[quote="Zomo"]Co do Kimiego to nie skreslal bym go przedwczesnie - zobaczymy jutro czy jeszcze cos pokaze w F1...[/quote]
Kimi może jak w czasach jazdy Mclarenem zaczynać z końca, ale kończyć na podium :) Oby mu się udało. Widzę również, że antyfani Seby nabrali wiatru w żagle. Nie ma P1 i już koniec. 2 tytuły, rekord P1 w sezonie itp. już się nie liczą. No i najstraszniejsza zbrodnia. Palec do góry. Dalibyście sobie spokój, bo to przestaje być nudne, a zaczyna być żałosne.
tluczeszpiane
17.03.2012 06:14
Bomba was przerasta:) Wiec proponuje zjeśc kawałek ciasta:)
Wolność słowa to sie nazywa i wolność przekazu. Nie nazywałbym tego trollingiem ani też zwkłym wróżeniem z fusów. Nie licza sie fantazje wyssane z palca a wynik:) Ten natomiast pewnie nie jest zadowalajacy:) a jak chcecie schueya to on niebawem wróci:) pozdro 5.
robertunio
17.03.2012 05:48
@ oxipleqatz: Muchas Gracias
Tego nie wiedzialem. Dziekuje za oswiecenie. W takim razie na miejscu CEOsow z XTB, w swietle obecnych wydarzen, zrobilbym wszystko zeby ich logo z powrotem pojawilo sie na bolidach - najlepiej na tylnym spojlerze ;-)
oxiplegatz
17.03.2012 05:28
[quote="robertunio"]Szkoda ze XTB juz ich nie sponsoruje[/quote]
XTB nadal wspiera McLarena, tyle tylko że od ub. roku nie ma już reklamy na samym bolidzie, ale nadal jest ona widoczna na strojach kierowców.
Zomo
17.03.2012 04:56
@IceMan11 - w 2011 tez sie tak wydawalo w pierwszym wyscigu...
Co do Kimiego to nie skreslal bym go przedwczesnie - zobaczymy jutro czy jeszcze cos pokaze w F1...
IceMan11
17.03.2012 02:24
Najlepsze jest to, że Lotus wydaje się mieć maszyne zdolną do walki o MŚ!!!
robertunio
17.03.2012 02:16
Bardzo to romantyczne ze najpiekniejszy samochod jest jednoczesnie najszybszym. Myslalem ze McL bedzie tylko powolna srebrzysta karoca a tu sie okazuje, ze jednak wiekszosc nie miala racji z tymi obrzydliwymi kulfonami. Mocno jestem ciekaw jak bedzie teraz ukladala sie wspolpraca, a w zasadzie rywalizacja, pomiedzy Lewisem a Jensonem, bo do tej pory sobie slodzili gdyz samochod i tak nie byl w stanie walczyc o majstra, a teraz beda rywalami do tytulu, wiec jestem rowniez ciekaw czy Martin Whitmarsh zdecyduje ktory z nich ma byc number one. Szkoda ze XTB juz ich nie sponsoruje - mielibysmy polski akcent w mistrzowskim zespole.
Man of the day: Romain Grosjean; najwieksze rozczarowanie: Kimi Raikkonen - powrot na miare Schumachera ;-) Sauber mial potencjal zeby wejsc do Q3 - szkoda ze im sie to nie udalo; Massa sekunde wolniejszy od Alonso - po prostu no comment; Maldonaldo pokazuje jak dobry jest Senna i to samo robi Hulkenberg z Di Resta;
Historia alternatywna -> gdyby kozka nie skakala to by w Lotusie smigala. ;-)
IceMan11
17.03.2012 01:38
@DonGemolo
Z tego co widziałem to w 2009 Ferrari lepiej się rozwijało niż McLaren.
DonGemolo
17.03.2012 01:32
Teraz Massa ma okazję zobaczyć jak to jest, ścigać się niekonkurencyjnym bolidem.McLaren potrafił w 2009 roku wyjść z opresji i nawet wyścigi wygrywać w drugiej polowie sezonu.Zobaczymy teraz czy ferrari ma jaja.Jeżeli się poddadzą i zaczną przebąkiwać o sezonie 2013, to znaczy, że są słabi i mało kreatywni z ogromnym budżetem.Haikki stracił do Massy 0,3 sek.
