Menedżer Sutila dementuje plotki o dołączeniu Niemca do Ferrari

"Zdecydowanie nie rozmawiamy z Ferrari, to na pewno nie jest naszą opcją"
26.12.1115:47
Mateusz Szymkiewicz
3161wyświetlenia

Menedżer Adriana Sutila - Manfred Zimmermann zaprzeczył, jakoby negocjował posadę kierowcy testowego dla jego podopiecznego w stajni Ferrari.

28-latek został niedawno zwolniony ze stajni Force India, a obecnie jego jedynymi opcjami pozostania w Formule 1, są miejsca w zespołach Williams i HRT. Jednakże ostatnio pojawiły się plotki, jakoby Niemiec miał sezon 2012 spędzić jako tester Ferrari, by w następnym roku zostać etatowym zawodnikiem włoskiej stajni, zastępując Felipe Massę.

Definitywnie nie rozmawiamy z Ferrari, to na pewno nie jest naszą opcją, choć oczywiście, jest to marzenie każdego kierowcy i menedżera - powiedział Zimmermann w rozmowie z telewizją Sky. Wciąż mamy możliwości pozostania w Formule 1 i obecnie prowadzimy negocjacje. W tej chwili nie możemy nic więcej powiedzieć.

Źródło: onestopstrategy.com

KOMENTARZE

26
Adam2iak
29.12.2011 06:37
Jeśli nie Williams to może Sutil pójdzie do Caterhama? Byłaby ciekama para KOV & SUT :D
Ranguren
29.12.2011 12:02
Senna samymi kwalifikacjami pokazał że jest lepszym kierowcą niż Pietrow Nie znał bolidu nie znał kół czyli praktycznie jak debiut d'Ambrosio czy rubens to również słabsi kierowcy I senna nigdy nie miał takiej kasy jakby miał to by już dawno był kierowcą Wsparcie Petrobrasa było tylko w czasie chęci wejścia w Hondę nie którzy myślą że to chyba świętokradztwo jeździć z nazwiskiem senny i nie wygrywać wyścigów Senna nie jest i nie byłby mistrzem nawet bez przerwy ale byłby solidnym kierowcą z możliwością wygrania czy deptania na podium czasami ale nie jest kierowcą tandetnym i ludzie uczą się szybko i sprawnie jeszcze długo po 40 refleks i szybkość reakcji się zmniejsza po 35 latach tak że pisanie że stary to do mnie nie przemawia
Anderis
27.12.2011 01:11
A kto powiedział, że uważam, że to dobry sezon Pietrowa? Nie uważam Witalija za solidnego kierowcę, problem w tym, że Senna zrobił na mnie jeszcze gorsze wrażenie.
adnowseb
27.12.2011 12:25
@Anderis Naprawdę uważasz ,że to był dobry sezon Pietrowa? Jak dla mnie był kiepski. O jego debiucie nawet nie wspomnę. Dziwne ,że dostał szansę na drugi sezon.Zapewne team liczył na punkty Kubicy ,a pieniądze Pietrowa. Niestety Kubicy zabrakło,a team sięgną dna. Pozdrawiam. @Yurek Za Węgry'10 powinien dostać dożywotnią dyskwalifikację! Pozdrawiam.
Yurek
27.12.2011 10:42
@schuey - takie wymienianie jest co najmniej bez sensu. Czy wybitny kierowca doprowadza do kolizji w celu próby zdobycia tytułu (Jerez '97), w tymże celu cały sezon jeździ nielegalnym samochodem (1994), korzysta z team orders, jeździ niebezpiecznie (Węgry '10) czy próbuje doprowadzić, by jego najgroźniejszy rywal nie zdobył PP (Monako '06)?
Anderis
27.12.2011 10:39
