. Co więcej, będą chwalić ich formę, tak jak robi to Alonzo.
temal
12.03.2009 10:40
wynik bg pokazuje jak treningi w f1 są wyczerpujące, walczą o oglądalność a pokazują co? zimna wojna gdyby byli uczciwi wobec siebie to wznacznej mierze poprawiłoby to kondycje całego tego sportu a tak mamy drobne cwaniactwo do czego prowadzi. jak będą jeździć na maksa na każdym treningu to będę im dopingował. gdyby tak tabela na koniec sezonu wyglądała:)
macrocosm
12.03.2009 10:15
Ostatnie testy i ostatnia szansa na złapanie frajerów co wyłożą miliony na sponsoring. Więc trzeba było dać show. Głupia teoria? Może i głupia ale takie moje zdanie. A nie oszukujmy się zabawa w F1 kosztuje - szczególnie solówki jak BGP - a Brawn sam na wszystko łożyć nie zamierza a musi. Bialutkie blachy wyglądają żałośnie ale przynajmniej będzie ich łatwo wyłonić w tłumie ;) No ale pożyjemy, zobaczymy. Ja na wytypowanie wyników pierwszego gp nie postawiłbym złamanego grosza i podziwiam tych co już wszystko wiedzą po ostatnich pokazach w Katalonii.
bolekse
12.03.2009 10:04
@michal123 to byla strona Fakt'u?
rmn
12.03.2009 09:53
to ile stawiasz?:)
natleniony
12.03.2009 09:42
dani_f1 -> asgahn dobrze prawi... i dodam od siebie, że robiąc krótkie stinty (kwale) Brawngp jeżdziło po południu a np bmw rano. Jak wiesz jest wiele czynników: temp. powietrza, temp. toru, opony - mieszanki jak i zużycie, ilośc paliwa w baku itp itd. Założę się, ze nawet FI po południu (wys temp toru) na miękkich nowych kapciach i pustym baku (kółko wykazdowe, szybie i zjazdowe) zeszłoby do 1.19s. więc nie wyciągajmy pochopnych wniosków. pzdr
renegade
12.03.2009 09:41
Ja pozostane (pewnie tylko do wyscigu w Aus) przy swoim, jezdza niedowazonym autem, moga sobie robic nawet 40 lapowe stinty, ale jesli to auto jest ponad limit wagowy i w pelni zgodne z przepisami na 2009... to moga rozpirniczyc stawke, przynajmniej na poczatku seznu. COME ON JENSE!!!!!!!!!!!!
rmn
12.03.2009 09:26
@dani_f1 i co byś zrobił z tymi sekretnymi czasami? Sprzedał byś je Super Expressowi?:P
dani_f1
12.03.2009 09:03
asgahn- wszyscy mogli jeździć z pustymi zbiornikami, ale nie musieli wyciskać z bolidu 100%. Ja na miejscu pozostałych zespołów nie zdradzałbym prawdziwego tempa bolidu. Testy nie są po to żeby się ścigać ale potrzebne są do zebrania danych.
im9ulse
12.03.2009 08:34
michal123 -> chopie rozwaliles mnie tym postem...a fragment "rowniez ze jezdza bez kersu a jak powiedzial w wywiadzie barichelo to im zabierze 1s" - to pewnie Brawn powiedzial montujemy koniecznie KERS stracimy na tym 1s, ale twardo trzeba go zamontowac :) hahaha ten caly Twoj post powinien na basha trafic
asgahn
12.03.2009 08:12
Nie wydaje mi się żeby takie czasy BGP wynikały z jazdy na całkiem pustym baku. Przecież inne zespoły też miały takie momenty, że jechali z pustymi bakami, a nie osiągnęli takich wyników. Może po prostu praca Hondy i zespołu Rossa Brawna przyniosła pożądany efekt. Pamiętajmy że konstruują bolid od 2007 roku. Na razie wygląda to bardzo dobrze, ale wnioski będzie można wyciągnąć dopiero w Australii. McLaren dalej kiepsko no ale przynajmniej już nie jest ostatni.
zawias
12.03.2009 08:11
Mac jest już blisko i niestety w te kilka dni na Jerez odrobią kilka dziesiątych.
