Razia i Cecotto Jr kierowcami Team AirAsia w GP2

Tak przynajmniej twierdzi zwykle dobrze poinformowany włoski serwis italiaracing.com
19.01.1117:31
Marek Roczniak
2720wyświetlenia

Włoski serwis italiaracing.net twierdzi, że kierowcami nowego zespołu GP2 - Team AirAsia będą w debiutanckim sezonie 2011 Luiz Razia i Johnny Cecotto Jr.

Zespół Tony'ego Fernandesa w praktyce jest juniorską ekipa dla Team Lotus w Formule 1 i zgodnie z wcześniejszymi sugestiami można się spodziewać, że Razia i Cecotto staną się jednocześnie kierowcami rezerwowymi zielono-żółtego Lotusa w F1.

Cecotto w ubiegłym roku startował w GP2 w zespole Trident, a z Team AirAsia mógł się zapoznać podczas krótkiego testu bolidu na sezon 2011 na torze Paul Ricard we Francji. Razia ścigał się z kolei w barwach Rapaxu i wniósł swój wkład punktowy do tytułu mistrzowskiego zdobytego przez ten zespół. Razia był również kierowcą testowym Virgin i poprowadził bolid F1 tego zespołu podczas testów dla młodych kierowców w Abu Zabi.

^lista startowa,5,2011,bez nieaktywnych
Źródło: italiaracing.net

KOMENTARZE

14
renegade
20.01.2011 01:37
Guerrieri ma jezdzic w TC2000! Juz chyba ma nawet umowe z zespolem. Jesli wybierze kariere w FR3.5S albo FIL zostanie idiota roku. Gosc ma taki potencjal, ze juz od dwu, trzech lat powinien lac Lopeza i Jego kolegow w TC2000 albo brazylijskich Stock Carach za mega kase, a nie bujac sie po jakichs renowkach w pogoni za niewiadomo czym?! Bo na F1 nie ma kasy, talent, szybkosc tak... Razia to jeden wielki pozer. Maldonado Go "zamordowal," zaden porzadny zespol Go nie zatrudnia, chociaz kasy Mu nie brakuje... Nie wierze, aby nagle odrzyl, On jest wlasnie takim Valerio... Obawiam sie, ze Cecotto jest najslabszy ze znanych Wenezuelczykow, moze poza Milka. Fatalny sklad Team Air Asia... a ponoc maja dwu sponsorow, ktorzy doinwestowuja budzety zawodnikow... Zal.mal. @latak z calym szacunkiem, ale dawno sie tak nie usmialem, dobre to bylo.
latak
19.01.2011 08:36
To w takim razie powinno być wyszczególnienie na ojca i syna :D wiem wiem za dużo się czepiam ;) edit: okej doszukałem się. Chodziło tam o jego ojca. Więc, hmm można by zmienić to ;d To nasza pomyłka, istotnie przypadkiem nie ten Cecotto został przypisany do wyników DTM. //Maraz
mbg
19.01.2011 08:25
to raczej chodzi o jego ojca.
latak
19.01.2011 08:16
Ja mam jedno pytanie. Zobaczylem sobie profil Cecotto Jr. i wpadłem w osłupienie. on wystartował w wyścigu DTM w wieku 13 lat? oO
mbg
19.01.2011 07:55
a no to ok. PS:dobre porównanie
THC-303
19.01.2011 07:38
Ja nie twierdzę, że jest wybitny, ale na pewno lepszy od Villi. Moim zdaniem coś jak Zuber.
mbg
19.01.2011 06:30
na pewno jest szybszym typem kierowcy ale czy lepszym, trudno powiedzieć. ma 1... góra 2 dobre weekendy w sezonie reszta to głupie incydenty i dziwne awarie chyba wynikające ze stylu jazdy. Ma z czymś widocznie problem, nie przekonuje mnie jego jazda, 4,5 roku w GP2 i tak naprawdę nic nie pokazał, oprócz 2 zwycięstw.
