Williams zaprezentował ostateczne malowanie na sezon 2011
Prezentacja odbyła się w południe czasu polskiego w siedzibie brytyjskiego zespołu w Grove
24.02.1112:52
7653wyświetlenia
Zespół Williams zorganizował dzisiaj oficjalną prezentację swojego tegorocznego samochodu Formuły 1 już w ostatecznym, oficjalnym malowaniu na sezon.
Prezentacja odbyła się w południe czasu polskiego w siedzibie brytyjskiego zespołu w Grove i była transmitowana przez Internet za pośrednictwem strony www.attwilliams.com. Nowy samochód FW33 zadebiutował na torze już ponad trzy tygodnie temu w Walencji, ale do tej pory jeździł na testach w przejściowym, jednolitym malowaniu.
Jak można było się spodziewać, najbardziej widocznym sponsorem na tegorocznym samochodzie Williamsa jest firma Petroleos de Venezuela (PDVSA), której miejsce w jednym z kokpitów FW33 zawdzięcza Pastor Maldonado. Ze starych znaczących sponsorów zespołu, poza tytularnym AT&T i Thomson Reuters, pozostała firma Randstad oferująca tymczasowe zatrudnienie.
Ogólnie tegoroczne malowanie Williamsa jest podobne do tych z poprzednich lat. Przypomina jednak też trochę to z lat '90 ubiegłego wieku, kiedy sponsorem zespołu z Grove była marka papierosów Rothmans - jest więcej białego koloru i pojawiły się charakterystyczne paski.
^galeria,353
Źródło: autosport.com
Prezentacja odbyła się w południe czasu polskiego w siedzibie brytyjskiego zespołu w Grove i była transmitowana przez Internet za pośrednictwem strony www.attwilliams.com. Nowy samochód FW33 zadebiutował na torze już ponad trzy tygodnie temu w Walencji, ale do tej pory jeździł na testach w przejściowym, jednolitym malowaniu.
Jak można było się spodziewać, najbardziej widocznym sponsorem na tegorocznym samochodzie Williamsa jest firma Petroleos de Venezuela (PDVSA), której miejsce w jednym z kokpitów FW33 zawdzięcza Pastor Maldonado. Ze starych znaczących sponsorów zespołu, poza tytularnym AT&T i Thomson Reuters, pozostała firma Randstad oferująca tymczasowe zatrudnienie.
Ogólnie tegoroczne malowanie Williamsa jest podobne do tych z poprzednich lat. Przypomina jednak też trochę to z lat '90 ubiegłego wieku, kiedy sponsorem zespołu z Grove była marka papierosów Rothmans - jest więcej białego koloru i pojawiły się charakterystyczne paski.
^galeria,353
Źródło: autosport.com
KOMENTARZE