Coulthard: Kraksa to świetna reklama dla Red Bulla

"Z marketingowego punktu widzenia to było wspaniałe. Cały świat pisze na temat Red Bulla"
07.06.1017:07
Michał Roszczyn
2130wyświetlenia

Kolizja pomiędzy reprezentującymi jeden zespół kierowcami Markiem Webberem i Sebastianem Vettelem była wspaniałą reklamą dla producenta napojów energetyzujących Red Bull.

Taką opinię wyraża były partner zespołowy Webbera - David Coulthard, obecnie startujący za kierownicą Mercedesa w serii DTM i nadal pełniący funkcję ambasadora Red Bull Racing podczas weekendów grand prix.

Poproszony o skomentowanie kontrowersji dotyczącej kierowców austriackiego teamu, weteran ze Szkocji powiedział: Z marketingowego punktu widzenia to było wspaniałe. Cały świat pisze na temat Red Bulla. Coulthard przyznaje jednak, że z perspektywy szans ekipy z Milton Keynes w mistrzostwach świata, wyścig o Grand Prix Turcji był katastrofą. Oczywiście. Niemniej wszyscy zrobili to, co do nich należało.

W przeciwieństwie do osób obwiniających Webbera bądź Vettela za kolizję na czterdziestym okrążeniu wyścigu na torze Istanbul Park, według Davida to wydarzenie jest po prostu nieodłącznym elementem ścigania się w Formule 1. Znajdźcie mi kierowcę, który powinien puścić gaz (w takiej sytuacji). To tak, jakby dać dziecku loda i zabronić mu lizania go.

Szkot twierdzi, że obaj kierowcy powinni baczniej uważać na siebie nawzajem w przypadku kolejnych walk koło w koło. Mający 39 lat weteran zbagatelizował ponadto sugestie, jakoby cała ta saga oznaczała koniec przyjaźni między Webberem i Vettelem. Oni nigdy nie byli najlepszymi przyjaciółmi. Dlaczego mieliby być? Tylko dlatego, że reprezentują ten sam zespół? Sądzę, że łączą ich dobre relacje na poziomie zawodowym i odwzajemniony zdrowy szacunek wobec swoich talentów.

Źródło: Motorsport.com

KOMENTARZE

9
Maly-boy
07.06.2010 06:44
to Red Bull podziękował pewnie Coulthardowi za te wszystkie wypadki w 2007 i 2008 :P
Davider
07.06.2010 06:05
Z marketingowego punktu widzenia to było wspaniałe. Cały świat pisze na temat Red Bulla Brawo DC, dzięki wypowiedzi w temacie kraksy masz własny news i rozgłos wśród czytelników f1wm.pl Piątka z marketingu! :]
Sanki
07.06.2010 05:44
@Linus Żeby to jedna :E David to mistrz nie patrzenia w lusterka haha "według Davida to wydarzenie jest po prostu nieodłącznym elementem ścigania się w Formule 1." Ba nie tylko nieodłącznym, a dobrem koniecznym w jego przypadku :D
Linus
07.06.2010 05:18
@lubczyk, o jaką reklamę chodzi? Jakaś kraksa?
cobra81
07.06.2010 05:12
"No to muszę Ci Dawidzie powiedzieć że ty robiłeś świetną reklamę bykom w 2008 ;]" Miałem dokładnie to samo napisać. :D
jan5
07.06.2010 03:47
to jak to taka świetna reklama to może lepiej opłaca im się to robić co wysicg, najlepiej żeby następnym razem wymyślili coś lepszego
lubczyk
07.06.2010 03:45
No to muszę Ci Dawidzie powiedzieć że ty robiłeś świetną reklamę bykom w 2008 ;]
biCampeon
07.06.2010 03:17
Żeby tylko ekipy fabryczne nie -podchwyciły tematu, bo jeszcze zobaczymy w Kanadzie rozbijające się nawzajem Mercedesy, Ferrari czy nawet Renault i McLareny.
Carlo's
07.06.2010 03:10
No jak Vettel zobaczył tego loda, to tak łapczywie chciał go wziasc do buzi, ze mu spadł.