Katinka- Wolę Pietrowa na podstawie tego, co pokazali w tym roku w Renault. Co prawda w qualu Bruno nawiązywał równorzędną walkę, ale w wyścigach był totalnie zagubiony. To nie debiutant, żeby dawać mu aż taką taryfę ulgową. Miał prawie cały sezon w HRT, a i tegoroczną Renówką trochę pojeździł, zanim zastąpił Heidfelda. Bruno ma 28 lat, trochę za późno jak na eksplozję talentu w dzisiejszych czasach IMO. Zgadzam się, że to zmarnowany talent i jego kariera mogłaby wyglądać inaczej, gdyby nie fakt, że nie ścigał się przez długi czas po śmierci wuja. Ale faktem jest, że nie ścigał się i raczej tego już nigdy nie nadrobi. Zbyt wielu w F1 jest kierowców utalentowanych, którzy pracowali na sukces przez całe życie. Im człowiek jest starszy, tym wolniej się uczy, więc jak ktoś się nie ścigał za młodu, to już nigdy nie będzie taki dobry, jak mógłby być.
Sgt Pepper
27.12.2011 09:13
@schuey Może przesadziłem z tą "wybitnością", choć w porównaniu z umiejętnościami i możliwościami Massy, nijak inaczej nazwać Alonso nie można.
Kamikadze2000
27.12.2011 08:35
@IceMan11 - mam nadzieje, że to drugie... ;]
schuey
27.12.2011 07:39
@Sgt Pepper z ta wybitnoscia to torszke przesadziles..wybitny kierowca znajdzie sposob zeby w AbuZabi Petrova wyprzedzic to raz. A dwa nie bedzie plakal ze Kubica go trafil w Silverstone w 2010...bo wszyscy widzieli jak bylo..wymienial dalej żale płaczka?
katinka
27.12.2011 01:59
@Anderis Acha, zapomnialam o Bruno Sennie i moze faktycznie Williams jako o kierowcy o nim mysli, ale wtedy szkoda Sutila. Tylko czemu wolisz Pietrowa niz Senne, to nie wiem? Moze na razie trudno jest powiedziec, ktory z nich lepszy, ale mysle, ze Bruno ma wiekszy talent, tylko taki troche zmarnowany i nie rozwijany w odpowiednim czasie. A Pietrow co On takiego pokazal? Juz wolalam go chyba w 2010, bo pomimo, ze rozbijal bolidy, to przynajmniej walczyl, a teraz taka sierotka chyba sie z niego zrobila ;)
Anderis
26.12.2011 09:42
Katinka- o Pietrowie może nie, ale o Sennie jak najbardziej. Brazylijskie media donoszą, że Bruno zebrał naprawdę solidne wsparcie sponsorskie, a z innego źródła wiadomo, że Bruno odwiedził niedawno fabrykę Williamsa. Mam nadzieję, że do tego nie dojdzie. Wolę Sutila, Barrichello, a nawet d'Ambrosio i jeszcze nawet Pietrowa. No, ale jeśli Senna zebrał taką kwotę, jaką wymienia się w plotkach (27 milionów $), to w połączeniu z tym, że Bruno nadaje się idealnie do reprezentowania sponsorów, ma legendarne nazwisko przyciągające uwagę mediów i zna silniki Renault (ponoć inżynierowie z Grove byli bardzo zadowoleni z tego faktu), to może się okazać, że będzie posiadał wystarczająco argumentów, by przekonać do siebie Williamsa.
katinka
26.12.2011 09:36
Najpierw plotki, a potem dementuja, skads to znam. Trzymam kciuki, aby Adrian Sutil dolaczyl do Williamsa, bo szkoda by bylo, gdyby rozstal sie juz calkiem z F1. Moze to nie jakis genilany kierowca, ale dobry i waleczny, no i nigdy nie mial tez bolidu by pokazac cos wiecej. Mam nadzieje, ze Frank Williams, jak tak dluuugo sie zastanawia, to wezmie Sutila lub Jaime, bo chyba nie mysli o Pietrowie i parze z Maldonado, dziwne by bylo.
Anderis
26.12.2011 09:32
A ja myślę, że przyznając takie rzeczy, menedżer Sutila osłabiałby jego pozycję w negocjacjach z Williamsem, bo teraz Williams nie musi się bać, że jak nie zaproponują Sutilowi korzystnych warunków, to ten wybierze opcję z Ferrari. Więc wydaje mi się, że albo umowa jest już uzgodniona, albo wręcz przeciwnie, Zimmermann wie już, że Sutil nie będzie jeździł w Williamsie.