AdrianAdrian
12.03.2009 08:08
A czemu jedne zespoły mogą jeszcze testować, a inne nie mogą przecież takie Force India napewno nie przekroczy limitu kilometrów a nie będą testować w Jerez.
michal132
12.03.2009 07:41
przeczytalem na jednej stronce ze bgp musi poprawic bolid mo maja cos co jest nielegalne. rowniez ze jezdza bez kersu a jak powiedzial w wywiadzie barichelo to im zabierze 1s. rowniez wyczytalem ze jezdza po publike lapac sponsorow a dowiedzialem sie, sie wyjezdzali na 3, 4 okr zrobic czas i zjazd do boksu a pozatym to testy i niema sie co podniecac
Huckleberry
12.03.2009 07:31
grzesiekf - wygląda na to, że chcą coś ukryć ale niekoniecznie to co się znajduje pod "zasłoną" ;) Kiedyś Lotus, który "wymyślił" efekt przyziemienia podobnie osłaniał zdaje się skrzynie biegów. Przez długi czas konkurencja nie mogła się zorientować o co chodzi z tymi rewelacyjnymi czasami, myśleli, że to coś ze skrzynią biegów ... :D
Jędruś
12.03.2009 07:13
Brawn szuka sponsora i dlatego takie czasy :D Według mnie ich bolid może nie być w pełni zgodny z przepisami ( być może właśnie jeżdżą z silnikiem ustawionym na obroty z 2008 ). Co do czasów nie wszędzie straty z docisku muszą być wysokie. W Barcelonie slicki muszą dawać bardzo dużo + lepsza aerodynamik a i być może jeszcze KERS. Jak widać po dzisiejszych czasach trudno coś powiedzieć. Williams znów dziś bardzo wysoko , mimo iż w poprzednich dniach nie był zbyt szybki. Renault które podobno ma problemy jeździ na poziomie Red Bulla. Cieszy duża ilość kilometrów Roberta i niezawodność bolidu. Hamilton też dziś pokazał , że mają problemu ale nie są w kryzysie. Forma STR wynika z pewnością z tego , że to ich pierwsza sesja testowa więc kierowcy bardziej starają się testować bolid pod względem ustawień i niezawodności niż szybkości. Jako ciekawostke można podać , że Baricz na slickach w RA108 pojechał niemal identyczny czas różny zaledwie o 0,002 o tego który wykręcił dziś.
grzesiekf
12.03.2009 07:06
http://f1.gpupdate.net/en/photolarge.php?photoID=119588&catID=4009 mam inne pytanie: w jakim celu ta "zaslonka" znajduje sie na tylnym spojlerze? utajnienie wygladu dyfuzora? samego skrzydla?
ari2k5
12.03.2009 06:51
http://www.f1wm.pl/php/wiad_gen.php?id=11184 Czwarty akapit przeczytajcie sobie!
push_mss
12.03.2009 06:46
W Australii się wszystko wyjaśni... Ale nie powiem, te doniesienia z testów niesamowice podgrzewają atmosferę, zapowiada sie wręcz fascynujący sezon ! McLaren - mówcie co chcecie, ale jednak wygląda to na jakiś problem, bo od początku roku jeżdzą w ogonie.. Brawn GP - fakt, szukają sponsorów i chcą się pokazać, ale coś mi się wydaje że to nie jest tak do końca przypadek że dobrze im idzie - Jenson i Rubens mają dużo pary, a i cały zespół dostał niezłego pozytywnego kopa do działania, więc dają z siebie wszystko i mam nadzieję że tak będzie BMW - skoro mówią że wszystko idzie zgodnie z planem, to znaczy że nie ma co dygać - będzie dobrze Ferrari - jeżdżą spokojnie i z klasą, więc jak dla mnie to pewniak Toyota - spoko, niech jeżdżą i może coś w końcu wygrają Sebastien Buemi - no i proszę, już nie jest taki zawadiaka i szybki, myślę że razem z Bourdaisem będzie jeździł w ogonie :D
kubakuba1990
12.03.2009 06:42
Tak jak powiedział Briatore: na testach robi się dobre czasy tylko po to, żeby znależć sposora...
