GP Wielkiej Brytanii: opony użyte w wyścigu
Tylko przejściowe i miękkie opony były w użyciu podczas dzisiejszego wyścigu
10.07.1120:37
4094wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów |
---|---|---|---|---|---|---|
1. | Alonso | Pn | Mu (12) | Mu (27) | Mu (39) | 3 |
2. | Vettel | Pu | Mu (13) | Mu (27) | Mu (36) | 3 |
3. | Webber | Pu | Mu (12) | Mu (26) | Mu (38) | 3 |
4. | Hamilton | Pn | Mu (12) | Mu (24) | Mu (37) | 3 |
5. | Massa | Pn | Mu (13) | Mu (26) | Mu (41) | 3 |
6. | Rosberg | Pu | Mu (12) | Mu (30) | 2 | |
7. | Perez | Pn | Mu (12) | Mn (32) | 2 | |
8. | Heidfeld | Pn | Mu (10) | Mn (30) | 2 | |
9. | Schumacher | Pn | Mu (9) | S&G (16) | Mn (31) | 3 |
10. | Alguersuari | Pn | Mn (12) | Mn (31) | 2 | |
11. | Sutil | Pn | Mn (11) | Mu (25) | Mu (40) | 3 |
12. | Pietrow | Pn | Mu (11) | Mn (38) | 2 | |
13. | Barrichello | Pn | Mu (11) | Mn (31) | 2 | |
14. | Maldonado | Pn | Mu (11) | Mu (24) | Mu (35) | 3 |
15. | di Resta | Pn | Mu (12) | Mu (24) | Tn (26) | 3 |
16. | Glock | Pn | Mn (11) | Mu (30) | 2 | |
17. | D'Ambrosio | Pn | Mn (11) | Mu (28) | 2 | |
18. | Liuzzi | Pu | Mu (11) | Mn (31) | 2 | |
19. | Ricciardo | Pn | Mn (12) | Mu (28) | 2 | |
Nie ukończyli wyścigu | ||||||
Button | Pn | Mu (11) | Mu (26) | Mu (39) | 3 | |
Buemi | Pn | Mn (11) | Mn (25) | 2 | ||
Kobayashi | Pn | Mu (11) | S&G (20) | 2 | ||
Trulli | Pn | 0 | ||||
Kovalainen | Pn | 0 | ||||
T = Twarda mieszanka
P = Opony przejściowe
D = Opony deszczowe
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
NU = Kierowca nie ukończył wyścigu
S&G = Kara Stop & Go
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Gratulacje dla Ferrari i Fernando Alonso za fantastyczny wyścig, 60 lat po naszym pierwszym zwycięstwie z Ferrari na Silverstone. Dziś byliśmy świadkami wielu wspaniałych popisów jazdy i świetnych manewrów. Na początku wyścigu przez około 12 okrążeń przejściowe ogumienie PZero „niebieskie” potwierdziło swoją konkurencyjność w zmiennych, suchych i mokrych warunkach, demonstrując imponującą formę. Strategicznie rzecz biorąc, widzieliśmy taktykę dwóch lub trzech pit stopów na samochód, co doskonale wpisało się w nasze oczekiwania. Kolejny raz obsada miejsc na podium rozstrzygnęła się dopiero na ostatnim okrążeniu.
KOMENTARZE