CNBC nowym sponsorem zespołu Virgin
Tymczasem akcje Williamsa ciągle idą w dół
14.03.1116:21
1573wyświetlenia
Zespół Virgin Racing ogłosił pozyskanie nowego medialno-biznesowego partnera w postaci CNBC - największej na świecie sieci telewizyjnych kanałów informacyjnych wyspecjalizowanych w tematyce ekonomicznej.
Z tej okazji dyrektor wykonawczy stajni - Andy Webb powiedział:
Oczywiście z największą przyjemnością witamy CNBC w Marussia Virgin Racing, jako naszego Medialnego oraz Biznesowego Partnera. To bardzo ekscytujące partnerstwo, które podkreśla strategiczny, ukierunkowany i zawiły charakter naszej oferty.
Pokazuje ono także szybki rozwój naszego portfolio partnerów biznesowych. Po przejściu okresu inwestowania i restrukturyzacji ekipa ma już wszystkie odpowiednie zasoby oraz ludzi do zrealizowania swoich wyścigowych ambicji. To interesująca współpraca dla obu stron i ekscytujące będzie obserwowanie jej rozwoju w ciągu roku.
W związku z nawiązaniem porozumienia logo CNBC od najbliższego wyścigu pojawi się na bolidach Virgin MVR-02 i kombinezonach kierowców tej stajni.
Williams nadal traci na wartości
Tymczasem akcje zespołu Williams wciąż stają się coraz tańsze. Na początku marca ekipa wystawiła 28% swoich udziałów na frankfurckiej giełdzie papierów wartościowych po kwocie 25 euro każda. Jednakże jeszcze tego samego dnia cena ta spadła o 1 euro. Jakby tego było mało, w zeszłym tygodniu zanotowano następny regres o 9%, zaś dziś cena spadła po raz kolejny - tym razem o 12%.
Źródło: gpupdate.net, f1news.ru
KOMENTARZE