IceMan11
17.03.2012 01:08
@lukaas97
Sorry. Nie chcę ci psuć nastroju, ale ze świetnego bolidu ciężko cokolwiek wyciągnąć. Dlatego zawsze łatwiej jest gonić niż uciekać :)
lukaas97
17.03.2012 12:59
Licze na powtorke z 2008r w wykonaniu Hamiltona ;) PP i zwyciestwo w pierwszym wyscigu i pozniej triumf w mistrzostwach ;) O Mclarena niema co sie martwic, najbardziej zaawansowana ekipa pod wzgledem rozwoju bolidu;) Ze zloma zrobiliby mistrzowski bolid, a skoro juz maja taki, to teraz juz tylko odleca reszcie ;) Cieszy to ze nawet jesli bedzie dominacja Mclarena, to nie bedzie takiej sytuacji jak z Webberem i Vettelem w zeszlym sezonie - mistrz naprawde bedzie mistrzem ;)
IceMan11
17.03.2012 12:59
@michu_tarnow
Polecam strone sokolimokiem.tv - tam znajdziesz ludzi, którzy podzielają twoje zdanie. Na pewno się dogadasz.
Simi
17.03.2012 11:44
Nie lubię Vettela, ale z ostatnim zdaniem się nie zgadzam. Bo niby dlaczego ludzie mają go nie lubić przez to, że cieszy się w taki, a nie inny sposób? Nie rozumiem.
mmaciej_h
17.03.2012 11:44
wielki brawa dla Maków :D, no i Lotus, pięknie ;)
michu_tarnow
17.03.2012 11:38
I dzisiejsze P6 Vettela dobitnie pokazuje ile on jest warty... ma trochę gorszy samochód i już o dziwo nie jest na PP. Zresztą dobrze mu tak bo sam się prosił żeby go ludzie nie lubili m.in. przez palec uniesiony do góry i te jęki przez radio..
lukaas97
17.03.2012 11:25
Licze na powtorke z 2008 w wykonaniu Hamilt[color=]na ;)[/color]
jednooki_cyklop
17.03.2012 11:16
@kurcjusz
Bo jest taka reguła, że na prowokacje/trolling się nie odpisuje, bo i po co. :)
@Simi
Ja nie zauważyłem, bo schueya od dawna miałem ukrytego i nie wiedziałem co tam wypisuje.
Simi
17.03.2012 11:16
kurcjusz - nie zauważyłeś, że to ta sama osoba co schuey? Ja bym sobie dał spokój. Niech sobie pisze.
IceMan11
17.03.2012 11:13
@kurcjusz
On po prostu tłucze piane.
Już jednego bana dostał, więc spokojnie. To jest jak narkotyk. Od jednego bana się zaczyna ;P
kurcjusz
17.03.2012 10:47
@pablonzo " I mam nadzieję, że HRT nie wystartuje w wyścigu z powodu 107% (i tego, że są niebezpieczni). Do tego powinna być dotkliwa kara pieniężna, bo to co Narain robi to jest po prostu jakaś kpina."
niesadze, aby nakladanie kar finansowych na zespol, ktory i tak moze miec problemy finansowe bylo najlepszym rozwiazaniem, czemu? bo wtedy nie beda mieli srodkow zeby zbudowac cos lepszego i beda coraz gorsi i kolo sie zamyka. (moze kara niestartowania w kolejnym wyscigu bylaby lepsza - mieli by czas cos zbudowac i nie wydawac pieniedzy na wyscig?)
natomiast jak najbardziej powinna byc respektowana zasada 107%, a kierowcy powinni byc naokraglo pouczani o jak najszybszym ustepowaniu miejsca.
zupelnie sie nie zgadzam z haslami "wyrzucania" i "niedopuszczania" nowych slabszych zespolow do formuly 1 - jesli tylko zasady ktore sama F1 tworzy beda respektowane, slabsze teamy nie beda psuc widowiska - wyscigów
ps. tluczeszpiane
czlowieku czytam Cie i z kazdym komentarzem jestes bardziej nieznosny i nie chodzi o to czy sie z Toba zgadzam czy nie tylko o Twoja frustracje ktora przeslania wszyskto inne. patrzac po braku komentarzy do Twoich wypowiedzi wnosze ze wiekszosc poprostu ukryla Twoj nick i chyba tylko ja je czytam, ale jak bedziesz dalej tak pisal to niedlugo juz tylko sam do siebie. ale mialo byc o Kimim - mylisz sie, bedzie dobry - to byl zwykly blad.
benethor
17.03.2012 10:40
@michu_tarnow zamierzali korzystać, tylko potem strzelili failem zakazując w trakcie sezonu nadmuchu na dyfuzor. Potem musieli się z tego wycofać, bo zespoły miały obiekcje co do problemów natury techniczno-silnikowej, ale HRT tak zaszantażowało FIA protestami, że FIA chcąc nie chcąc musiała ich dopuszczać.
