GP Indii: opony użyte w wyścigu
Po raz kolejny najpopularniejsza była strategia dwóch postojów
31.10.1112:02
3508wyświetlenia
@P. | Kierowca | Start | Pit-stop 1 | Pit-stop 2 | Pit-stop 3 | @Suma postojów | |
---|---|---|---|---|---|---|---|
1. | Vettel | Mu | Mu (19) | Tn (47) | 2 | ||
2. | Button | Mu | Mu (18) | Tn (46) | 2 | ||
3. | Alonso | Mu | Mu (16) | Tn (39) | 2 | ||
4. | Webber | Mu | Mu (16) | Tn (37) | 2 | ||
5. | Schumacher | Mu | Mn (18) | Tn (50) | 2 | ||
6. | Rosberg | Mu | Mn (17) | Tn (45) | 2 | ||
7. | Hamilton | Mu | Mu (16) | Mu (24) | Tn (45) | 3 | |
8. | Alguersuari | Mu | Mn (16) | Tn (46) | 2 | ||
9. | Sutil | Mu | Mu (15) | Tn (35) | 2 | ||
10. | Perez | Tn | Mn (1) | Mn (34) | 2 | ||
11. | Pietrow | Tn | Mn (3) | Mu (33) | 2 | ||
12. | Senna | Mu | Mn (22) | Tn (56) | 2 | ||
13. | di Resta | Tn | Mu (2) | Mu (19) | Mn (39) | 3 | |
14. | Kovalainen | Mn | Mu (21) | Tn (41) | 2 | ||
15. | Barrichello | Mu | Tn (1) | Mn (35) | 2 | ||
16. | D'Ambrosio | Mn | Mn (22) | Tn (55) | 2 | ||
17. | Karthikeyan | Mn | Mu (22) | Tn (50) | 2 | ||
18. | Ricciardo | Mn | Mu (25) | Mu (32) | Tn (56) | 3 | |
19. | Trulli | Mn | Mn (1) | Mu (27) | Tn (54) | 3 | |
Niesklasyfikowani | |||||||
Massa | Mu | Mu (17) | Tn (31) | 2 | |||
Buemi | Mu | Mn (18) | 1 | ||||
Maldonado | Mu | 0 | |||||
Glock | Mn | Mn (1) | 1 | ||||
Kobayashi | Mn | 0 | |||||
T = Twarda mieszanka
n = Nowy komplet
u = Używany komplet
Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery powiedział:
Bez informacji na temat stanu toru zdecydowaliśmy się przywieźć do Indii twarde opony, co było celowo konserwatywnym zagraniem. To zaowocowało interesującym podejściem do strategii, bo kilku kierowców założyło twarde ogumienie na samym początku wyścigu, a inni zdecydowali się zastosować je w samej końcówce. Kluczową sprawą w ostatniej fazie zawodów dla dwóch pierwszych kierowców było odgadnięcie, od którego momentu nowy komplet twardych opon był szybszy od używanego zestawu miękkich. To był ciężki wyścig, ale odnotowaliśmy dobrą wytrzymałość obu mieszanek połączoną ze świetnymi osiągami: Vettel ustanowił najlepszy czas okrążenia w wyścigu na twardym ogumieniu P Zero „srebrnym”. Zgromadziliśmy też bardzo dużo danych, które będą bardzo przydatne przy dobieraniu rodzajów ogumienia w przyszłym sezonie.
KOMENTARZE