Huckleberry
26.12.2011 09:21
Myslę, że jednak jest coś na rzeczy i rozmawiali z Ferrari ale ponieważ nic z tego nie wyszlo to teraz wszystko dementują.
IceMan11
26.12.2011 08:31
@Kamikadze2000 Noo, a o czym piszą? Przecież nie piszą o przeszłości tylko o teraźniejszości, a ta jest taka, że Felipe przegrałby z wieloma zawodnikami w obecnej stawce. Noo chyba, że nadal jest tak samo szybki tylko po prostu "wstrzymywany".
akkim
26.12.2011 08:07
Nie wiem jak Wam, lecz uwagą moją, przykuł Filip z Rodziną, czegoś ciut się boją, w ostatnich kilku wyścigach ojciec, on i braciak, wyglądali jakby mieli pełno w gaciach. Uśmiechy zdawkowe, pospuszczane głowy, czasem lekkie skinienie albo geścik zrobił, finałem chyba Brazylia, tam już apogeum, cała trójka wyglądała jak więzień karceru. A Sutil, cóż jak nie Williams to na bezrobocie, i nie przez butelkę, jakby ktoś chciał dociec, raczej układ niekorzystny, zbieg okoliczności, wilelu nowych, Hulk, co czekał, VJ bez litości.
adnowseb
26.12.2011 07:55
Żeby nie okazało się ,że Sutil został ''na lodzie''. Taka opcja jest bardzo prawdopodobna. Szkoda ,że znalazł się w tak niekorzystnej sytuacji,bo choć jak dla mnie nie jest ''geniuszem'', to jednak pokazał ,że najgorszym kierowcą też nie jest. Ps. Co do porównań Massy z Sutilem,(ogólny rozrachunek) to uważam ,że Massa miał więcej przebłysków dobrej jazdy w swojej karierze od Sutila. Jeden dobry sezon Sutila, to za mało aby popaść w jego uwielbienie.
Simi
26.12.2011 07:48
Zgadzam się tu z Sgt Pepper - problemy Massy to nie tylko fakt, że spadła mu forma. To także, ale wybitny kolega z zespołu robi swoje. Nie wydaje mi się, by Sutil poradził sobie wiele lepiej od Massy. Jest solidnym kierowcą, ale raczej na środek stawki.
Kamikadze2000
26.12.2011 07:10
@kabans - Kimi nie dawał mu rady, a Sutil da... No chyba, że w takiej formie, w jakiej teraz jest Felipe. ;)
Kubecks
26.12.2011 05:50
To nie wy "nie rozmawiacie z Ferrari" tylko Ferrari nie rozmawia z Wami. Niby (nie)wielka różnica. To nie wy "nie rozmawiacie z Ferrari" tylko Ferrari nie rozmawia z Wami. Niby (nie)wielka różnica.
Sgt Pepper
26.12.2011 05:23
@kabans Nie jestem jakimś tam szczególnym fanem Massy, ale nie przesadzaj. Równie dobrze Sutli na tle Massy mógłby wypaść podobnie jak Massa na tle Alonso. I to jest dla mnie bardziej prawdopodobne. Massa wypada cienko, bo ma za partnera wybitnego kierowcę. Tutaj leży główna przyczyna "słabości" Massy, choć nie powiem- podupadł w ostatnim czasie. Jednak moim zdaniem z takim Sutliem to pewnie by wygrał prowadząc jedną ręką.
cravenciak
26.12.2011 05:05
Ale surprise.
kabans
26.12.2011 04:29
stawiam ze stul pokonywałby regularnie masse
WeiBF1
26.12.2011 04:24
I tak pewnie nikt nie wierzył, że Adrian może w 2013 roku zająć fotel kierowcy w Ferrari. Williams jest dla niego najlepszą opcją. :]
Karol26
26.12.2011 02:53
Pewnie z Williamsem bo w sumie z kim innym.
Kamikadze2000
26.12.2011 02:53
Moim zdaniem Williams to jedyna opcja! :)