Huckleberry
12.03.2009 06:30
Równie dobrze mogą jeździć na wyższych obrotach w celach marketingowych. Zasada jest taka że czasy z testów o niczym nie świadczą. Widzę, że nie wszyscy są w tej materii zorientowani albo zapomnieli ;)
fernandof1
12.03.2009 06:17
kto wie może jadą na 19000 tys obr
pawcioss
12.03.2009 06:12
Ja jakoś nadal nie mogę zrozumieć, jakim cudem zespół, który jeszcze niedawno mógł przestać istnieć, osiąga tak wspaniała rezultaty. Przecież kiedy oni zbudowali tak świetny samochód... Co prawda są to "tylko" testy, ale jednak te czasy nie biorą się z przypadku.
gasparow
12.03.2009 06:04
Panowie orientujecie sie czy inna telewizja poza Polsatem bedzie transmitowac F1?
virescens
12.03.2009 06:03
Wiadomo że możliwości podrasowania bolidu F1 jest całe mnóstwo. Minimum 1 sekunda to mistrzowski marketing szefa teamu na poziomie Billa Gatesa i Steve Jobsa W każdym, razie albo ktoś na gwałt potrzebuje sponsorów bo boi się że nie da rady skończyć sezonu albo w Hondzie rządzą ludzie niespełna rozumu.
ari2k5
12.03.2009 06:02
Będą, ale na Monzy. Mniej aero,a więcej mechniki. Moim zdaniem Brawn nie ukrywa formy, ale nie jeżdżą bez paliwa. Ross mówił coś na f1ultra, o tym, że ludzie by się zdziwili, ile paliwa mieli na pokładzie. Ps. Vettel go go! Red Bull dzisiaj bez problemów, ale nie najszybciej. Będzie ciekawie...
michal5
12.03.2009 05:51
jercik > i już nie będą szybsze a ze takie teraz robią czasy po prostu slicki dużo dają
Maly-boy
12.03.2009 05:47
Jercik ,to był czas uzyskany ze starą aerodynamiką z 2008 roku i slickami
prz20
12.03.2009 05:42
no i brawn gp bedzie najmocniejsze w tym sezonie a bmw znowu trzeci bedzie
jercik
12.03.2009 05:40
Zobaczyłem właśnie, że Ferrari w 2008 roku na tym torze w czasie testów zrobiło okrążenie w 1:18,339. Więc nowe bolidy nie są jeszcze szybsze od poprzednich:).
Huckleberry
12.03.2009 05:34
Powiem krótko - nikt nie twierdzi, że bolid Brawn jest zgodny ze specyfikacją i że trzymają się przepisów, które będą obowiązywały w trakcie wyścigów. Nadal uważam, że podkręcają czasy w celu znalezienia sponsorów. Nie ma się czym podniecać, zobaczymy co się będzie działo w Australii :) Jeśli rzeczywiście będą w czołówce to nie zazdroszczę Hondzie. Byli o krok ;)
fernandof1
12.03.2009 05:27
w tym roku rubens bedzie miał swoje 10 minut i zdobedzie tytuł :P
bolekse
12.03.2009 05:27
brawn własnie chyba jezdzi bez KERSa bo nigdzie nie umie znalesc na ich bolidzie żółtego trójkącika...
leon
12.03.2009 05:20
W dalszym ciągu nie wiem co o tym Brawn - nie myśleć , może to napęd Mercedesa jest tak rewelacyjny a McLaren poprostu się czai i sciemnia ?
Iwan
12.03.2009 05:20
hahaha, silniki mercedesa które miały trafić do Maca trafiły do Brawna i odwrotnie, teraz wiadomo czemu Brawn na początku tabeli a Maclaren grzeje tyły :P
gnt3c
12.03.2009 05:08
hmm...oni ciągle szukają sponsora...wcale bym się nie zdziwił, jeśli testują KERS w czasie > niż 6,5 sekundy na okrążeniu...oraz być może zmieniają ustawienia winga > niż 2 razy/per lap. Wie ktoś może, czy na testach obowiązują zasady używania ww elementów jak w czasie GP?
adam9107
12.03.2009 05:05
i kto powiedział ze bolidy na ten rok beda wolniejsze ? ;]
paolo
12.03.2009 05:03
Takie wyniki cieszą :) Oczywiście nikt nie oczekuje od nich walki o podium, ale fajnie będzie popatrzeć na walkę zespołu, który został już dawno skreślony. Jest spora szansa, że nie będą takim tłem jak Fi w zeszłym roku. Ogólnie wygląda na to, że dzięki zmianie przepisów dolna część tabeli zrobi się ciekawsza. O tytuł zapewne będą znowu walczyć 2-3 zespoły, ale jest szansa, że "w środku" zrobi się dużo ciekawiej.