THC-303
19.01.2011 06:18
Filippi przynajmniej miewał weekendy wyścigowe z 2 miejscami na podium. Zdobywał też PP, bo bywał szybki. Natomiast Villa był dobry tylko w sprintach gdy startował z 1 rzędu.
mbg
19.01.2011 06:06
@THC-303 @K2000 o Villi mogę powiedzieć tylko tyle: Jest sezon 2007 Javier dojeżdża w wyścigu głównym na 7-8 pozycji i do sprintu startuje z P1-P2. Przeważnie lądował wtedy na podium dlatego P5 w generalce. Żeby w Main Race dojeżdżał jedną pozycję niżej byłby poza pierwszą 10 w ogólnym zestawieniu. Był największym fuksiarzem sezonu 2007. Obok niego jest jeszcze jeden "bezbarwniak" Luca Filippi.
THC-303
19.01.2011 05:52
W takim razie coś musiałem pomylić, w kwestii GP2 masz moje pełne zaufanie @mbg ;] Co do Coloni mam nadzieję, że Jakes sprawi niespodziankę i pokona 'pupilka tatusia' Hercka (a jeszcze nie tak dawno Rumunowi kibicowałem). Valeiro i Gonzalez tempem nie grzeszyli, ale mieli chyba mniej zapędów kamikadze niż JC jr. Villa natomiast jak już kiedyś pisałem jest dla mnie najbardziej bezbarwnym kierowcą w całej historii GP2. @Kamikadze2000 niech sobie jeździ w IL, a stary Ricci do Rapaxu :]
Kamikadze2000
19.01.2011 05:50
@mbg - muszę Cię zmartwić. ale Guerrieri ma jeździć w Indy Lights, w USA. No ale do początku sezonu jeszcze trochę zostało, więc niekoniecznie tak musi być. Co do Cecotto Jr, zobaczymy. Błędy idzie wyeliminować, więc dajmy mu czas. Co do pay-driverów, Villa nie był aż taki kiepski. W 2007 roku był wysoko w generalce. Wszak później prezentował wyraźnie niższy poziom, ale jednak to nie jest słaby kierowca. Oczywiście mówiąc "pay-driver" chodzi nam o kierowcę na prawdę kiepskiego. Pozdro! :))
mbg
19.01.2011 05:41
@THC-303 Trident to inżynierskie bagno obok Ocean Racing Technology, co innego Coloni które z odpowiednimi kierowcami jest zdolne nawet do wygrywania. Osobiście chcę zobaczyć czego nauczył się już Herck. Co do Cecotto to się w pełnie zgadzam. Podobnie Valerio, Villa, Gonzalez Wszystko się może pomieszać od debiutu Dallary GP2/11, to jest spora zagadka którzy inżynierowie zrozumieją ją najlepiej.
THC-303
19.01.2011 05:38
Włoski zespół ma wolne miejsce - wiadomo kogo widziałbym w Rapax... Jeżeli chodzi o Razię to będzie początek końca jego kariery w GP2. Nie sądzę aby nagle zaczął wygrywać w debiutanckim zespole, mimo, że jakieś tam zaplecze TAA będzie miał. Cecotto nie podoba mi się w roli kierowcy GP2, tamten sezon pokazał, że nie nadaje się do tego i już. Trident to zespół pay-driverski ale pewne zasoby inżynieryjskie chyba posiada. Zresztą nie chodzi mi o szybkość, Cecotto popełniał dużo błędów w tym bardzo "dziwne" jak w Walencji.
mbg
19.01.2011 05:21
dobrze że Razia opuścił Rapax, nie spełniał oczekiwań. Coś czuję że w drugim fotelu Rapax zobaczymy kogoś nie spodziewanego. Osobiście chcę Estebana Guerrieri albo Ricciego, ale ich wiek nie jest atutem. w sukces AirAsia Fernandeza jakoś nie wierzę, w końcu to debiut.