GP Malezji: wypowiedzi przed weekendem (8)

RBR, Mercedes, FI, Sauber, Williams, Caterham, HRT, **Marussia**
21.03.1212:31
Redakcja
10773wyświetlenia
^wypowiedzi gp,862,1

Więcej wkrótce...

KOMENTARZE

18
cziken129
21.03.2012 09:36
@Adakar w sumie nawet zgodzę się z Tobą
pieecon7
21.03.2012 06:30
bedzie sie dzialo w malezji.pozdro
Mahilda111
21.03.2012 03:35
Dla mnie to będzie cud jak w ogóle HRT przejedzie jedno okrążenie toru Sepang. Jakie na tym obiekcie panują warunki wszyscy wiemy, a F112 ma ogromne problemy z chłodzeniem.
Simi
21.03.2012 02:32
Adakar - ogólnie, HRT mieszało w składach kierowców zawsze. Ok, być może w zeszłym roku nie tak często jak w 2010, ale zmiany były tak czy inaczej. Jestem ciekaw jak będzie w tym roku, ale nie wydaje mi się, aby De La Rosa i Karthikeyan pojechali na każdy wyścig. To chyba niemożliwe.
Adakar
21.03.2012 12:39
@cziken129 raczej w 2011 wygladali całkiem dobrze. 2010 to przetasowania pay-driverami non stop jeżeli DRS i układ kierowniczy zadziała poprawnie, to nie będzie problemów z zakwalifikowaniem się. Nawet wysokie 1:41 powinno wystarczyć do limitu 107%
cziken129
21.03.2012 08:14
HRT to jakiś śmiech na sali. W 2010 może jeszcze jakoś wyglądali, ale jest coraz gorzej!
Simi
20.03.2012 09:19
Mam nadzieję, że HRT się nie zakwalifikuje. Ich tempo w Australii było porażająco słabe. Nie widać żadnych szans na postępy tego zespołu. Według mnie, oni są skonczeni. Rok-dwa, może trzy i tego cyrku już nie będzie... no chyba, że zaczną robić piorunujące postępy... ech... jak to brzmi.
Aeromis
20.03.2012 05:21
@Lysy Jeśli różnice pomiędzy bolidami się nie zwiększą, to nie liczyłbym na jakiekolwiek poukładanie się stawki. Zresztą, oby do tego nie doszło, niech o miejscach stanowi to co najfajniejsze, umiejętności kierowcy + fuks. Oby także to spodobało się mości szanownemu Berniemu, bo tam gdzie biznes, tam nie ma przebacz. Słabo jeżdżący paydriverzy mogą być bowiem mniej chciani, a przesadne wydawanie kasy na konstrukcje - nieopłacalne.
Lysy
20.03.2012 01:58
Niech się zmieszczą w 107% i pokaża gdzie są. Malezja to tor gdzie stawka ułoży się tak jak powinna, o ile dojadą do mety (przynajmniej 1 kierowca z teamu, ten mocniejszy)
Aquos
20.03.2012 07:15
@ROOK To była ironia :)
michu_tarnow
19.03.2012 06:07
@ROOK dokładnie, oni przeginają ze zmianą tego loga. To jest ich najgorsze w historii chyba. Oby się nie zakwalifikowali do 107% w malezji. Ja bym im dał jakiś warunek, że albo się poprawią z jazdą i bolidem albo nawet ich do quala nie dopuszczać.
ROOK
19.03.2012 03:29
@up No właśnie w HRT też tak myśleli, a okazuje się, że bez tego nie mają szans załapać się na 107% czasu w qualu… :) No i wciąż jak patrzę na te nowe logo HRT, to mam wrażenie, że było, było, aż wreszcie złomiarze ukradli cały metal i tylko wyblakłe miejsce zostało… :)
Aquos
19.03.2012 02:24
A po co HRT chce mieć DRS? Przecież i tak nie będą wyprzedzać.
michu94
19.03.2012 12:11
Oni bez DRS byli szybsi niż Marussia ;)
aronek
19.03.2012 12:11
HRT niewiele jezdzi (moze nawet na wache nie mają), ale za to nadrabiają gadką. Tylko tyle mogą zrobic kierowcy.
rno2
19.03.2012 08:36
HRT celuje coraz wyzej. Teraz szczytem marzeń jest DRS :) W Barcelonie podczas dnia filmowego pojechali spacerowym tempem, pewnie nie przekroczyli 100km/h, a dumni byli jak niewiem co... Coś czuje, że w Malezji, Chinach i Bahrajnie nie będą sie kwalifikować do wyścigów, a w Hiszpanii już ich nie będzie w stawce...
FelipeF1.
18.03.2012 12:09
@Xjumpaytech z ust mi to wyjąłeś ;)
Xjumpaytech
18.03.2012 11:39
Jeszcze wszyscy się nie wypowiedzieli na temat tego wyścigu, a Sauber już ma wypowiedź na następny wyścig? :) Ładnie chłopaki załatwiły temat jednym wywiadem.