CNBC nowym sponsorem zespołu Virgin

Tymczasem akcje Williamsa ciągle idą w dół
14.03.1116:21
Grzegorz Filiks
1573wyświetlenia

Zespół Virgin Racing ogłosił pozyskanie nowego medialno-biznesowego partnera w postaci CNBC - największej na świecie sieci telewizyjnych kanałów informacyjnych wyspecjalizowanych w tematyce ekonomicznej.

Z tej okazji dyrektor wykonawczy stajni - Andy Webb powiedział: Oczywiście z największą przyjemnością witamy CNBC w Marussia Virgin Racing, jako naszego Medialnego oraz Biznesowego Partnera. To bardzo ekscytujące partnerstwo, które podkreśla strategiczny, ukierunkowany i zawiły charakter naszej oferty.

Pokazuje ono także szybki rozwój naszego portfolio partnerów biznesowych. Po przejściu okresu inwestowania i restrukturyzacji ekipa ma już wszystkie odpowiednie zasoby oraz ludzi do zrealizowania swoich wyścigowych ambicji. To interesująca współpraca dla obu stron i ekscytujące będzie obserwowanie jej rozwoju w ciągu roku.

W związku z nawiązaniem porozumienia logo CNBC od najbliższego wyścigu pojawi się na bolidach Virgin MVR-02 i kombinezonach kierowców tej stajni.

Williams nadal traci na wartości



Tymczasem akcje zespołu Williams wciąż stają się coraz tańsze. Na początku marca ekipa wystawiła 28% swoich udziałów na frankfurckiej giełdzie papierów wartościowych po kwocie 25 euro każda. Jednakże jeszcze tego samego dnia cena ta spadła o 1 euro. Jakby tego było mało, w zeszłym tygodniu zanotowano następny regres o 9%, zaś dziś cena spadła po raz kolejny - tym razem o 12%.

Źródło: gpupdate.net, f1news.ru

KOMENTARZE

4
fitipaldi666
14.03.2011 08:23
A gdyby tak spadły do 5 euro a potem Williams zdobył by oba tytuły ciekawe ile by podskoczyło...
phildoon
14.03.2011 06:45
Będą wyniki i solidne punkty kierowców Williamsa to i notowania pójdą w górę :)
Banditto
14.03.2011 06:22
Szkoda mi Glocka, bo w tym zespole więcej czasu spędza na uprawianiu PR niż ściganiu się.
Adakar
14.03.2011 03:52
Moje przewidywane 5-6 Euro się zbliża i zbliża