Fear
17.03.2012 10:33
O co wam chodzi z ta zasada 107%? Ona jest wprowadzona po to zeby byla mozliwosc nie dopuszczenia do wyscigu kierowcow takich wlasnie jak Narain, ktorzy sa niebezpieczni z powodu tempa jakie prezentuja. Taka sytuacja wystapila rok temu i nie zostali dopuszczeni, wiec w tym roku tez tak bedzie. A 107% nie zawsze bylo stosowane, np podczas GP Belgii Virgin nie zakwalifikował się, ale w wyscigu pojechal, bo byly to deszczowe kwalifikacje i slaby czas byl wynikiem zlych warunkow pogodowych a nie realnego tempa bolidu. Tak wiec nie bylo potrzeby wykluczac ich z wyscigu.
katinka
17.03.2012 10:15
HRT nie, ale przynajmniej Marussi sie udalo zakwalifikowac, co jest chyba malym sukcesem tego teamu, zwazywszy na brak testow nowego samochodu. Swietnie spisal sie tez Nico Hulkenberg, zawsze wiedzialam, ze jest szybki, ale mysle, ze takiej duzej roznicy jak wynika z qualu (0,6 sek) miedzy nim, a di Resta nie ma, porownywalne maja talenty. Spodziewalam sie troche wiecej po Caterhamie, ale i tak nie jest zle w porownaniu do zeszlego sezonu, moze w polowie tego beda ich pierwsze punkty? Czekam jeszcze na slowko od Maka ;)
mateo36wrx
17.03.2012 09:31
Może Schumiemu uda się wskoczyć na podium jutro. Życzę mu tego.
leni93
17.03.2012 09:20
Nie dopuścili ich podobno. Szczęscie od Boga :D
michu_tarnow
17.03.2012 09:11
W takim razie ja się pytam po co oni przywrócili ten przepis 107% jak nigdy z niego nie korzystali...
nicker007
17.03.2012 09:10
Rok temu było tak samo... HRT w Australli nie jechało, a Marussia gdzieś (nie pamietam) tez nie spelniala 107% i dopuscili ich. -.-
jednooki_cyklop
17.03.2012 09:06
Każdy by złożył taki wniosek, gdy jest taka możliwość. Ale mam nadzieję, że ich nie dopuszczą.
michu_tarnow
17.03.2012 09:03
"Z ostatniej chwili: Zespół HRT złożył wniosek o dopuszczenie do jutrzejszego wyścigu o Grand Prix Australii (09:50) "
To jakiś żart, mam nadzieję że ich nie dopuszczą. Najgorsze jest to że nie widzą swoich błędów
leni93
17.03.2012 08:56
Mam nadzieję, że HRT nie dostanie dopuszczone głównie ze względu na Naraina. Ten kierowca zachowuje się jakby sam był na torze, zablokował dzisiaj chyba 3 albo 4 kierowców, nie tylko w kwalifikacjach ale również w FP3, powienien za to dostać kare pieniężną. A superlicencja powinna być przyznawana w inny sposób niż przejechanie 300km, bo jak widać to że ma superlicencje nie znaczy że nadaje się do F1
michu_tarnow
17.03.2012 08:46
znając życie i tak ich dopuszczą do wyścigu i będą robić syf :(
pablonzo
17.03.2012 08:39
@Fear
I mam nadzieję, że HRT nie wystartuje w wyścigu z powodu 107% (i tego, że są niebezpieczni). Do tego powinna być dotkliwa kara pieniężna, bo to co Narain robi to jest po prostu jakaś kpina.
Fear
17.03.2012 08:34
@pablonzo Dokladnie. Powinni dac mu +10 pozycji!! A nie przeciez on i tak jest na koncu... w sumie to nawet sie do wyscigu nie zakwalifikowal
michu_tarnow
17.03.2012 08:34
Takie zespoły jak HRT i ewentualnie marusia powinni wycofać, a w ogóle nie dopuszczać do kwalifikacji. Przecież to jest kpina co oni robią na torze, na dodatek psują widowisko. Jednak Caterham jako jedyny z nowych zespołów radzi sobie b dobrze i mam nadzieje że za parę lat będą już wysoko.
pablonzo
17.03.2012 08:30
HRT i Narain - PORAŻKA NA CAŁEGO. Co najmniej 5 razy blokował w Q1. Powinna być sroga kara. To jest jakiś żart.
KOMENTARZE