alhan
12.03.2009 05:02
@ adam 1:20,584 Massy
korzo
12.03.2009 05:00
niesamowite, jestem pod wrażeniem! @adam9107, w poprzednim sezonie w Q2 najszybszy był Kubica z czasem 1min 20.5
tomask75
12.03.2009 05:00
Jak to mówi moja "szefowa" "...będziesz umierał i dalej bedziesz sie dziwił...". Problem nie leży w tym jak niesamowity jest bolid BGP tylko jak daleko w tyle moga są pozostałe teamy. To że Honda się wycofała nie oznaczało przecież że po przejęciu ekipy, pan Brawn "wymyślił" bolid w przeciagu dwóch nocy. Prace nad pewnymi elementamiw rozpoczęto w 2007, a juz bardzo oficjalnie powiedziano że zapominają o bolidzie 2008 i cała myśl techniczna idzie na 2009.
adam9107
12.03.2009 04:55
hmmm a ja jestem ciekawy jaki był najlepszy czas w Q2 w zeszłym sezonie ... wie ktos ?
Mexi
12.03.2009 04:55
Tabela najlepszych czasów z Montmelo jest niewiarygodna. Widać, że BMW i Ferrari ma czasy całkiem podobne i dotyczy to obu kierowców, tak więc równa forma. Toyota - nie powiem, zaskakuje mnie podczas testów, ale nie wierzę w nią :) Williams wydaje mi się nadal słabszym zespołem, tymczasem to Nico jest jedynym kierowca, który do BGP stracił mniej niż sekundę:!: to mnie poceisza - zespoły teoretycznie silniejsze od Willimasa w tym roku (opinie z testów) mogą być blizej BGP. Ale nadal wygląda to na nokaut i jazdę z innej planety. McLaren - zamyka tabelę, Lewis swoimi skillami chyba tylko jest 11 z czasami. Była tak ładnie do zeszłego tygodnia...a tu przyjechał BGP i wszystkim zamieszał :)
fernandof1
12.03.2009 04:53
alo sie chyba znowu nie pomyli tak jak rok temu z bwm
Seraf
12.03.2009 04:51
Ja chciałbym zobaczyć mineprezesa HONDY jak Brawn wygra w Austarlii. Chyba chłop harakiri popelni hehe
tomix14
12.03.2009 04:50
Nick w pierwszym dniu wykręcił 1:20:3xx a w drugim juz znacznie gorzej widac ze Robert mial bardzo podobny plan na te testy
buczu
12.03.2009 04:46
No i Luis zaszalał...
czarodziej_f1
12.03.2009 04:46
ale że HAM nie jest ostatni...;p
quickmick
12.03.2009 04:46
@alhan Przeczytaj jeszcze raz wypowiedź Alonso - bolid BGP był projektowany od 2007 roku, więc ma prawo być dobry...
alhan
12.03.2009 04:39
ale jak możliwe, że zespół, który tyle cennych dni testowych stracił może być w tym roku czarnym koniem? Nie wierzę w taki scenariusz, ale jeśli się sprawdzi to pokaże jak fascynująca może być F1.
deeze
12.03.2009 04:36
Naprawdę przesadzają. Nawet z pustymi bakami, nie jestem w stanie uwierzyć, żeby McLaren lub Renault mógł osiągnąć dziś taki czas.
quickmick
12.03.2009 04:36
We wtorek 1.20,100-200 było "na oparach". We środę 1.19,100-200 było "na oparach". Proszę mnie wytłumaczyć zatem, na jakiej ilości paliwa wykręca się 1.18,926? Rajd o kropelce? Chyba Alonso ma rację z zaawansowaniem BGP001...
michal5
12.03.2009 04:35
chyba te Brawn GP wybiorę do GP Manager 09
Buczo
12.03.2009 04:35
To chyba już naprawdę jakieś żarty są. Rozsądek podpowiada że to niemożliwe i że trzeba poczekać do Melbourne, ale serce się raduje i nie słucha. To byłoby takie piękne :) Tylko Honda odeszła to udało im się zrobić dobre auto :)
mikrofon1
12.03.2009 04:35
go Brown go! Robercik piękna liczba okrazen:)
Hindus
12.03.2009 04:35
to nieprawdopodobneeeeeeee