Van der Garde wciąż ma nadzieje na znalezienie posady w sezonie 2012

Tymczasem szanse Bruno Senny na pozostanie w Formule 1, wydają się być bardzo realne
11.01.1211:48
P. Józefowski/M. Szymkiewicz
1336wyświetlenia

Giedo van der Garde i jego menadżer po cichutku mają nadzieję, że poszukiwanie miejsca w Formule 1 w tym roku przyniesie jakieś owoce.

Do zajęcia dwóch pozostałych miejsc w Williamsie i HRT, typowani są jednak kandydaci o lepszej renomie, ale mimo to, niektórzy wtajemniczeni, uważają że 26 letni Holender podpisze kontrakt.

Jego menadżer Jan Paul ten Hoopen, który pracuje także jako dyrektor handlowy firmy McGregor - holenderskiego domu mody. Teściem Giedo jest natomiast jest miliarder Marcel Boekhoorn. Jesteśmy trochę cicho, ale pracujemy ciężko. Damy wam znać jeżeli będziemy mieć jakiś wieści - powiedział Hoopen portalowi f1today.nl

Senna prawie w Williamsie?




Szanse Bruno Senny na pozostanie w Formule 1, wydają się być coraz bardziej realne.

Brazylijczyk zdementował w piątek plotki, jakoby był bliski angażu w ekipie Williams, zaznaczając jednak, że wciąż walczy o pozostanie w Formule 1. Tymczasem jeden ze sponsorów Senny, który m.in. wsparł jego awans na kierowcę wyścigowego ekipy Lotus Renault GP w trakcie sezonu 2011 - Einke Batista, powiedział: To proste, Bruno będzie się ścigał dla Williamsa.

Batista jest najbogatszym człowiekiem w Brazylii i należy do niego koncern naftowy OGX oraz holding EBX. Sennę również wspiera firma telekomunikacyjna Embartel, która podobno ma zostać nowym tytularnym sponsorem Williamsa, właśnie za sprawą 28-latka.

Źródło: onestopstrategy.com, onestopstrategy.com

KOMENTARZE

15
THC-303
12.01.2012 05:07
Teorie Borowczyka są takie kuszące...
Kamikadze2000
11.01.2012 05:51
@Anderis - raczej wykorzystywał błędy Pietrowa. Rosjanin był szybszy, regularnie lał Niemca w kwalifikacjach. W wyścigach kilkakrotnie stracił szansę na większe punkty, natomiast Heidfeld, jak to on, wyciułał te 34 punkty. ;]
Anderis
11.01.2012 04:16
Kamikadze2000- Pietrow nie był szybszy od Heidfelda. Heidfeld kończył wyżej wyścigi prawie za każdym razem, gdy nie miał jakiejś niezawinionej przez siebie kolizji po drodze. A d'Ambrosio ma za sobą według mnie bardzo dobry, jak na debiutanta, sezon i też bardzo chciałbym, żeby został w F1. Zobaczcie sobie na wykresach tempa wyścigowego, jak się prezentował na tle Glocka. Dyrektor techniczny HRT go wspiera, ale nie on decyduje.
Kamikadze2000
11.01.2012 04:07
@THC-303 - jakoś Rubens kompletnie nie pomógł im w rozwoju, a na dodatek za jego angażu zespół poszedł w dół! Nie ma kasy, nie ma rozwoju. Ten zespół potrzebuje wsparcia. Według mnie Pastor i Bruno to dobrzy "pay-driverzy". Jeszcze zespół będzie miał z nich pociechę. :) P.S. "pietrowowym poziomie" - Pietrow był szybszy od Heidfelda. ;]
Adakar
11.01.2012 02:23
Sutil, Senna, van der Garde ... a ja bym się nie zdziwił jak d'Ambrosio zgarnie jeden race seat
katinka
11.01.2012 01:33
Lubie Bruno, szkoda zmarnowanej kariery, ale czy Williamsa nie stac na kogos ciut lepszego? Przeciez maja juz Pastora Maldonado, kierowce chyba tez podobnego do Senny. A co z Rubensem i Sutilem? Ciekawe czemu, bo strasznie dlugo cos Frank Williams zwleka z wyborem i ogloszeniem drugiego kierowcy, a przeciez juz tuz tuz prezentacje bolidow i testy.
Ranguren
11.01.2012 12:51
rubensowym to Maldonado osiąga pod koniec sezonu ruben walczył o angaż a Maldonado tak jak i Perez nigdy na tych torach nie jeździli
THC-303
11.01.2012 12:39
Oj, @renegade, bo ja wiem... Na pewno jest szybszy w kwalifikacjach, ale czy on potrafi kogokolwiek zamordować? No chyba, że doprowadzi do zawału mechaników patrzących na coraz nową pracę którą Wenezuelczyk dostarczy im gdy 'zaatakuje go' bariera ;] Taki skład byłby ewidentnym krokiem w tył. Skoro Maldonado musi (wiadomo dlaczego) zostać, to drugi kierowca powinien byc co najmniej na rubensowym poziomie, bo inaczej Williams się po prostu cofnie. Senna na pewno takim kierowcą nie jest, skoro nie jest nawet na pietrowowym poziomie.
jpslotus72
11.01.2012 12:32
Maldonado + Senna = powtórka "sukcesów" Williamsa z 2011? Który z nich, oprócz sponsorów, ma talent i doświadczenie, potrzebne do współpracy przy rozwoju bolidu? Zamiast "informacji zwrotnych" zespół będzie dostawał kolejne czeki - zapełniając konto walutowe, ale nie punktowe.
akkim
11.01.2012 11:52
Bruno: Grunt to wsparcie telenafty, pal sześć talent mało warty, załatwicie miejsce dla mnie, ja pojadę - jak wypadnie. Giedo: U mojego teścia jest morgów 20-cia, cztery byki, dwa ogiery, kasy do cholery. Testowałem dla "ogórków", oraz dla Spykera, i sukcesów tyle, że wciąż miejsca nie ma.
Ranguren
11.01.2012 11:42
HRT potrzebuje płacącego kierowcy a jest kilku niezłych Wiadomo było że nie zatrudnią drugiego aż dziw że przy tylu płacących zatrudnili jednego
Adakar
11.01.2012 11:38
@renegade napisałem w cudzysłówku, bo na papierze Senna ma całe PÓŁ sezonu więcej za kółkiem ;-)
renegade
11.01.2012 11:34
Bez jaj Adas, Maldonado bedzie go tam "mordowal".
Adam2iak
11.01.2012 11:21
HRT ewidentnie chce zatrudnić paydrivera. Poza Giedo liczą się jeszcze ponoć Sutil, Pietrow i D'Ambrosio. Ich belgijski inżynier powiedział, że nie chcą w zespole ani kolejnego weterana (Barichello, Liuzzi) ani kolejnego Hiszpana (Alguersuari, Clos). Zaczynam wątpić, że HRT kiedykolwiek (po zatrudnieniu De La Rosy) chciało Jaime, wiedząc, że nie ma kasy.
Adakar
11.01.2012 10:59
I Senna byłby gwiazdą w swoim zespole z "największym" doświadczeniem :-D